Голливуд это бизнес, там конечно все выпускается с учётом мультикультурности. Иначе авенджеров и трансформеров не смотрели бы по всему миру. И годзиллу они отхапали и британских исконно хоббитов. А звёздные войны можно смотреть хуч в Китае хуч в индонезии.
Теорема ери споживацтва: для того аби продати товар, треба споживачу довести, що цей товар йому потрібен. "Довести" є ключовим словом, тобто, створити попит.
От ви вжили термін "мультикультурність". А з якого досвіду походить це явище? З досвіду життєдіяльності імперій, у т.ч. експансій: військових, культурних, економічних. Експансії і передові технології на сучасному етапі витворили мультикультурність як важіль впливу, створили можливість для усвідомлення, зрозуміння культурного продукту Заходу, у т.ч. і Голівуду по всьому світу, що і є гегемонія. Тільки завдяки гегемонії Заходу, ви зараз не хвости бикам на Батьківщині крутите, а працюєте і мешкаєте в США. А зникне гегемонія, то вас можуть і назад повернути. Не вірите? Поцікавтесь наслідками розпаду СРСР для російськомовних у колишніх республіках. Особливо Середньої Азії.