Поки що, немає жодного автомобіля з автопілотом, який дозволяє водію повністю усунутися від керування, тобто, стати пасажиром. В інструкціях до Тесли це написано чітко і однозначно. Тобто, в Теслі, що рухається завжди є водій. Якщо колись буде сертифікований транспортний засіб, що рухається повністю автономно, то тоді пасажири не нестимуть відповідальності за аварію з ним.
В Роттердамі є безпілотний громадський транспорт бозна скільки років. Принцип простий - пасажири заходять на зупинці і натискають кнопку станції, куди їм треба доїхати. Вагончик їде по дорозі загального користування . Систему ще називають "горизонтальним ліфтом". Принцип той самий. Маршрут строго визначений і ніколи не міняється. Там немає водіїв. Але така система в принципі не може перевищити швидкість. Вона так спроектована. Аналогічно буде розвиватися законодавство стосовно автомобільних автопілотів. Якщо автопілот теоретично може порушити правила руху, ніхто не дозволить користуватися автомобілем, де він встановлений, без водія, який і нестиме відповідальність за правильну експлуатацію автомобіля, хоч з автопілотом, хоч без нього.