Немає ніякої проблеми. Якщо апарат зареєстрований, як experimental, то літати можна на свій страх і ризик. Біля пасажирської дверки має бути напис, що апарат не сертифікований. Таких апаратів, літаків і вертольотів - море. Наприклад, Аеропракти, наскільки я знаю донедавна були не сертифіковані в Європі, що не заважало їм там літати. Багато фірм продають конструктор - набір для самостійної збірки літака, навіть без двигуна. Двигун власник може сам поставити, який захоче. І т.д. Коротше, літати на experimental aircraft можна, в Україні також.
Щоб літати, необхідна пілотська ліцензія. Ніхто не заважає отримати PPL в Україні за символічну суму в 10 - 12 тисяч евро. Далі можна літати. При VFR польотах, в теорії, можна літати навіть без радіо, якщо не залітати в зони з контрольованим рухом і заборонені зони. В Україні такхи зон відносно мало. Літай, де хочеш. Літати без радіо, звичайно, не рекомендується. Краще мати ліцензію оператора радіокомунікаційного обладнання, яку можна отримати разом із PPL. Думаю, на цих аеромобілях радо стоїть.
В Україні можна злітати і сідати поза аеродромами. Це, може бути обмеженням для звичайних літаків.вертольотів. Аеромобілі можуть доїжджати до будь-якого аеродрому і злітати звідти. Так що, ноу проблем.
Я бачу лише одим мінус у цих машин. Вони споживають вдвічи більше палива, порівняно із аналогічними двомісними літаками, і мають трохи гірші льотні технічні параметри (менша максимальна відстань польоту, менший максимальний час у повітрі і нижча круїзна швидкість). Зважаючи на ціну задоволення, це, поки що, розваги для заможного панства, що робить недоліки несуттєвими.
P.S.
В неконтрольованому авіапросторі при VFR дозвіл на політ не треба, а якщо дуже хочеться, то можна заповнити flight plan і отримати дозвіл хвилин за 10.