✍️ Головний редактор BlackSeaNews Андрій Клименко щойно повідомив (
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=4815026201959888&id=100003576664760) додаткові цікаві деталі щодо інформації про ураження російського корабля цієї ночі біля острова Зміїний (морський філіал Чорнобаївки) :
"Деякі цікаві подробиці про судно тилового забезпечення пр. 23120 "Всеволод Бобров", яке вночі загорілося внаслідок дій ВМС України.
Це новесеньке судно. Воно прийшло до Чорного моря з Балтики лише 07/01/2022.
Водотоннажність: 9482 т.
Розміри: довжина – 94,88 м, ширина – 22 м, осадка – 8,51 м.
Швидкість повного ходу: 18 вузлів.
Дальність плавання: 5000 миль.
Силова установка: дизель-електрична, 4 дизель-генератори по 4450 кВт, 2х8160 к.с. електродвигуна, 2 гвинто-кермові колонки з співвісними гвинтами фіксованого кроку.
Вантажопідйомність: 2000 т.
Екіпаж: 24 чол.
Судна проекту 23120, шифр "Лонгвінік", спроектовані санкт-петербурзьким ЗАТ "Спецсудопроект" під керівництвом головного конструктора Анатолія Петрова.
Фактично судно є військовим варіантом типових морських суден постачання та забезпечення для морського нафтогазовидобутку.
Призначене для завантаження, зберігання, транспортування та передачі сухих вантажів на берег, надводні кораблі, підводні човни та судна, а також для буксирного забезпечення та надання допомоги екіпажам кораблів та суден, що зазнають лиха.
Завдяки крановому обладнанню (два електрогідравлічні крани вантажопідйомністю 50 тонн, буксирні лебідки з тяговим зусиллям 120 і 25 тонн) та системі динамічного позиціонування судно може виконувати вантажні операції біля необладнаних причальних стінок та у відкритому морі.
Являє собою морське, сталеве, однопалубне судно з вінторульовими колонками, рубкою в носі, з вільною площею палуби в кормовій частині, подвійним дном і подвійними бортами, носовими пристроями, що підрулюють, і буксирною лебідкою.
Судно має водолазний комплекс із барокамерою для забезпечення глибоководних водолазних занурень. Корпус із льодовим класом Arc4 розрахований на подолання льоду завтовшки 0,6 м.
На судні створено всі умови для нормальної роботи та відпочинку екіпажу: сауна, басейн, спортзал, комфортні каюти з індивідуальними санітарними блоками. Клас автоматизації А1 на кораблі забезпечує безвахтове обслуговування систем та агрегатів. Автономність судна становить 60 діб.
Морський буксир МБ-75 було закладено 19.12.2013 р. на ССЗ "Північна верф" у Санкт-Петербурзі (заводський №881). 05.02.2015 р. був перекласифікований у судно тилового забезпечення, перейменований та отримав нове ім'я - "Всеволод Бобров".
Судно названо на честь знаменитого футболіста та хокеїста, заслуженого майстра спорту, заслуженого тренера СРСР, олімпійського чемпіона Всеволода Михайловича Боброва (01.12.1922 -01.07.1979), єдиного спортсмена в історії Олімпійських ігор, який був капітаном в іншому виді спорту.
Спущений на воду 14.11.2016 р., проте далі будівництво судна припинилося через відсутність імпортних комплектуючих. Після добудови 20.03.2021 р. "Всеволод Бобров" вийшов на заводські ходові випробування у Балтійському морі. 06.08.2021 р. було підписано приймальний акт державних випробувань, та 21.08.2021 р. судно було включено до складу Чорноморського флоту.
Судно здійснило перехід із Кронштадта навколо Європи до Новоросійської ВМБ Чорноморського флоту, куди воно прибуло 09.01.2022 р. Вперше до Головної бази флоту – Севастополь – судно прибуло 17.02.2022 р.
Входить до складу 205-го загону управління допоміжного флоту з базуванням на Севастополь. Капітан Олег Герман".
@informnapalm
https://t.me/informnapalm/8490