(підкреслено, бо навіть не хочеться піти й побачити що нафтоньку ганяють танкерами)
Хочеться чи ні, але періодично дивитися варто, тому:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-01-03/russia-s-oil-flows-slump-to-2022-low-as-sanctions-squeeze-moscow?srnd=premium-europe
На малюнку бачимо рожевим всмоктування нафти Індією, яке розпочалося оскільки кацапи штовхають нафту зі знижкою, й за яке США з Індією щось там балакали, але як бачимо не набалакали.
Блакитним підсмоктує Ердоган, певно що платить не більше за Індію.
Китай чорним, як бачимо, без особливих коливань.
Жовтим відзначено "невідомо куди", Блумберг наводить одне пояснення - що коли танкер пре до Індії, то каже про це тільки як пройде Суецький канал. Тому, типу, можна зараховувати як рожеве.
Відомо, що західні контори займалися хрінню, типу купили в кацапів танкер нафти, плюнули туди, сказали що тепер це не нафта уралс, а нафта брістольська особлива, й продавали до Європи. Відповідно, проходило по іншій статистиці. Наскільки я пам'ятаю, за таке вже місяць як ввели якусь відповідальність, тому практика має хоча б трохи скоротитися.
Блумберг також повідомляє, що наразі європейські танкери хоча й можуть возити-продавати до Європи кацапську нафту, але лише за умови що вона буде продана не дорожче ніж 60 баксів барель. Тому так роблять лише кілька з них (статистику Блумберг не наводить).

Поставки до Європи скоротилися від 1,5 мільйона баррелей до 0,17 мільйона минулого місяця. Найбільшим споживачем "північної Європи" були Нідерланди

0,5 мільйона у лютому, 0,2 мільйони ще брали у листопаді.
Найбільшим європейським споживачем "середземного моря" була Італія, 0,3 - 0,5 мільйони барелів до останнього місяця.
Болгарія імпортує в районі 0,2 мільйона баррелів, й буде продовжувати це робити бо для неї діють виключення (тобто заборона імпорту нафти за ціною більше 60 баксів на них не діє).

Офіційні сплати податку на експорт нафти до кацапського бюджету.