Автор Тема: Студенти: Поплавський в своїх готелях переховує сепаратистів  (Прочитано 1785 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline SVD

• Sr. Member
Схоже співаючий ректор лише на камеру такий щирий патріот України, а на ділі працює як і працював на команду Януковича та хоче далі закріпитись в політиці.

Саме такий висновок можна зробити читаючи пости на фб від його студентів.

Прошу вас написати про зрадника України М.М.Попласького

я студент КНУКіМ,і мені бридко від того що мій ректор крадій,зрадник і боягуз!ця людина крала гроші з університету і будувала собі ресторани,розширювала бізнес!він мав велику повагу від студентів,але в тому році все змінилося,він спочатку купив вибори в Черкассах(залучав студентів для агітаціі)і все було за підтримки Партії Регіонів!коли почався Майдан він сказав "кого побачу на Майдані вижену з університету"Потім 16 січня він голосував за антилюдські закони(на його руках кров загиблих)а сьогодні я дізнався що він примусово примушує викладачів нашого університету болотуватися в КиївРаду!примусово!!!і студентів теж примушує вести агітаційну роботу!(напевно хоче закріпитися в політиці)

За не офіційною інформацією в Одессі в його готельно-ресторанних комплексах проживають сепаратисти!таких як в КНУКіМ дуже багато,але ми не можемо об"єднатися і скинути Поплавського...всі бояться що їх не підтримають,і нічого не вийде і їх виженуть з університета!не можу вже терпіти як цей "індик" шикує і їздить на своїх Мерсах...після того як зрадив Україну,народ,студентів...на його руках кров "Небесної сотні".

По материалам: politic

Offline Полярная лисичка

• Hero Member
  • Стать: Чоловіча
Так Поплавского ведь не трудно поймать и допросить :bx:

Offline cdecdc Put

• Ветеран форума
Украину во все века губило предательство и предатели.И вы заметьте даже сейчас у нас предательство не считается пороком а чем-то обыденным.Рано или поздно нужно с этим заканчивать.
Модер,всем вышесказанным можешь пренебречь.Пеця халосый.