Сторінок:
Actions
  • #331 від arrow 19 Apr 2021
  • де ця статистика?

    In the first quarter, Tesla registered one accident for every 4.19 million miles driven on which Autopilot was engaged. Tesla drivers who did hot have Autopilot engaged but had activate safety features enabled reported one accident for every 2.05 million miles driven. Those who had neither Autopilot nor active safety features on registered one accident for every 978,000 miles.

    In comparison, the most recent data from the NHTSA notes that the United States sees one automobile crash every 484,000 miles.

    https://www.teslarati.com/tesla-autopilot-accident-data-q1-2021-results/
  • #332 від Kikker 23 Apr 2021
  • Автори ролика прагнуть довести, що автопілот Тесли дуже легко обдурити. Він такий тупий, шо не може достовірно визначити, що у кріслі водія нікого немає. Для цього треба всього лише навантажити чимось кермо, акуратно застібнути ремень безпеки на водійському сидінні під собою, а не поверх себе, активувати автопіот, перелізти крабом на праве сидіння, і дати автопілоту команду рушати.  Виходити через двері не можна - автопілот деактивється. Відстібати ремінь безпеки - не можна з тієї ж причини.



    Як на мене, то вийшов доказ того, що той, хто прагне в Теслі створити аварійну ситуацію, ризикуючи своїм життям, і життям людей на вулиці, мусить докласти до цього добрячих зусиль. Випадково в таку ситуацію не потрапиш. А якщо ідіот впертий і послідовний, то він свого, звичайно, доб'ється, і таки розіб'є автомобіль і свою макітру. 

    Наступним кроком опонентів Тесли, я так розумію, буде демонстрація нікудишніх парашютних властивостей автомобіля при падінні в урвище, і погану правучисть при потраплянні в океан.
  • #333 від Uki 23 Apr 2021
  • Якщо її нескладно надурити зсередини, то ззовні теж мабуть досить легко....... От і думай.....
  • #334 від Feral Cat 23 Apr 2021
  • Який сенс взагалі купувати авто, якщо не сідати за кермо?

    Я, наприклад, отримаю задоволення від керування автом. І одразу засинаю, коли їду в якості пасажира.  :smilie5:
  • #335 від Uki 23 Apr 2021
  • Який сенс взагалі купувати авто, якщо не сідати за кермо?

    Як який? Транспорт......


    Я, наприклад, отримаю задоволення від керування автом. І одразу засинаю, коли їду в якості пасажира.  :smilie5:

    Зазвичай задоволення закінчується після перших 15 хвилин......
  • #336 від Feral Cat 23 Apr 2021
  • Як який? Транспорт......

    Зазвичай задоволення закінчується після перших 15 хвилин......

    Не згоден - їхати через Rocky or Smoky mountains  суцільний кайф.
  • #337 від Uki 23 Apr 2021
  • Не згоден - їхати через Rocky or Smoky mountains  суцільний кайф.

    Згоден..... В горах я б ніякому автопілоту не довірив би вести...... але до гір ще доїхати треба  :smilie5:
  • #338 від div 23 Apr 2021
  • Машина нужна что бы ездить и возить. Выражения "удовольствие от вождения" вообще не понимаю
  • #339 від Kikker 23 Apr 2021
  • Буває зрідка, десь на острові їдеш 50 км/год, милуєшся краєвидами. Але це дуже рідко буває. В більшості випадків, це нудне і досить виснажливе  заняття. Я такий радий був, коли поміняв роботу, до якої можна на трамваї добиратися. Сидиш, заплющивши очі, як біла людина,  а воно тебе везе.
  • #340 від Uki 23 Apr 2021
  • Машина нужна что бы ездить и возить. Выражения "удовольствие от вождения" вообще не понимаю

    Ну типу самостверджуєся...... насолоджуєся власними навичками, реакцією, також здатністю легко та невимушено контролювати здоровенну залізяку.......
  • #341 від div 23 Apr 2021
  • Буває зрідка, десь на острові їдеш 50 км/год, милуєшся краєвидами. Але це дуже рідко буває. В більшості випадків, це нудне і досить виснажливе  заняття. Я такий радий був, коли поміняв роботу, до якої можна на трамваї добиратися. Сидиш, заплющивши очі, як біла людина,  а воно тебе везе.

    Ну мажет дето в Штатах это и возможно и то сомневаюсь. А у нас в таком режиме сильно рискуешь вляпатся в яму глубиной по ступицу. Еще то "удовольствие от вождения". Откровенно говоря предпочитаю что б меня возили
  • #342 від div 23 Apr 2021
  • Ну типу самостверджуєся...... насолоджуєся власними навичками, реакцією, також здатністю легко та невимушено контролювати здоровенну залізяку.......

    Короче - никак не выйдут из подросткового возраста
  • #343 від Бувалий 23 Apr 2021
  • Интересно, как этот Авто-пилот... будет себя вести в "пробках"...
     :smilie7:
  • #344 від Uki 23 Apr 2021
  • Интересно, как этот Авто-пилот... будет себя вести в "пробках"...
     :smilie7:

    якраз "затор" - це найлегша для нього задача. він спокійно собі триматиметься на безпечній дистанції від переднього авто.....
  • #345 від Lina 28 May 2021
  • Тесла почала комплектувати сонячні батареї потужними акумуляторами.

    https://cursorinfo.co.il/hi-tech/tesla-ustanovila-bolee-200-000-domashnih-akkumulyatorov-powerwall/


    Tesla установила более 200 000 домашних аккумуляторов Powerwall
    12:02, Сегодня

    Технологии, Мировые новости

    Несмотря на проблемы с солнечной крышей, Tesla Powerwall, по всей видимости, пользовалась популярностью в последний год.

    Компания объявила в Twitter, что на данный момент она продала более 200 000 единиц Powerwall, что примерно вдвое больше, чем было заявлено в 2020 году.

    Об этом пишет Engadget.

    Powerwall дает солнечным панелям мощный резервный аккумулятор при отключении электричества. Это спасло некоторых клиентов во время перебоев в работе, как отметил пользователь Twitter Андру Эдвардс в твите, который процитировал Tesla. «Соседи начали писать текстовые сообщения, спрашивая, как горит мой свет», — сказал он. Генеральный директор Tesla Илон Маск также предположил, что в будущем электроэнергетические компании могут использовать Powerwall для передачи накопленной электроэнергии обратно в сеть во время штормов, подобных тому, что обрушился на Техас в апреле.

    Очевидно, он мог бы поставлять даже большее количество, если бы мог производить их больше. Tesla недавно заявила во время своего отчета о прибылях и убытках за первый квартал, что у нее «отставание на несколько кварталов по Powerwall». В апреле компания также объявила , что больше не будет продавать свои панели Solar Roof без блока Powerwall, что должно еще больше повысить спрос.

    Ранее Курсор сообщал, что в Китае автомобилям Tesla запретили въезд на территорию некоторых правительственных комплексов. Сотрудникам некоторых правительственных учреждений Китая было приказано не парковать автомобили Tesla на территории правительственных зданий из-за опасений по поводу безопасности камер, установленных на транспортных средствах.

    Автор материала:
    Алекс Арнав
  • #346 від Feral Cat 21 Jun 2021

  • Flag of United States~𝕊𝕖𝕣𝕖𝕟𝕒~Flag of United States
    @Sassychickie

    Californians are being advised
    NOT to charge their electric vehicles.
        :gigi: :gigi: :gigi:
    You can’t make this shit up.Rolling on the floor laughing
  • #347 від Kikker 24 Jun 2021
  • Tesla China відкриває зарядну станцію на сонячних панелях у сонячному Тибеті

    Компанія Tesla China оголосила про запуск сонячної зарядної станції в Лхасі, адміністративній столиці Тибетського автономного району. Лхаса, відома своїми 3000 сонячними годинами на рік, була ідеальним місцем для встановлення компанією Tesla обладнання для електрозаправки із набором сонячних панелей та акумуляторами  Tesla Powerwalls для накопичення енергії.





    Про це першими голосила команда Tesla China Charging Team, яка поділилася деталями та фотографіями нових електрозаправок у Лхасі.

    "Сьогодні в Лхасі офіційно завершено роботу інтегрованої станції, що працює на сонячній енергії для зарядки Tesla", - йдеться у акаунті Tesla Charging Team Weibo. «Щорічні 3000+ годин світла дають змогу ефективно використовувати дари природи та допомагають подорожувати на зеленій енергї та вести низьковуглецевий спосіб життя. Приходьте та подивіться на сайт конференції про цю подію. Нумо, поїдемо разом до чистішого майбутнього".

    Клімат Лхаси є одним із найсприятливіших для соняної енергетики, де елетрозарядні станції є неймовірно ефективними. Через висоту міста, яка становить 3 656 метрів, сонце, здається, постійно світить на цій невеликій території. Клімат тут напівзасушливий, поєднаний з морозною зимою та м'яким літом, а розташування долини захищає Лхасу від сильної холодної чи спекотної погоди та сильного вітру. Кожен місяць року дає як мінімум 53% ймовірності сонячного світла, причому найбільша ймовірність настає в листопаді, коли вірогідність сонячної погоди зростає до 84%. Вражаюча кількість днів із сонячними умовами дала Лхасі назву «Осяяне сонцем місто», як її називають місцеві тибетці.

    Звичайно, навіть у найсонячніших місцях у світі бувають дні чи тижні, коли сонця немає. Тому сонячні зарядки в Лхасі поєднані з декількома акумуляторами Tesla Powerwalls - системою накопичення енергії, яка використовується власниками сонячнних електрозаправок. Накопичена енергія з акумуляторів використовується в несприятливих погодних умовах або вночі, коли сонця нема. Powerwalls розвіюють сумніви, що зарядні станції зможуть забезпечувати заправку елетроавтомобілів у похмурі дні, або в темний час доби.




    Зарядні станції Tesla у майбутньому можуть почати поступово змінювати інфраструктуру, що працює на сонячних панелях. Вони із самого початку були частиною плану повного переходу на сонячну енергію і акумулятори. Чотири роки тому керівник Tesla Ілон Маск сказав: «Усі зарядні станції поступово перейдуть на сонячну енергію. З часом майже всі вони будуть відключені від електромереж». Пізніше Маск підтвердив ці наміри наприкінці 2019 року, коли Каліфорнія переживала широкомасштабне відключення електроенергії.
  • #348 від Kikker 07 Jul 2021
  • В червні, в порівнянні рік до року, продажі Тесла в Німеччині виросли на 431%, а в Великобританії Тесла 3 стала самим популярним проданим автомобілем.
  • #349 від Uki 07 Jul 2021
  • Мені Hyundai Ioniq 5 подобається більше чим тесла.....
  • #350 від div 27 Aug 2021
  • ..
  • #351 від Kikker 27 Aug 2021
  • Такі технології відомі дуже давно. Це те, що називається additive manufacturing, що, в свою чергу, є еволюцією класичної порошкової металургії із лазерним спіканням. Сотові структури із внутрішніми каналами ми робили з керамічних матеріалів ще в восьмидесятих. Тільки тоді воно все було "перспективою", на яку ніколи не вистачало нормальних грошей.

    Мене здивували заяви, що вартість виробництва знижується настільки сильно. Подібні технології дають величезну економію, коли йдеться невеликі деталі складної форми. Тут так, порошкова технологія поза конкуренцією. можна за одну операцію робити те, що складається із багатьох компонентів і без ручної збірки і, часто, із вищою якістю. Але ми побачили переважно друк, точніше, наплавку, просто циліндричної деталі. Я думаю, що зварити звичайний алюмінієвий лист в циліндр буде швидше і дешевше. Інша справа, якщо вони таким способом виготовляють усю внутрішню начинку. Тоді, справді, можна дуже зекономити, як на масі готового виробу, так і на швидкості роботи.  Та якщо розбиратися, то виникає купа питань. Як вони з'єднують деталі з різних сплавів? Там, все одно, має бути значна кількість готових компонентів, а значить і ручної роботи. Ну і не все можна "надрукувати". Є певні обмеження по формі. Виглядає на те, що ідеальним буде поєднання цієї технології із традиційною - різним деталям різні підходи.

    А в цілому, звичайно, молодці.
  • #352 від div 27 Aug 2021
  • Это просто фанаты такой технологии поэтому они ее используют где надо и ненадо :) Но за счет этого они ее сильно усовершенствуют как он рассказывал про наплавку цилиндров большого диаметра и компенсацию их деформации. Каждый кто варил тонкие листы знает какая это проблема.
    Кроме того они могут экономить за счет универсальности технологии. Конечно взять лист согнуть его и сварить вроде как быстрее и дешевле , но тут же вылезут проблемы раскроя, тойже сварки, гнутья и еще куча технологических мелочей. Короче им понадобиться целый стапель учитывая крупногабаритность детали. А он может быть дороже самой трубы, причем намного. При крупной серии это вкрадывается, а практически при штучности изделия это проблема
    Кроме того смотри, они наваривают бак целиком, включая оба торца. Тут сразу идет большая выгода за счет прочности. Видел какие фигуристые донца они делают? так же можно утолщать стенку в нужных местах и уменьшать в некритичных. Еще + нет локальных напряжений которые присутствуют в любых соединениях
    Клроче может они и правы что варят эти трубы так, а не традиционно
  • #353 від Uki 27 Aug 2021
  • Так вони зразу при друкуванні роблять всередині ребра що захищають байду від деформації?
  • #354 від div 27 Aug 2021
  • Так вони зразу при друкуванні роблять всередині ребра що захищають байду від деформації?

    Естественно. И не только изнутри, сверху тоже все сразу наплавляется, видимо для крепежа
  • #355 від Kikker 27 Aug 2021
  •  Та я згоден, що переваги є. Я був здивований озвученими цифрами економії.

    Так, вони роблять ребра жорсткості, як одне ціле із корпусом. Це, безумовно, дуже виграшний технологічний прийом.
  • #356 від Uki 27 Aug 2021
  • Мабуть вага теж набагато меньша..... Адже ребра можна робити найоптимальнішої форми...... Зі зварюванням так не вийде........
  • #357 від Kikker 27 Aug 2021
  • Там, як div правильно відзначив, головна перевага у відсутності локальних напружень без шліфування та інших викрутасів.
  • #358 від Kikker 06 Sep 2021
  • В Києві тестували американську Теслу із хакнутим автопілотом для розробників



    Їздить сама і по Києву, але ще не дуже впевнено. Але їздить.
  • #359 від Адам Жоржович 07 Sep 2021
  • Tesla China відкриває зарядну станцію на сонячних панелях у сонячному окупованому Тибеті


     :Ganba:
  • #360 від Uki 09 Sep 2021
  • Вау.... корейці скоро всих нагнуть в електромобілях ..... включно з теслою

    Сьогодні показали концепт великого електричного СУВ Ioniq 7



    На мою думку вони рухаються у вірному напрямку........  Мабуть куплю їхній Ioniq 5 (справа) коли почнуть продаж.....
Сторінок:
Actions