Автор Тема: Резолюціі ПАРЕ  (Прочитано 850 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Резолюціі ПАРЕ
« : Жовтня 13, 2016, 08:30:09 08:30 »
Вчора прийняли дві важливі резолюціі. Наскільки важливі - не знаю.

В уанеті знайшов текст однієї.
Іншу не знайшов.

Повний текст обох тут:
1. http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-en.asp?fileid=23166&lang=en
2. http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-en.asp?fileid=23167&lang=en

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #1 : Жовтня 13, 2016, 08:31:32 08:31 »
Парламентська асамблея Ради Європи вчора, 12 жовтня, прийняла дві резолюції по Україні, в яких російсько-українська війна називається "російською агресією" і міститься заклик до РФ вивести свої війська з Донбасу. Мова йде про звіт чеського депутата Христини Zelenkovoj "Політичні наслідки російської агресії в Україні", за який проголосували 73 члена ПАРЄ, і звіті німецького політика Мариэллы Векк. "Засоби правового захисту у випадках порушень прав людини на окупованих українських територіях, не підконтрольних української влади", за який проголосували 87 членів ПАРЄ. Переклад резолюції Векк наводить "Ліга".

Нижче - повний текст звіту Векк.

"1. Парламентська Асамблея глибоко стурбована станом справ у галузі прав людини в Криму і в самопроголошених республіках" Донецька і Луганська ( "ДНР" і "ЛНР").

2. Вона знову підтверджує свою позицію щодо того, що анексія Криму Російською Федерацією і військове втручання російських військ на сході України порушують міжнародне право і принципи, підтримані Радою Європи, про що йдеться у резолюції Асамблеї 2112 (2016), резолюції 2063 (2015), резолюції 1990 (2014) і резолюції 1988 (2014).

3. "ДНР" і "ЛНР", створені за підтримки та під контролем Російської Федерації, не мають будь-якої легітимності у відповідності з українським або міжнародним правом. Це відноситься до всіх їх "установ", включаючи "суди", встановлені владою де-факто.

4. У відповідності з міжнародним правом, Росія, яка де-факто здійснює контроль над цими територіями, несе відповідальність за захист свого населення. Тому Росія повинна гарантувати права всіх жителів Криму, а також в "ДНР" і "ЛНР".

5. Що стосується Криму, тут військову присутність Росії і контроль були офіційно визнані російською владою. Що стосується "ДНР" і "ЛНР", підтверджується добре задокументованої роллю російських військових у взятті під контроль і контроль цих регіонів, незважаючи на рішучий опір законної влади України, і на повній залежності "ДНР" і "ЛНР" від Росії в матеріально-технічному, фінансовому та адміністративному відношенні.

6. В Криму і в зоні конфлікту в Донбасі серйозні порушення прав людини були і раніше відбуваються, про що свідчать численні доповіді, зокрема, комісара Ради Європи з прав людини, представники Місії спостерігачів Організації Об'єднаних Націй, ОБСЄ / БДІПЛ, а також провідних українських і міжнародних недержавних організацій з прав людини. Ці порушення включають позасудові страти, викрадення, тортури і нелюдське і принижуюче людську гідність поводження, незаконні затримання та непропорційні обмеження свободи слова і інформації.

7. Жертви порушень прав людини не мають ефективних внутрішніх засобів правового захисту в своєму розпорядженні:
7.1. Місцеві "суди" в "ДНР" і "ЛНР" не мають легітимності, незалежності та професіоналізму; українські суди в сусідніх районах, контрольованих урядом, мають юрисдикцію, що поширюється на неконтрольовані області, важкодоступні, не можуть отримати доступу до документів "ДНР" і "ЛНР" і не можуть забезпечити виконання своїх рішень на цих територіях;
7.2. що стосується Криму, незалежність судів відчуває тиск, зокрема, під тиском готовність поліції і прокуратури залучати до відповідальності осіб, винних у скоєнні злочинів проти потенційних або реальних прихильників України.

8. У Криму українці і кримські татари сильно залякані вищезазначеними порушеннями прав людини, а також тим фактом, що це залишається безкарним. Багато з них були змушені покинути Крим. Паралельно всіх жителів Криму змусили силою отримати російські паспорти і відмовитися свого громадянства України, щоб мати доступ до медичного обслуговування, житла та інших основних послуг. Кримські татари після розпуску Меджлісу і його місцевих відділень втратили своє традиційне демократичне представництво. Татарські ЗМІ і мусульманська релігійна практика татар також під тиском. Сукупний ефект цих репресивних заходів несе загрозу для самого існування татарської громади як окремої етнічної, культурної і релігійної групи.

9. В зоні конфлікту в Донбасі цивільне населення, а також велика кількість комбатантів постраждали від порушень їх прав на життя та фізичну недоторканність, на вільне користування майном, від військових злочинів і злочинів проти людяності, включаючи невиборчі або навіть навмисні обстріл цивільних районів, іноді спровоковані розміщенням зброї у безпосередній близькості.

10. Численні жителі зони конфлікту в Донбасі, по обидві сторони лінії зіткнення, досі щодня страждають від численних порушень режиму припинення вогню, погоджені в Мінську. Ці порушення документуються щодня Спеціальною місією спостерігачів ОБСЄ в Україні, незважаючи на обмеження доступу, введені в основному де-факто владою "ДНР" і "ЛНР". Жителі також зазнають лиха від переважаючої атмосфери безкарності і загального беззаконня у зв'язку з відсутністю законних, функціонуючих державних установ, і, зокрема, доступу до правосуддя, згідно зі статтею 6 Європейської конвенції про захист прав людини (ETS N5). Вони також зазнають серйозні соціальні труднощі, які посилюються обмежувальними заходи, вжиті українською владою щодо пенсійного забезпечення та соціальних виплат. Нарешті, внутрішньо переміщені з "ДНР" і "ЛНР" особи позбулися свого майна у зв'язку з незаконними вимогами перереєстрації, введеними де-факто владою "ДНР" і "ЛНР".

11. Українські власті почали переслідування передбачуваних винних у скоєнні військових злочинів та інших порушень прав людини з боку провладних сил. Але вони досі не надали міжнародним спостерігачам доступ до всіх місць утримання під вартою, зокрема, у віданні Служби безпеки України (СБУ).

12. Мінські угоди включають положення про амністію для учасників збройного конфлікту в Донбасі. Асамблея нагадує, що, за міжнародним правом, такі положення не можуть служити виправданням безкарності винних у серйозних порушеннях прав людини.

13. Що стосується виборів, передбачених у мінських соглашених, Асамблея вважає, що до тих пір, поки поточна ситуація в "ДНР" і "ЛНР", яка характеризується отсутствем безпеки, залякування і безкарністю і відсутності свободи слова та інформації, має місце, вільні і справедливі вибори (гарантовані статтею 3 першого протоколу до Європейської конвенції про захист прав людини (ETSN9)), не представляються можливими в цих регіонах.

14. Асамблея шкодує про те, що ні Росія Федерація, ні Україна не ратифікували Римський статут про заснування Міжнародного кримінального суду (МКС). У той же час, Україна прийняла юрисдикцію МКС в зоні конфлікту в Донбасі у своїх заявах від 17 квітня 2014 і 8 вересня 2015 р по статті 12.3 Римського статуту. Асамблея вітає зміни до Конституції України, прийняті українським парламентом, з допомогою яких ратифікація Римського статуту буде можлива. У той же час, Асамблея занепокоєна тим, що ці зміни наберуть чинності лише через три роки, а не як можна швидше, як це було рекомендовано Асамблеєю.

15. Асамблея глибоко стурбована відсутністю прогресу у міжнародному розслідуванні збитого рейсу MH17 в Донбасі.

16. Виходячи з вищевикладеного, Асамблея закликає:
16.1. відповідні органи, як України, так і в Російській Федерації:
16.1.1. ефективно розслідувати всі випадки серйозних порушень прав людини, імовірно здійснених у всіх районах, що знаходяться під ефективним контролем;
16.1.2. притягнути осіб, винних у цих порушеннях, до відповідальності, тим самим перешкоджаючи будь-яким іншим подібним порушенням у майбутньому;
16.1.3. надати максимально можливу компенсацію жертвам цих порушень;
16.1.4. приєднатися до Римського статуту МКС;
16.1.5. повністю виконати мінські угоди;
16.2. російську владу:
16.2.1. припинити свої репресивні дії, спрямовані проти осіб, лояльних до української влади, у всіх районах, що знаходяться під ефективним контролем, у тому числі в Криму; зокрема, відновити історичні права кримських татар і сприяти відновленню верховенства права на всій території східної України;
16.2.2. в той же час забезпечити захист основоположних прав усіх жителів "ДНР" і "ЛНР" і задоволення їх основних потреб і використовувати свій вплив на владу де-факто з цією метою;
16.2.3. сприяти незалежному моніторингу ситуації у сфері прав людини на всіх українських територіях, що знаходяться під ефективним контролем, у тому числі в Криму;
16.2.4. використовувати всі наявні юридичні засоби для перегляду рішення Верховного суду РФ щодо оголошення Меджлісу поза законом, а також щоб надати кримськотатарській спільноті самому обирати свої органи самоврядування;
16.2.5. забезпечити необмежений доступ представників міжнародних організацій і консульських працівників України до ув'язнених, этапированным з території, яка знаходиться під українським контролем, в пенітенціарні установи на території РФ;
16.2.6. перевести в Україну тих в'язнів, хто висловить таке бажання, щоб вони могли провести залишок свого терміну ув'язнення на території, яка контролюється українською владою;
16.2.7. припинити практику перевезення з Криму до території РФ тих осіб, хто не має російського громадянства, в тому числі - ув'язнених.
16.3. українську владу:
спростити, наскільки це можливо, повсякденне життя мешканців непідконтрольних територій і переміщених осіб з цих районів за рахунок скорочення адміністративних процедур щодо доступу до виплати пенсій і соціальної допомоги та сприяння доступу жителів до правосуддя шляхом належного оснащення та кадрового забезпечення судів у районах, підконтрольних уряду, чия юрисдикція була поширена на непідконтрольні території;
регулярно переглядати і зважувати рішення України про відхилення від виконання Міжнародної конвенції з громадянських і політичних прав, а також Європейської конвенції з прав людини, виходячи з принципів необхідності, пропорційності і недискримінації;
16.4. міжнародне співтовариство:
продовжувати приділяти увагу ситуації, пов'язаної з дотриманням прав людини і гуманітарних положенням осіб, що проживають на територіях, непідконтрольних української влади, і утримуватися від висування вимог, виконання яких буде зміцнювати незаконний статус-кво;
16.5. МКС:
здійснити свою юрисдикцію в тій мірі, яка є юридично можливої, виходячи із декларацій України.

17. Асамблея ухвалює в першочерговому порядку продовжувати спостереження за станом справ у галузі прав людини в зоні конфлікту в Донбасі і в Криму".


Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #2 : Жовтня 13, 2016, 08:45:30 08:45 »
Автор (и): Парламентська асамблея
Походження - Обговорення в Асамблеї 12 жовтня 2016 роки (33 - е засідання) (див Doc 14130. , Доповідь Комітету з політичних питань і демократії, доповідач: - Пані Kristýna Zelienková). Текст , прийнятий Асамблеєю 12 жовтня 2016 роки (33 - е засідання).

1. Більш ніж через два роки після початку російської агресії в Україні, Парламентська Асамблея глибоко стурбована своїми політичними наслідками як для самої України , так і для загальної стабільності і безпеки в Європі.

2. Для України, конфлікт призвів до порушення її суверенітету і територіальної цілісності. Це почалося, в період після євромайдан, з незаконною анексію Криму Російської Федерації і продовжує за підтримки Росії до сепаратистам на сході України і її зростаючу роль у триваючому конфлікті. З середини квітня 2014 року, понад 9 300 осіб були вбиті, більше 21 500 чоловік отримали поранення і майже півтора мільйона людей залишили свої будинки в результаті конфлікту. Сотні знаходяться в полоні або вважаються зниклими без вести.

3. Асамблея підтверджує свою прихильність принципу мирного врегулювання суперечок і незалежності, суверенітету і територіальної цілісності України, в межах її міжнародно визнаних кордонів.

4. Що стосується Криму, Асамблея знову засуджує незаконної анексії півострова і його триваючої інтеграції в Російській Федерації, що є порушенням норм міжнародного права і Статуту Ради Європи (ETS № 1). Він шкодує про те, що, незважаючи на триваючий відмова міжнародного співтовариства визнати анексію Криму Російської Федерації і застосування різних видів санкцій проти Російської Федерації і громадян Російської Федерації, не тільки анексія не був скасований, але становище в області прав людини на півострові продовжує погіршуватися. Зокрема, Асамблея:

4.1. Засуджує вибори незаконними Думу , що відбулися 18 вересня в окупованій Криму і вважає їх результати недійсними. Включення української суверенної території в російських федеральних округів і створення чотирьох одномандатних виборчих округів є тупими порушення міжнародного права і ефективно поставити під загрозу легітимність російського парламенту;

4.2. Глибоко стурбований діями проти критичних ЗМІ, актів залякування і переслідування опонентів, випадків зникнення і загрози викрадення і репресії осіб , що належать до меншин, зокрема , кримські татари, в застосуванні закону про екстремізм ;

4.3 вважає , що заборона Меджлісу кримськотатарського народу, оголошених "екстремістською організацією", щоб бути суворою репресивну міру таргетування всю кримськотатарської громади і закликає цей захід бути скасовано;

4.4 вимагає повного і необмеженого доступу до Кримського півострова всіх органів по правам людини Ради Європи для того , щоб вони могли здійснювати свою діяльність по моніторингу безперешкодної і відповідно до їх мандатами;

4.5. Закликає російську владу скасувати незаконну анексію Криму і дозволить Україні відновити контроль над півостровом.

5. Що стосується конфлікту, що триває в східній частині України, Асамблея висловлює глибоку стурбованість з приводу триваючих порушень режиму припинення вогню, в порушення угод Мінськом і комплекс заходів по їх реалізації лютого 2015 рік загострювалося насильство уздовж лінії зіткнення в Донбасі призвело до переміщення позицій двох сторін , розташованих ближче до лінії зіткнення , і в збільшенні числа цивільних втрат , викликаних обстрілом. Асамблея також висловлює жаль про те, збільшуючи порушення зобов'язань зброї і зняття обмежень на свободу пересування Спеціальній місії по спостереженню Організації з безпеки і співпраці в Європі (ОБСЄ).

6. Асамблея підтверджує свою підтримку мирного вирішення конфлікту і для Мінського процесу. Це ще раз питає:

6.1 Росія Федерація вивести свої війська з території України і припинити військові поставки сепаратистів;

6.2. Всі сторони здійснити, відповідально і сумлінно, зобов'язання , прийняті в рамках угод Мінськом і комплекс заходів по їх реалізації, починаючи з повного дотримання режиму припинення вогню.

7. Асамблея висловлює жаль про те, що в відношенні ситуації в області безпеки , яка погіршилася і за відсутності стійкого припинення вогню, не було досягнуто ніякого прогресу в здійсненні політичних аспектів Комплексу заходів з реалізації угод про Мінську.

8. Що стосується, зокрема, питання про місцеві вибори , які будуть організовані в Донбасі, Асамблея підкреслює , що для таких виборів , щоб бути у відповідності з чинним законодавством України та міжнародними стандартами вільних і справедливих виборів існує необхідність забезпечити: більш високий рівень безпеки среда, повний доступ до Спеціальної місії спостерігачів ОБСЄ на всій території Донбасу, з кордоном запечатаній і під контролем Спеціальної місії по спостереженню після повного виведення російських військ, найманців і зброї, а також безпечне зберігання зброї під міжнародним контролем; можливість для всіх українських партій для участі у виборах і для українських ЗМІ транслювати в Донбасі під час виборчої кампанії; і повага до права людей з Донбасу, переміщених всередині країни в Україні або шукали притулок в Російській Федерації , щоб взяти участь в голосуванні.

9. Асамблея вітає звільнення одного зі своїх членів, г - жа Nadiia Савченко, після того, як неодноразові заклики міжнародного співтовариства, в тому числі зовсім недавно в Асамблеї резолюції 2112 (2016) про гуманітарних проблем щодо людей , захоплених під час війни в Україні. Він також вітає звільнення г -на Юрія Солошенко і г Геннадія Афанасьєва та інших ув'язнених. Ці релізи не тільки важливі гуманітарні жести, а й дають можливість побудувати довіру між сторонами конфлікту і забезпечити Мінський процес з позитивним імпульсом. Асамблея знову повторює свій заклик до звільнення всіх захоплених осіб відповідно до резолюцією 2112 (2016 г.) .

10. Асамблея приєднується до Комісара Ради Європи з прав людини в його заклик забезпечити відповідальність за серйозні порушення прав людини , скоєних під час конфлікту в якості ключа до процесу примирення. Винні у скоєнні тяжких злочинів, таких як незаконні вбивства, насильницькі зникнення і тортури по обидві сторони від лінії зіткнення, повинні бути притягнуті до відповідальності.

11. Тільки демократична Україна із стабільною, ефективною і підзвітною інститутів, плюралістичної політичної середовища і вільних ЗМІ, слідуючи через нарешті з обіцянками євромайдан реформувати корумповану і олігархічну систему, буде сильною і процвітаючою України, здатної припинення зовнішньої агресії і відновлення миру. Тому Асамблея:

11.1 глибоко стурбований тим, щоб спостерігати регулярне тиск накладене на політичну опозицію та незалежні ЗМІ, закликає українську владу дотримуватися міжнародних демократичних стандартів, в тому числі плюралізму засобів масової інформації та існування незалежної політичної опозиції;

11.2 закликає українських властей встановити національний діалог і гармонізації відносин між різними етнічними, мовними та релігійними групами в українському суспільстві;

11.3. Вітаючи прийняття конституційних змін в судовій системі , закликає українську владу ефективно здійснювати нові заходи, рішуче боротися зі всіма формами корупції, в тому числі на найвищому політичному рівні, забезпечити ефективне функціонування новостворених антикорупційних установ і далі проводити реформи, в тому числі конституційної реформи з децентралізації;

11.4 закликає українську владу позитивно розглянути рекомендацію Європейської комісії за демократію через право (Венеціанська комісія) здійснювати свої рекомендації по закону про люстрацію і забезпечення подальших реформ відповідно до європейських стандартів;

11.5. Закликає українську владу забезпечити , щоб розслідування і процедури , пов'язані з застосуванням насильства інцидентів під час євромайдан демонстрацій, а також до трагічних подій в Одесі в травні 2014 року, прискорюються і здійснюється неупереджено , з тим щоб забезпечити справедливість і підвищити суспільну довіру до системи кримінального правосуддя, відповідно також до рекомендацій Міжнародної консультативної групи , створеної Генеральним секретарем Ради Європи;

11.6. Вітає активізацію підтримки , яку Рада Європи пропонує Україні, в зокрема в рамках Ради Європи Плану дій 2015-2017, і закликає держави - члени розглянути питання подальшого фінансування, в тому числі за рахунок добровільних внесків.

12. Крім України, Асамблея висловлює жаль про те, що конфлікт і дії Російської Федерації в цьому відношенні підривають загальну стабільність і безпеку на континенті, а також досягнення в напрямку стратегічного партнерства з Російською Федерацією за останні десятиліття. Європейський союз повинен також зробити свої власні уроки і роздумувати над стратегіями для майбутнього регіону , який буде деескалації нинішньої напруженості і сприяти відновленню довіри в її околиці.

13. Що стосується економічних наслідків конфлікту, Асамблея відзначає , що вони значні не тільки для самої України і для Російської Федерації, а й для Європейського Союзу та ряду європейських країн , які були порушені в тій чи іншій , але значні мірі санкціями проти Російської Федерації та російських контр-санкцій. Дебати по приводу санкцій розділяє Європейський Союз і загрожує його єдності. Тим НЕ менше, міжнародний тиск, в тому числі санкції, повинні бути збережені , поки агресія Росії не припинилося і суверенітет і територіальну цілісність України в межах її міжнародно визнаних кордонів була повністю відновлена.

14. Асамблея закликає держави - члени Ради Європи , щоб зробити все , що в їх силах , щоб підтримати мирний процес в Україні з тим, щоб уникнути подальшої ескалації насильства, з небезпечними наслідками для цивільних осіб , які проживають в зоні конфлікту, або розвиток в " заморожується "або" напів-заморожений »конфлікт, продовжуючи нестабільності і відсутності безпеки в Україні , так і в усій Європі.

15. Зі свого боку, Асамблея могла б служити в якості унікальної платформи для діалогу і міжпарламентської співпраці і внести позитивний внесок у мирне врегулювання конфлікту, в зокрема , шляхом сприяння зміцненню довіри. Він шкодує про те, що вона до цих пір не в змозі грати свою природну роль парламентської дипломатії, в основному з - за того , що російські парламентарії не брали участі в його діяльності в протягом двох років поспіль і припинили співпрацю з процедурою моніторингу Асамблеї. Незалежно від дивергенції про походження кризи, Асамблея знову закликає російську владу виконати вимоги Асамблеї , сформульованим в резолюції 1990 (2014) на повторний розгляд по істотних підставах раніше затверджених повноважень російської делегації, резолюція 2034 (2015) на виклик, за основними ознаками, цього досі нератифікованим повноважень делегації Російської Федерації, а також резолюцію 2063 (2015) про розгляд анулювання раніше затверджених повноважень делегації Російської Федерації , і вирішує , що єдиним суттєвим і відчутного прогресу в напрямку їх реалізації може стати основою для відновлення повноцінного, взаємошанобливого діалогу з Асамблеєю.

16. Асамблея постановляє продовжувати уважно стежити за політичними і гуманітарними наслідками конфлікту в Україні , а також прав людини і верховенства права , проблем , пов'язаних з його рейзи в районах , що знаходяться під або за межами українського державного контролю і розглянути ці питання на своєму жовтня +2017 частини сесії, при умови , що немає аварійного вимагає , щоб це було зроблено раніше.

Offline optimist

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5427
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #3 : Жовтня 13, 2016, 11:05:01 11:05 »
Чеше англійською що скажений :smiley24:

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #4 : Жовтня 13, 2016, 11:28:03 11:28 »
Молодець Льошка  :smiley24:

І по ділу все, і каже прямо - хуйло то гітлер.
(хоч це порівняння мені і не подобається)

А там якась свиня після Гончаренка сказала що не треба так, про Гітлера!  :weep:

Щодо англійської - от у цьому вже перевага політиків хто володіє. Як на Заході спілкуються Порошенко і Яценюк - і якою тупою козою виглядає там тимошенчиха.

Offline aag

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1073
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #5 : Жовтня 13, 2016, 09:10:05 21:10 »
Уніан, та й інші пишуть, що делегація Грузії не голосувала у ПАРЄ за резолюції щодо України   :smilie11:

http://www.unian.ua/politics/1571572-gruziya-ne-golosuvala-u-pare-za-rezolyutsiji-schodo-ukrajini.html

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #6 : Жовтня 13, 2016, 11:39:49 23:39 »
Уніан, та й інші пишуть, що делегація Грузії не голосувала у ПАРЄ за резолюції щодо України

Так в Грузії при зараз владі і, відповідно, усі делегати в міжнародних формах, грузинські януковочі.

Offline Fox

  • Обмежений доступ
  • Hero Member
  • *
  • Повідомлень: 2769
  • Стать: Чоловіча
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #7 : Жовтня 14, 2016, 12:38:46 00:38 »
Вчора прийняли дві важливі резолюціі. Наскільки важливі - не знаю.

В уанеті знайшов текст однієї.
Іншу не знайшов.


Повний текст обох тут:
1. http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-en.asp?fileid=23166&lang=en
2. http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-en.asp?fileid=23167&lang=en

Об этой части резолюции ПАСЕ молчат рыбки из украинских СМИ. Неудивительно, им видно настоятельно указали на то, что не надо знать украинскому избирателю, что не совсем по-европейски в стране, победившей панду обстоят сегодня дела с правами человека.
И эта часть резолюции, о которой стараются не упоминать в "рукопажатном обществе" - целиком "заслуга" действующей власти.
в данной резолюции политика украинских властей подвергается критике в гуманитарной сфере. ПАСЕ четко высказалась о том, что действующая украинская власть должна приложить максимальные усилия в поиске компромисса и налаживании диалога в украинском обществе в вопросах Церкви, культуры и языковой политики. Призвала обеспечить права оппозиции.

К сожалению, большинство украинских СМИ умолчали об этой части резолюции, что и не удивительно. Власть и подконтрольные издания не в восторге от того, что их ставят перед фактами нарушений прав человека, cвободы слова и вероисповедания, а также других основополагающих принципов демократии в Украины.

"В ней очень четко говорится о том, что гуманитарная политика украинской власти носит необдуманный характер, украинская власть преследует оппозицию и СМИ. Все это есть в резолюции. ПАСЕ посылает сигнал Украине: "Перестаньте ущемлять оппозицию, независимые телеканалы и издания, уделяйте больше внимания гуманитарным вопросам". Но эта резолюция замалчивается, она абсолютно не выгодна политикам. В Украине строится режим личной власти президента, окружения, а также некоторых персоналий из "Народного фронта" вроде Яценюка, Турчинова, Авакова. Второй резолюции ПАСЕ тычет украинскую власть как нашкодившего котенка в нарушение демократии", — подытожил Павлив.
« Останнє редагування: Жовтня 14, 2016, 12:42:12 00:42 від Fox »
Бывалый и Бугага - брехуны!

Offline aag

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1073
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #8 : Жовтня 14, 2016, 04:13:49 04:13 »
Уніан, та й інші пишуть, що делегація Грузії не голосувала у ПАРЄ за резолюції щодо України

Так в Грузії при зараз владі і, відповідно, усі делегати в міжнародних формах, грузинські януковочі.

Трохи полистав інтернет. Ніби в них була в той час важлива зустріч, тому пропустили голосування.

http://www.apsny.ge/2016/pol/1476413394.php

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #9 : Жовтня 14, 2016, 09:04:39 09:04 »
Об этой части резолюции ПАСЕ молчат рыбки из украинских СМИ.

Балбес ти разом з новінським.
Друга резолюція - про Крим. Перша - про дамбас.

Обидва тексти є.

Цей дегенерат, якого ти цитуєш (той шо "сука православная") каже про резолюцію про дамбас, а якраз весь її текст викладено на сайтах.

Offline Kiama

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 437
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #10 : Жовтня 14, 2016, 10:57:26 10:57 »
Вчора прийняли дві важливі резолюціі. Наскільки важливі - не знаю.

В уанеті знайшов текст однієї.
Іншу не знайшов.


Повний текст обох тут:
1. http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-en.asp?fileid=23166&lang=en
2. http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-en.asp?fileid=23167&lang=en

ПАСЕ посылает сигнал Украине: "Перестаньте ущемлять оппозицию, независимые телеканалы и издания, уделяйте больше внимания гуманитарным вопросам". Но эта резолюция замалчивается, она абсолютно не выгодна политикам. В Украине строится режим личной власти президента, окружения, а также некоторых персоналий из "Народного фронта" вроде Яценюка, Турчинова, Авакова. Второй резолюции ПАСЕ тычет украинскую власть как нашкодившего котенка в нарушение демократии", — подытожил Павлив.

Кацапье - не опозиция, а отродье человечества. Место которому - на свалке истории. Как и германский нацизм, оно будет стерто с лица Земли.

Offline aag

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1073
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #11 : Жовтня 15, 2016, 05:57:11 05:57 »
Саакашвілі пояснив, чому грузинська делегація не підтримала резолюцію ПАРЄ по Україні.

Те, що грузинська делегація не проголосувала і не підтримала Україну, це сором, але ми повинні розуміти, в якій ситуації зараз перебуває Грузія, заявив губернатор Одеської області Міхеїл Саакашвілі на своїй сторінці в Facebook.

Він підкреслив, що в даний час у Грузії керує "найбільший приватний акціонер Газпрому Іванішвілі".

Саакашвілі зазначив, що стосовно України ця позиція ганебна і сором'язлива. Вона залишиться чорною плямою в історії, але не відображає настрій суспільства в Грузії.

далі

http://nv.ua/ukr/world/geopolitics/saakashvili-pojasniv-chomu-gruzinska-delegatsija-ne-pidtrimala-rezoljutsiju-parje-po-ukrajini-244629.html

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46831
  • Never give in!
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #12 : Жовтня 15, 2016, 07:05:02 07:05 »
Можете підтертися тими резолюціями.
Будуйте справжній кордон. Без Лугандону і Криму - нехай Хуйло з Меркель тих дебілів годують.
If you are going through hell, keep going.

Offline aag

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1073
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #13 : Жовтня 16, 2016, 02:24:07 02:24 »
Можете підтертися тими резолюціями.
Будуйте справжній кордон. Без Лугандону і Криму - нехай Хуйло з Меркель тих дебілів годують.

Маю питання.
Щодо резолюцій - 50/50. Може й так, а може й ні. Як казав сліпий - побачимо.
А за кордон, який справжній. Тобто визнати, що то не Україна. Як це зробити, скажімо, політично, юридично, економічно, матеріально (не кажучи про морально - забудемо про тисячі загиблих та покалічених тіл і душ, і хто це зробив)? Хто матимиме профіт? Я наприклад, вважаю, що кацапія зразу завиє - раз то не українські території, то вона не агресор, не окупант і "далой санкції". І Європа може не довго пручатись.
А що отримає Україна?
Маю сумнів, що Меркель і Пуйло не сплять а тільки думають, як прогодувати найновіші країни земної кулі.
Звичайно, можу помилятись, багато чого не знати. Просвіти?

Offline convex

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4780
Re: Резолюціі ПАРЕ
« Reply #14 : Жовтня 16, 2016, 01:42:28 13:42 »
Можете підтертися тими резолюціями.
Будуйте справжній кордон. Без Лугандону і Криму - нехай Хуйло з Меркель тих дебілів годують.

Маю питання.
Щодо резолюцій - 50/50. Може й так, а може й ні. Як казав сліпий - побачимо.
А за кордон, який справжній. Тобто визнати, що то не Україна.
Чого б це? Це окуповані території України, а між ними і підконтрольною територією має бути мертва зона з можливістю перетину тільки в кількох пунктах, навіть жителів варто відселити коштом держави. Щось лізе - стріляти, контрабанду знищувати з вертольотів. Це оздоровить і політичне життя, і моральний дух війська.

Відмовлятися НІКОЛИ не можна, але повертати тільки на своїх умовах.