Ще декілька місяців назад багато писали про Мілове-Чорткове, фактично один населений пункт, роз`єднаний залізницею на українську та російську частини.
Але у нас чомусь не згадують про набагато цікавішу річ, розташовану на 15 км північніше - так звану проблему станції Зоринівка - дві ділянки залізниці, які повністю пролягають територією України, проте належать Росії
У різних джерелах наводять різні дані щодо довжини цих ділянок - від 14 до 30 км, я наміряв гуглом трохи більше 20 км, проте принципово не це. Принципово те, що, як виявляється, станція Зоринівка, яка знаходиться на території України, здається місцевою сільрадою в оренду компанії ВАТ "РЖД"!
Ким здається друга, більша за розміром ділянка, невідомо, здається що кацапи користуються нею взагалі безкоштовно.
У нас на цю тему повна тиша, а от кацапи розуміють проблему. Ще в мирні часи (2011-13) у них були розмови про необхідність побудови обходу нашої території проте на заваді став складний рельєф місцевості (великі пагорби) та необхідність побудови великого мосту, ну і, звичайно, брак грошей - навіщо це все, якщо "хохли" і так мовчать.
Хоча навесні цього року "РЖД" розглядала низку заходів на випадок перекриття ділянки у станції Зоринівка, адже мова йде не про якусь занедбану під`їздну колію а про т.зв. "головний хід" - двоколійну електрифіковану ділянку між Воронежем та Ростовом з надзвичайно напруженим рухом пасажирських та вантажних потягів. Фактично це головний шлях з Москви та центру Росії до Ростова, Кубані, Північного Кавказу та Чорноморського узбережжя.
Так от власне я й кажу - а чи не настала пора перевірити прокуратурою законність оренди території України деякими приватними компаніями Росії (ОАО РЖД)? А для підтвердження повноважень перевірників надіслати туди десятка два танків з піхотою. І що з цього вийде, адже до найближчих сепаратистів у Луганську більше 100 кілометрів. Буде Зоринівська Народна Республіка?