Автор Тема: Блага реформи Гройсмана або «Мертві душі» в черзі до Державного реєстратора  (Прочитано 1225 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Попросили розмістити для обговорення
--------------------------------------------------------
Додам від себе. "Піар" прозорого офісу від Гройсмана заключається в тому, що якщо раніше люди стояли у чергах, то зараз ситуація наступна. Ви реєструєтеся і отримуєте талончик з номером. Коли побачите на табло свій номер, то можете заходити. Наче все і гарно, типу без черг, але насправді ситуація цікава:
1. Якщо держчиновник захотів розслабитися, то він тупо виводить на табло номер людини, якої точно не буде. Таким чином регулюючи свій темп роботи. Якщо раніше була "жива черга" і фіг він куди дінеться, то зараз Ви не маєте права заходити наступним після людини, яка вийшла з кабінету.
2. Контори, які займаються оформленням документів співпрацюють з держчиновниками дуже активно. Вони реєструють кучу номерів на чергу. В результаті може бути так, що в черзі 5 чоловік, а Ви отримали 43 номер черги і вже сьогодні не попадете до чиновника, навіть якщо будете сидіти весь день.
3. Цей "прозорий офіс" ніщо інше, якщо дуже вдалий піар, бо бюрократію ніхто не реформує реально, а ця "показуха" виглядає огидно.

Ну і від людини, яка просила мене розмістити:
------------------------------------------------------
Два дні назад,  довелося стикнутися з роботою Державного реєстратора речових прав.  І відразу стало зрозумілою робота так званого Прозорого офісу у Вінниці.
День перший: о другій годині дня, адміністратор відмовився видавати навіть талончик, мотивуючи довжелезною чергою в 40 чоловік.  Хоча в залі очікування було не більше 15, де решта – загадка.
День другий: о десятій годині ранку, взявши талончики, черга складала більш ніж 70 чоловік.  Повернувшись до Прозорого офісу о 15.00, а робочий день у них до 16.00 мені повідомили, що переді мною ще 40 чоловік у черзі, хоча в залі сиділо не більше п’яти.  Де решта, знову не зрозуміло.
Прості спостереження за роботою працівників даного сектора, свідчать, що номери в черзі виписані на так би мовити на «мертві душі».  Номери на табло змінюються та чомусь людей за ними немає, хто їх виписує і навіщо – питання, попередньо записатись до черги, через онлайн сервіс чи ще там якось можливості немає. Навіть жива черга, в такому випадку давала б більше шансів потрапити до фахівця і вирішити свої проблеми за один робочий день.
Постає питання, чим працівники Державного реєстратора речових прав займаються на своїх робочих місцях за наші з вами гроші????
І чому при такому попиті населення на дані послуги, прийом здійснюють лише три людини за робочими місцями 25,27,28. Я думаю ні для кого не секрет, що штати державних службовців в нас роздуті до неймовірних масштабів, і чому не вирішити питанням, простим арифметичним додаванням кількості осіб, що обслуговують населення???
Площу Європейською ми назвали, а от про європейську якість послуг ніхто й не замислюється. А навіщо, пане Гройсман???

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Прохання перепостити цей пост на форум ФУПу, якщо хтось там зареєстрований. Треба щоб побільше людей знало правду, а якщо проводити реформи, то не для показухи "гарну обгорточку", а реальні.

Offline invariant

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 861
  • Стать: Чоловіча
  • Конотоп<->Вінниця
    • Шарага.орг
А самому Гройсману перепостили? :)
Свого часу до нього неважко було достукатись. Зараз став великою шишкою, то хтозна як воно там.
Если, возвратясь ночью домой, ты по ошибке выпил вместо воды проявитель, выпей и закрепитель, иначе дело не будет доведено до конца. (К. Прутков-инженер, мысль No 21)

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
А самому Гройсману перепостили? :)
Свого часу до нього неважко було достукатись. Зараз став великою шишкою, то хтозна як воно там.

Люди мають знати реальний стан справ, а не піар. При чому, піар досяг таких масштабів, що навіть "статті" пишуть про прозорий офіс від Гройсмана, а про стан доріг у Вінниці "ходять легенди у інших містах. Але ж ніхто не знає їх реального стану. Я вже не говорю про те, що в центрі міста, навіть в районі 10-ти поверхівок на деяких вулицях асфальту немає взагалі.

Offline invariant

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 861
  • Стать: Чоловіча
  • Конотоп<->Вінниця
    • Шарага.орг
Ну я то трохи знаю. :) Відновлення 2-го автобусного маршруту зайняло близько 2 років, з оббиванням порогів кількома ентузіастами на чолі з моєю дружиною; освітлення вулиць в районі пл. Шкільної теж. З дорогами не склалося - Вишенька виявилася значно важливішою, та й там, якщо склероз не зраджує, все робилося в кредит.
Нмсд, порівняно з двома попередниками, котрі взагалі забили болт на міське господарство, Гройсман був все ж кращий.
Ну і ще така банальна фігня. Всяке добре починання з часом вироджується, якщо його не підтримувати в робочому стані. Від електричок ім. Кирпи то того самого "прозорого офісу"...
« Останнє редагування: Січня 31, 2015, 11:49:01 11:49 від invariant »
Если, возвратясь ночью домой, ты по ошибке выпил вместо воды проявитель, выпей и закрепитель, иначе дело не будет доведено до конца. (К. Прутков-инженер, мысль No 21)

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Ну я то трохи знаю. :) Відновлення 2-го автобусного маршруту зайняло близько 2 років, з оббиванням порогів кількома ентузіастами на чолі з моєю дружиною; освітлення вулиць в районі пл. Шкільної теж. З дорогами не склалося - Вишенька виявилася значно важливішою, та й там, якщо склероз не зраджує, все робилося в кредит.
Нмсд, порівняно з двома попередниками, котрі взагалі забили болт на міське господарство, Гройсман був все ж кращий.
Ну і ще така банальна фігня. Всяке добре починання з часом вироджується, якщо його не підтримувати в робочому стані. Від електричок ім. Кирпи то того самого "прозорого офісу"...

Ті хоч кредитів на місто не набирали. Ще додам про приватизацію ЖЕКів, які стали товаристами з ОБМЕЖЕНОЮ відповідальністю без згоди на то мешканців. Корупція через сферу ЖКГ у м. Вінниці досягла невиданих для України масштабів.

Offline Старый Грек

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1615
Попросили розмістити для обговорення
--------------------------------------------------------
Додам від себе. "Піар" прозорого офісу від Гройсмана заключається в тому, що якщо раніше люди стояли у чергах, то зараз ситуація наступна. Ви реєструєтеся і отримуєте талончик з номером. Коли побачите на табло свій номер, то можете заходити. Наче все і гарно, типу без черг, але насправді ситуація цікава:
1. Якщо держчиновник захотів розслабитися, то він тупо виводить на табло номер людини, якої точно не буде. Таким чином регулюючи свій темп роботи. Якщо раніше була "жива черга" і фіг він куди дінеться, то зараз Ви не маєте права заходити наступним після людини, яка вийшла з кабінету.
2. Контори, які займаються оформленням документів співпрацюють з держчиновниками дуже активно. Вони реєструють кучу номерів на чергу. В результаті може бути так, що в черзі 5 чоловік, а Ви отримали 43 номер черги і вже сьогодні не попадете до чиновника, навіть якщо будете сидіти весь день.
3. Цей "прозорий офіс" ніщо інше, якщо дуже вдалий піар, бо бюрократію ніхто не реформує реально, а ця "показуха" виглядає огидно.

Ну і від людини, яка просила мене розмістити:
------------------------------------------------------
Два дні назад,  довелося стикнутися з роботою Державного реєстратора речових прав.  І відразу стало зрозумілою робота так званого Прозорого офісу у Вінниці.
День перший: о другій годині дня, адміністратор відмовився видавати навіть талончик, мотивуючи довжелезною чергою в 40 чоловік.  Хоча в залі очікування було не більше 15, де решта – загадка.
День другий: о десятій годині ранку, взявши талончики, черга складала більш ніж 70 чоловік.  Повернувшись до Прозорого офісу о 15.00, а робочий день у них до 16.00 мені повідомили, що переді мною ще 40 чоловік у черзі, хоча в залі сиділо не більше п’яти.  Де решта, знову не зрозуміло.
Прості спостереження за роботою працівників даного сектора, свідчать, що номери в черзі виписані на так би мовити на «мертві душі».  Номери на табло змінюються та чомусь людей за ними немає, хто їх виписує і навіщо – питання, попередньо записатись до черги, через онлайн сервіс чи ще там якось можливості немає. Навіть жива черга, в такому випадку давала б більше шансів потрапити до фахівця і вирішити свої проблеми за один робочий день.
Постає питання, чим працівники Державного реєстратора речових прав займаються на своїх робочих місцях за наші з вами гроші? ???
І чому при такому попиті населення на дані послуги, прийом здійснюють лише три людини за робочими місцями 25,27,28. Я думаю ні для кого не секрет, що штати державних службовців в нас роздуті до неймовірних масштабів, і чому не вирішити питанням, простим арифметичним додаванням кількості осіб, що обслуговують населення???
Площу Європейською ми назвали, а от про європейську якість послуг ніхто й не замислюється. А навіщо, пане Гройсман???


Какая-то фигня.
У нас в Луганске работал (понятно, что работал год назад и раньше) такой же офис.
Подходишь к терминалу, указываешь к какому специалисту идти, он тебе выдает номерок.
Нумерация сквозная, т.е. номера идут подряд, без разделения по специальностям. На номерке указано сколько человек перед тобой к твоему специалисту.
На двух табло высвечиваются номера приглашенных: номер - и номер столика специалиста. Все они сидят в одном большом зале.
Выбрать номер специалист сам не может, он может только сообщить, что он свободен и система сама высветит следующий номер на экране в зале ожидания. Если нужно отдохнуть или перерыв, то данный столик просто не показывается свободным.
Там же в зале ожидания стойка, где помогут, скажут к кому идти, какие документы нужно заполнить и как.
Бывают, конечно, толпы, помню когда КВЭДы меняли и сроки заканчивались можно было и несколько часов там просидеть.
Но никакой продажи номерков и прочего я не наблюдал.

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
- Что будет, если автоматизировать бардак?
- Автоматизированный бардак.

Система тикетов для управления очередями - это не ново.
И навести порядок очень просто. Нужно проанализировать статистику: сколько было взято номерков, сколько обслужено, сколько в среднем времени человек провел в очереди, каково среднее время ожидания, скольких обслужил каждый сотрудник. Сравнить эти цифры внутри одного офиса, потом проанализировать в сравнении с другими офисами, сделать оргвыводы. Добиться результата можно очень быстро, было бы желание.

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
- Что будет, если автоматизировать бардак?
- Автоматизированный бардак.

Система тикетов для управления очередями - это не ново.
И навести порядок очень просто. Нужно проанализировать статистику: сколько было взято номерков, сколько обслужено, сколько в среднем времени человек провел в очереди, каково среднее время ожидания, скольких обслужил каждый сотрудник. Сравнить эти цифры внутри одного офиса, потом проанализировать в сравнении с другими офисами, сделать оргвыводы. Добиться результата можно очень быстро, было бы желание.

Ну наприклад, контора реєструє 20 номерків для себе. В черзі три чоловіка. Будете чекати поки держслужбовець опрацює ці 20 номерків. Кожен з цих номерків виводиться на табло (

Offline GloriaAndrus

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2267
  • Стать: Жіноча
На минулому тижні потрапила в Шевченківську райадміністрацію Києва, треба було закривати СПД. Система там така - зранку приходить купа народу, записується у якийсь список, щоб потім в порядку черги списку отримати талончик. Двері відкривають з дев'яти, прийом з 9.30. Я принципово не визнаю ніякі записи в шість ранку, тому була там о 9.30, отримала талончик з номером 126. Нумерація загальна, більшість все ж з питань підприємництва, всі решта - прописка, житло, що там ще було  - проходили досить швидко.

А далі треба було просто сидіти і дивитись на табло. Моя черга прийшла в 12.45. приймали до години. Перебування в кабінеті було хвилин 5, реєстраторша при цьому постійно робила вигляд, яка вона зайнята, все перебирала якісь папірці...