Автор Тема: Допомога нашим воїнам. Проект БПЛА  (Прочитано 30172 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #60 : Серпня 25, 2014, 10:19:21 22:19 »
Особисто я за літаки-БПЛА(дальність\шум\швидкість), але їх у формі відкритих проектів, які можна підтримати - я ще не знайшов.

Треба купувати технологію у США або Ізраїлю, сами ми будемо довго щось створювати.
А там вже все готово.

Взагалі, америкоси замість пиздіти взяли б та поставили нам хоча б з десяток предаторів.

Та одне іншому якби не заважає ...

доки одні купують чи збираються купляти ... потрібно проводити чимось розвідку. Хай хоч на повітряних зміях, аби це зберігало життя


Дніпро-1  антена мене вбила
При радіообміні Антена це головне  - а вони поставили там 2 дб  дротики !!!
Я розумію що  хотілося швидко зробити - але трошки подумати і можна набагато краще зробити
Якщо  стоїть WI-FI   то взяти не   2.4 ГГц - бо на перший погляд якраз цей діапазон вибраний
бо  2.4  засраний   що в місті нічого вже не зробиш нормального  навіть на віддалі 100- метрів
а брати 5 Ггц

Потім  управління треба ставити велику направлену антену - а ще краще щоб  вона була з автоматичним управлінням ...
сама  шукала сигнал-   це досить просто  зробити ...


ринок порожній - він чекає тих, хто його візьме. Якщо помиляються одні - значіть завтра інші прийдуть з кращим товаром. Інша справа, що потрібен він зараз
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline savitar

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 395
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #61 : Серпня 25, 2014, 10:29:36 22:29 »
Вместо такого недальнобойного аппарата лучше обычная вышка 25 метров с камерой.

Любительским проектом я бы забабахал мины с pir датчиками. Правильное их использование гораздо эффективнее растяжек или обычных мин.

Offline Stan

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1305
  • Стать: Чоловіча
  • Же през шаблю маєм права!
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #62 : Серпня 25, 2014, 11:44:00 23:44 »
А хто що може сказати про ось цей проект ?
http://www.narodniy.org.ua/bpla/

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #63 : Серпня 26, 2014, 12:52:45 00:52 »
А хто що може сказати про ось цей проект ?
http://www.narodniy.org.ua/bpla/

якщо дiйсно 1 година польоту - то дуже гарно

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #64 : Серпня 26, 2014, 08:47:05 08:47 »
А хто що може сказати про ось цей проект ?
http://www.narodniy.org.ua/bpla/

це ж ніби однакові проекти, якщо я не помиляюсь, з тим, що я надав в першому пості.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline sub

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 123
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #65 : Серпня 26, 2014, 09:40:35 09:40 »
А хто що може сказати про ось цей проект ?
http://www.narodniy.org.ua/bpla/

це ж ніби однакові проекти, якщо я не помиляюсь, з тим, що я надав в першому пості.



   ...на сайті телефон не відповідає але вказано що всі необхідні кошти зібрано (>400000гр.)... не витрачено ані копійки (згідно їх звітів) ...

  мож хто пояснить як це розуміти?

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #66 : Серпня 26, 2014, 09:51:09 09:51 »
А хто що може сказати про ось цей проект ?
http://www.narodniy.org.ua/bpla/

це ж ніби однакові проекти, якщо я не помиляюсь, з тим, що я надав в першому пості.


   ...на сайті телефон не відповідає але вказано що всі необхідні кошти зібрано (>400000гр.)... не витрачено ані копійки (згідно їх звітів) ...

  мож хто пояснить як це розуміти?

полази в інеті. схоже це таки інший проект.

Час польоту – 1 година;
Радіус дії – 25 км;
Швидкість до 125 км/год;


http://188.226.217.149/dovgoochikuvani-foto-narodnogo-bpla/


є ше сторінка в фейсбуці: https://www.facebook.com/uaarmycopters
« Останнє редагування: Серпня 26, 2014, 09:54:44 09:54 від monach »
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Серг

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2001
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #67 : Серпня 26, 2014, 10:05:58 10:05 »
А систему лазерной подсветки целей на БЛА ни кто не догадался установить? Снаряды лазерного наведения у нас есть.

Offline Серг

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2001
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #68 : Серпня 26, 2014, 10:07:34 10:07 »
Вообще государство должно объявить конкурс на создание БЛА с  приличным премиальным фондом и точными критериями требуемого БЛА. Поставить срок 2 месяца. Через два месяца мы от авиамоделистов увидим такое...!

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #69 : Серпня 26, 2014, 10:09:47 10:09 »
Вообще государство должно объявить конкурс на создание БЛА с  приличным премиальным фондом и точными критериями требуемого БЛА. Поставить срок 2 месяца. Через два месяца мы от авиамоделистов увидим такое...!

буде черговий попил бабла, ІМХО.

я більше за те, щоб якась з контор або ще краще декілька(від КБ Антонова до дяді Васі з гаража) взялись за цю тематику. А там далі завдяки "теорії Дарвіна" ми отримали би в ході експлуатації в реальних бойових діях, хорошу розвідувальну машину або й їх сімейство (мультикоптери\літаки). Т.б ініціація щоб йшла від виробника і виробник щоб був зацікавлений в тому, що його апарат найкращий (бо куплять апарат конкурента)
« Останнє редагування: Серпня 26, 2014, 10:17:18 10:17 від monach »
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Серг

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2001
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #70 : Серпня 26, 2014, 10:16:24 10:16 »
Вообще государство должно объявить конкурс на создание БЛА с  приличным премиальным фондом и точными критериями требуемого БЛА. Поставить срок 2 месяца. Через два месяца мы от авиамоделистов увидим такое...!

буде черговий попил бабла, ІМХО

Бабло выплачивается победителю после конкурса, а не сразу. И после того как убедятся в соответствии критериям. По типу амеровской ДАРПы.

Offline server error

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2109
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #71 : Серпня 26, 2014, 12:04:41 12:04 »
Я не авіамоделіст 
- але мені якось  дивно 
- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин ....
Якщо не хватає аккумуляторів  на управління  - на вал  двигуна поставити електрогенератор....
Я розумію  що квадрокомптер  цікава штука якщо необхідно  розвідувати місто  - або  керування загоном  в місті в реальному часі . Але мені не подобається що що вихід  з строю любого мотора  приведе  до падіння квадрокоптера

Думаю що цікава   була б  конструкція  2 центральних гвинта  які  працюють від  двигуна внутрішнього  згорання  на якому є генератор  і 4  гвинти управління на електромоторах- ну як звичайно ...

Щоб не збили  треба піднімати  його на  велику висоту   - тим самим  обєктив  мав  би буди довгофокусним ....

І взагалі  це має бути  машина  розвідки   -
В складі має бути  автомобіль   - декілька двадрокоптерів   - декілька літачків
єдина система управління  для всіх  - а також  секретний звязок (+відео) з  командиром  на якого  працює розвідка
+ маленька  ремонтна майстерня з  комплектом   запчастин
ітд ітп ...



І після цього, що ви тут прочитали, мені забороняють порпатись в носі !?

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #72 : Серпня 26, 2014, 12:21:26 12:21 »
Я не авіамоделіст 
- але мені якось  дивно 
- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин ....
Якщо не хватає аккумуляторів  на управління  - на вал  двигуна поставити електрогенератор....
Я розумію  що квадрокомптер  цікава штука якщо необхідно  розвідувати місто  - або  керування загоном  в місті в реальному часі . Але мені не подобається що що вихід  з строю любого мотора  приведе  до падіння квадрокоптера

Думаю що цікава   була б  конструкція  2 центральних гвинта  які  працюють від  двигуна внутрішнього  згорання  на якому є генератор  і 4  гвинти управління на електромоторах- ну як звичайно ...

Щоб не збили  треба піднімати  його на  велику висоту   - тим самим  обєктив  мав  би буди довгофокусним ....

І взагалі  це має бути  машина  розвідки   -
В складі має бути  автомобіль   - декілька двадрокоптерів   - декілька літачків
єдина система управління  для всіх  - а також  секретний звязок (+відео) з  командиром  на якого  працює розвідка
+ маленька  ремонтна майстерня з  комплектом   запчастин
ітд ітп ...

Бывают и на бензине, но сильная вибрация мешает фотосъемке и шумит.
Почитайте http://forum.rcdesign.ru/f90/thread299619.html
Вот реальное видео полета на бензине:
« Останнє редагування: Серпня 26, 2014, 12:28:45 12:28 від Старина Z »

Offline runner

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 575
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #73 : Серпня 26, 2014, 12:30:53 12:30 »
еще электродвигатели на  очень дешевле и проще в обслуге принципиально

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #74 : Серпня 26, 2014, 12:32:31 12:32 »

І взагалі  це має бути  машина  розвідки   -


там ніби так і роблять ("народний БПЛА", були посилання з фотами на минулих сторінках)

щодо решти - на це потрібні гроші і час. Для початку непагано вже те, що хтось реально робить мультикоптери(доречі роблять ніби таки не квадрокоптери, а мультикоптери) + планери БПЛА
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline kievlyanin

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4031
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #75 : Серпня 26, 2014, 12:34:21 12:34 »
******- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин .... ****



а какая средняя продолжительность жизни бпла на поле боя??
а какова средняя длительность 1 задания???
це шо за блядство??  (с) Ляшко

Кроме того, я думаю, что Карфагенцапстан должен быть разрушен.

Offline Igor

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 487
  • бЄндерівець
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #76 : Серпня 26, 2014, 12:46:29 12:46 »
http://news.sky.com/story/1047004/mini-drones-army-deploys-tiny-helicopters


Преимущества очевидны:
1) хрен заметишь
2) хрен попадёшь
« Останнє редагування: Серпня 26, 2014, 12:48:10 12:48 від Igor »
"DOUBLETHINK means the power of holding two contradictory beliefs in one’s mind simultaneously, and accepting both of them."

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #77 : Серпня 26, 2014, 12:49:43 12:49 »
А вот с бензиновым двигателем и GoPro - качество картинки поприличнее

Мне все же кажется, что основная проблема - в дальности полета. Можно экспериментировать, набивать шишки и спустя пару месяцев получить какой-то вменяемый результат, но крайне желательно руководству страны переговорить с Израилем и США по поводу поставки беспилотников. Беспилотники - это не вооружение, а средство разведки.

То, что сейчас беспилотников очень не хватает - это факт.
Параллельно нужно работать с оборудованием операторов мобильной связи по определению координат мобильных телефонов. Если россияне палятся в контакте, значит, и с мобильными телефонами будут беспечными, пока для них гром не грянет.

Offline server error

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2109
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #78 : Серпня 26, 2014, 12:53:14 12:53 »
******- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин .... ****



а какая средняя продолжительность жизни бпла на поле боя??
а какова средняя длительность 1 задания???

Та само собою   - для  літаків  - це є політ  і повернення
 - розвідав і повернувся
А для коптера - це  висіння весь час бою 
 або   декілька коптерів  -  щоб по годині  літали на зміну
І після цього, що ви тут прочитали, мені забороняють порпатись в носі !?

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #79 : Серпня 26, 2014, 01:21:17 13:21 »
******- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин .... ****



а какая средняя продолжительность жизни бпла на поле боя??
а какова средняя длительность 1 задания???

Та само собою   - для  літаків  - це є політ  і повернення
 - розвідав і повернувся
А для коптера - це  висіння весь час бою 
 або   декілька коптерів  -  щоб по годині  літали на зміну

у коптерів є ІМХО в умовах міста перевага - це можливість злетіти з обмеженого місця (хоч з вікна) та побачити "що там за рогом" (піднявшись над невисотною будівлею\з будівлі, оскільки справді можна обірвати зв"язок)
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline server error

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2109
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #80 : Серпня 26, 2014, 03:32:42 15:32 »
******- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин .... ****



а какая средняя продолжительность жизни бпла на поле боя??
а какова средняя длительность 1 задания???

Та само собою   - для  літаків  - це є політ  і повернення
 - розвідав і повернувся
А для коптера - це  висіння весь час бою 
 або   декілька коптерів  -  щоб по годині  літали на зміну

у коптерів є ІМХО в умовах міста перевага - це можливість злетіти з обмеженого місця (хоч з вікна) та побачити "що там за рогом" (піднявшись над невисотною будівлею\з будівлі, оскільки справді можна обірвати зв"язок)
 

у всіх автоматом має бути функція  вернутись на базу   - в разі втрати звязку (якщо це поле )
або повернення по маршруту по якому прилетів (якщо це забудова )

або інший варіант -   політ по маршруту   для всіх також має бути
Коротко - кординати точок  які має пролетіти і висота ....

Що мене дивує  що  всі  хочуть використати  великі камери  там зразу все ускладнюється і обтяжується - чому не використовують модулі камер -  наприклад от такі
http://www.euromobile.com.ua/produkciya/moduli-dlya-videokamer/

погоджуюсь - що це не саме краще - але  можна пошукати і більш щоб якість знімку була    більш  ніж достатня.... :)
+ всякі оптичні  зуми ..

І після цього, що ви тут прочитали, мені забороняють порпатись в носі !?

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #81 : Серпня 26, 2014, 03:43:05 15:43 »
******- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин .... ****



а какая средняя продолжительность жизни бпла на поле боя??
а какова средняя длительность 1 задания???

Та само собою   - для  літаків  - це є політ  і повернення
 - розвідав і повернувся
А для коптера - це  висіння весь час бою 
 або   декілька коптерів  -  щоб по годині  літали на зміну

у коптерів є ІМХО в умовах міста перевага - це можливість злетіти з обмеженого місця (хоч з вікна) та побачити "що там за рогом" (піднявшись над невисотною будівлею\з будівлі, оскільки справді можна обірвати зв"язок)
 

у всіх автоматом має бути функція  вернутись на базу   - в разі втрати звязку (якщо це поле )
або повернення по маршруту по якому прилетів (якщо це забудова )

або інший варіант -   політ по маршруту   для всіх також має бути
Коротко - кординати точок  які має пролетіти і висота ....

Що мене дивує  що  всі  хочуть використати  великі камери  там зразу все ускладнюється і обтяжується - чому не використовують модулі камер -  наприклад от такі
http://www.euromobile.com.ua/produkciya/moduli-dlya-videokamer/

погоджуюсь - що це не саме краще - але  можна пошукати і більш щоб якість знімку була    більш  ніж достатня.... :)
+ всякі оптичні  зуми ..


Функція повернення є в "Народного БПЛА" (принаймні повернення до відновлення зв'язку за старим маршрутом, якщо я не помиляюсь)

а в проекту Дмитра, як я зрозумів з репортажу 1+1, на передову підуть коптери з меншою камерою
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline dimoto

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3792
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #82 : Серпня 26, 2014, 03:56:29 15:56 »
******- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин .... ****



а какая средняя продолжительность жизни бпла на поле боя??
а какова средняя длительность 1 задания???

Та само собою   - для  літаків  - це є політ  і повернення
 - розвідав і повернувся
А для коптера - це  висіння весь час бою 
 або   декілька коптерів  -  щоб по годині  літали на зміну

у коптерів є ІМХО в умовах міста перевага - це можливість злетіти з обмеженого місця (хоч з вікна) та побачити "що там за рогом" (піднявшись над невисотною будівлею\з будівлі, оскільки справді можна обірвати зв"язок)
 

у всіх автоматом має бути функція  вернутись на базу   - в разі втрати звязку (якщо це поле )
або повернення по маршруту по якому прилетів (якщо це забудова )

або інший варіант -   політ по маршруту   для всіх також має бути
Коротко - кординати точок  які має пролетіти і висота ....

Що мене дивує  що  всі  хочуть використати  великі камери  там зразу все ускладнюється і обтяжується - чому не використовують модулі камер -  наприклад от такі
http://www.euromobile.com.ua/produkciya/moduli-dlya-videokamer/

погоджуюсь - що це не саме краще - але  можна пошукати і більш щоб якість знімку була    більш  ніж достатня.... :)
+ всякі оптичні  зуми ..
можно взять mobius actioncam - качество на порядок выше чем у тех модулей камер. этот мобиус легко разбирается, специально создан для нас ).
но всё равно самые главные проблемы которые надо решать - дальность передачи видеопотока, время жизни аккума, ну и полёт в условиях "глушения".  сделать конструкцию которую полетит могут многие, а вот получить потоковое видео на расстоянии 20км - это проблемка.

Offline sub

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 123
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #83 : Серпня 26, 2014, 04:54:39 16:54 »
******- чому не поставити   двигун внутрішнього згоряння  і літати не  1 годину а 12 годин .... ****



а какая средняя продолжительность жизни бпла на поле боя??
а какова средняя длительность 1 задания???

Та само собою   - для  літаків  - це є політ  і повернення
 - розвідав і повернувся
А для коптера - це  висіння весь час бою 
 або   декілька коптерів  -  щоб по годині  літали на зміну

у коптерів є ІМХО в умовах міста перевага - це можливість злетіти з обмеженого місця (хоч з вікна) та побачити "що там за рогом" (піднявшись над невисотною будівлею\з будівлі, оскільки справді можна обірвати зв"язок)
 

у всіх автоматом має бути функція  вернутись на базу   - в разі втрати звязку (якщо це поле )
або повернення по маршруту по якому прилетів (якщо це забудова )

або інший варіант -   політ по маршруту   для всіх також має бути
Коротко - кординати точок  які має пролетіти і висота ....

Що мене дивує  що  всі  хочуть використати  великі камери  там зразу все ускладнюється і обтяжується - чому не використовують модулі камер -  наприклад от такі
http://www.euromobile.com.ua/produkciya/moduli-dlya-videokamer/

погоджуюсь - що це не саме краще - але  можна пошукати і більш щоб якість знімку була    більш  ніж достатня.... :)
+ всякі оптичні  зуми ..
можно взять mobius actioncam - качество на порядок выше чем у тех модулей камер. этот мобиус легко разбирается, специально создан для нас ).
но всё равно самые главные проблемы которые надо решать - дальность передачи видеопотока, время жизни аккума, ну и полёт в условиях "глушения".  сделать конструкцию которую полетит могут многие, а вот получить потоковое видео на расстоянии 20км - это проблемка.
[/b]


 ...мож підняти (встановити на підвищенні)  антену оператора >15 м (обрій для 0м коптера) та використати направлену синфазну антену?
« Останнє редагування: Серпня 26, 2014, 05:04:17 17:04 від sub »

Offline server error

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2109
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #84 : Серпня 26, 2014, 05:59:15 17:59 »
про антени і звязок  як це все  рахувати   можу розказати  вже тут  на  форумі
все дуже просто  1+1 =2
коротко  :
коефіцієнт підсилення прийомної антени
+
чутливість приймача
+
втрати  сигналу на віддалі 20 км
+
коефіцієнт підсилення передаючої антени
+
 потужність передавача
=0

Це все рахується в децибелах

ну і ще варто мати запас 6 децибел

І ще одне правило на подвоєння віддалі  затрачається 6 дб

Щоб переплюнути всякого роду  шуми сигнал має бути більший від  завади на 20 дб
« Останнє редагування: Серпня 26, 2014, 06:30:44 18:30 від server error »
І після цього, що ви тут прочитали, мені забороняють порпатись в носі !?

Offline server error

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2109
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #85 : Серпня 26, 2014, 06:18:27 18:18 »
Саме простіше виходити на частоти  5.6 ГГц   там антени  маленькі
тим самим  при одинакових розмірах підсилення антенн більше

Сама краща з антен    це є парабола , якщо потрібне найбільше підсилення , ну супутникові антени бачили
Само собою що  тарілка має мати систему наведення моторизовану і автоматизовану ....

В кінцевому вигляді машинка має виглядати десь так :
При перевезенні  дишло з головкою складується до зеркала  і  зеркало (парабола) лягає на  дах автомобіля.

Цілком можливо  що приємніше буде прямофокусна тарілка  а не офсетна (на фотографіях офсетна)




« Останнє редагування: Серпня 26, 2014, 06:29:06 18:29 від server error »
І після цього, що ви тут прочитали, мені забороняють порпатись в носі !?

Offline sub

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 123
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #86 : Серпня 26, 2014, 06:31:43 18:31 »
Саме простіше виходити на частоти  5.6 ГГц   там антени  маленькі
тим самим  при одинакових розмірах підсилення антенн більше

Сама краща з антен    це є парабола , якщо потрібне найбільше підсилення , ну супутникові антени бачили
Само собою що  тарілка має мати систему наведення моторизовану і автоматизовану ....

В кінцевому вигляді машинка має виглядати десь так :
При перевезенні  дишло з головкою складується до зеркала  і  зеркало (парабола) лягає на  дах автомобіля.

Цілком можливо  що приємніше буде прямофокусна тарілка  а не офсетна (на фотографіях офсетна)




  ...така підвіска антени добра на супутники, а на горизонт тре додати щоглу не меньш як 15м...

Offline sub

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 123
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #87 : Серпня 26, 2014, 06:36:48 18:36 »


 L = ((R+h)^2 - R^2)^1/2

 R = 6370 км

Offline server error

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2109
  • Стать: Чоловіча
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #88 : Серпня 26, 2014, 06:59:31 18:59 »
З висоти 1.8 метра (людський ріст)  людина бачить горизонт приблизно 10 км   
Але БПЛА   буде на висоті 200 -1000М  (щоб не підбили) а це дуже високо 
так наприклад в Карпатах найшов місцину на висоті  1800 метрів
Видно Львів , Тернопіль , Чернівці  з дуже великим запасом.... до кожного 150км

Короче - антену не треба піднімати  - це нічого не дасть -  головне вибирати місце розташування щоб не    заважали місцеві споруди або дерева ....

Для роботи в місті -  можна  зробити виносний блок і викидувати десь на будинок  -  віддаль тоді зменшиться - але  в місті цього не дуже й потрібно ...

От приклад  того що я говорю  - мужик зробив  2.4 Ггц  і з допомогою антени з  стандартної 2 дб (в планшеті )  поставив зовнішню 14 дб  і отримав збільшення віддалі до 1300м
в 4 рази ==6дб+6дб

Якщо поставити  таку антену як на фотографіях машин  26 дб  приблизно  то отримаєте віддаль
ще в 4 рази більше 26-14 = 12 дб  = 6дб + 6дб
в результаті віддаль буде  1300*4 = 5200метрів



« Останнє редагування: Серпня 26, 2014, 07:06:59 19:06 від server error »
І після цього, що ви тут прочитали, мені забороняють порпатись в носі !?

Offline sub

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 123
Re: Допомога АТО. Проект БПЛА
« Reply #89 : Серпня 26, 2014, 07:16:47 19:16 »
З висоти 1.8 метра (людський ріст)  людина бачить горизонт приблизно 10 км   
Але БПЛА   буде на висоті 200 -1000М  (щоб не підбили) а це дуже високо 
так наприклад в Карпатах найшов місцину на висоті  1800 метрів
Видно Львів , Тернопіль , Чернівці  з дуже великим запасом.... до кожного 150км

Короче - антену не треба піднімати  - це нічого не дасть -  головне вибирати місце розташування щоб не    заважали місцеві споруди або дерева ....

Для роботи в місті -  можна  зробити виносний блок і викидувати десь на будинок  -  віддаль тоді зменшиться - але  в місті цього не дуже й потрібно ...

От приклад  того що я говорю  - мужик зробив  2.4 Ггц  і з допомогою антени з  стандартної 2 дб (в планшеті )  поставив зовнішню 14 дб  і отримав збільшення віддалі до 1300м
в 4 рази ==6дб+6дб

Якщо поставити  таку антену як на фотографіях машин  26 дб  приблизно  то отримаєте віддаль
ще в 4 рази більше 26-14 = 12 дб  = 6дб + 6дб
в результаті віддаль буде  1300*4 = 5200метрів





   ...для стабільного зв'язку під час бойових дій тре щоб антена була принаймі вище дерев (лісу)...