Автор Тема: Українсько-польський електробус відправляється на вулиці Любліна  (Прочитано 3043 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052


Цитувати
Електробус спільної розробки української корпорації “Богдан” і польської компанії Ursus в найближчі дні попрямує на тестування на вулиці Любліна. Про це повідомляє прес-служба “Богдана”.

12-метровий автобус здатний вмістити 75 пасажирів. Для забезпечення роботи двигуна потужністю 235 кВт встановлено чотири блоки тягових батарей, які забезпечують транспортному засобу пробіг до 100 кілометрів.

Автобус може розвивати швидкість до 70 км / год. На кінцевих зупинках передбачена система швидкої зарядки цих батарей за 15-20 хвилин. Співпраця “Богдана” і Ursus почалася кілька років тому, в 2013 році завод спільно з польськими партнерами здобув перемогу в тендері на поставку 38 тролейбусів для потреб муніципального управління Любліна. 21 транспортний засіб вже надіслано.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Оце клас!  :smiley24:
Справжні братні народи  :upa

От якби ще вони пішли у серію, та по Україні їздили.

Offline Cortex

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1840
  • Стать: Чоловіча
В європах є такий процвітаючий вид розпилу, називається зелені технології. Німеччина вже пала жертвою, пом'янемо. Поляки теж рухаються до перемоги.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Оце клас!  :smiley24:
Справжні братні народи  :upa

От якби ще вони пішли у серію, та по Україні їздили.

це неможливо ще років 5, мабуть, а то і більше. Чому? подивіться на цілком стандартні ЛАЗи та Богдани автобуси та тролейбуси в тому ж Києві. Пошарпані із забитими то фанерою то жестянками вікнами, засмальцьовані і тп. ... а машинам то років по 5. Культури експлуатації ще вчитись і вчитись(пасажирам також, доречі). А коли з"явиться, тоді можна буде і про нові технології подумати )
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
В європах є такий процвітаючий вид розпилу, називається зелені технології. Німеччина вже пала жертвою, пом'янемо. Поляки теж рухаються до перемоги.

Да ти шо  :smilie10:

Нiмеччина вже себе на 31% забезпечуе зеленою енергетикою
А буде ще бiльше




Offline Ігор зі Львова

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2123
В європах є такий процвітаючий вид розпилу, називається зелені технології. Німеччина вже пала жертвою, пом'янемо. Поляки теж рухаються до перемоги.

Брати Клюєви в цьому попереду всієї Європи.

Offline Cortex

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1840
  • Стать: Чоловіча
В європах є такий процвітаючий вид розпилу, називається зелені технології. Німеччина вже пала жертвою, пом'янемо. Поляки теж рухаються до перемоги.

Да ти шо  :smilie10:

Нiмеччина вже себе на 31% забезпечуе зеленою енергетикою
А буде ще бiльше
30 євроцентів за кіловат це досягнення :laugh: Одна з найвищих цін в світі. А справжня ціна ще вища, бо навіть якщо ти живеш в печері на березі рейну, твої податки йдуть на дотації вітрячків. Щоб забезпечити потребу в зеленій енергії, німцям потрібно буде заповнити вітряками площу в 6 нью-йорків. Ціна проекту астрономічна, наслідки для екології - катастрофічні, бо зміна вітрів. А ще вітряки не працюють, коли нема вітру, і німці збудували ВУГІЛЬНІ електростанції(їх частка підскочила з середньоєвропейських 25 до 40%!!), щоб покрити нестачу енергії і виселяють містечка з людьми щоб копати вугільні кар'єри :laugh:.
Підсумок - вони позакривали атомні електростанції і забруднюють планету паленим вугіллям в ім'я зеленої енергії, платячи найвищий тариф в світі.
На, почитай http://srsroccoreport.com/germany-death-of-renewable-energy-bring-on-the-dirty-coal-monsters/germany-death-of-renewable-energy-bring-on-the-dirty-coal-monsters/
« Останнє редагування: Січня 10, 2015, 12:14:05 12:14 від Cortex »

Offline cheshuntt

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3045
  • Рептилоїд
Нiмеччина вже себе на 31% забезпечуе зеленою енергетикою
А буде ще бiльше

31 %  це мало на сьогодні. Іспанська провінція Навара на 75%  була " зелена", ще декілька років тому .
Карма безжалісна до довбойобів ( с) alejandro ФУП

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Оце клас!  :smiley24:
Справжні братні народи  :upa

От якби ще вони пішли у серію, та по Україні їздили.

це неможливо ще років 5, мабуть, а то і більше. Чому? подивіться на цілком стандартні ЛАЗи та Богдани автобуси та тролейбуси в тому ж Києві. Пошарпані із забитими то фанерою то жестянками вікнами, засмальцьовані і тп. ... а машинам то років по 5. Культури експлуатації ще вчитись і вчитись(пасажирам також, доречі). А коли з"явиться, тоді можна буде і про нові технології подумати )

Однак, поїзди метро з Кременчуга відпрацювали по зеленій лініі вже 10 років, а виглядають чудово  :smiley24:

Offline outsider

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4119
Нiмеччина вже себе на 31% забезпечуе зеленою енергетикою
А буде ще бiльше

31 %  це мало на сьогодні. Іспанська провінція Навара на 75%  була " зелена", ще декілька років тому .

Гм... Китай з Індією аплодують стоячи.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Нiмеччина вже себе на 31% забезпечуе зеленою енергетикою
А буде ще бiльше

31 %  це мало на сьогодні. Іспанська провінція Навара на 75%  була " зелена", ще декілька років тому .

Гм... Китай з Індією аплодують стоячи.

Почему это. Более дебильных экономик, чем у Китая и Индии - в мире нет нигде.


Китай еще на уровень Украины не вышел... :(

Offline outsider

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4119
Я в тому сенсі що доки ця публіка не займеться "зеленою" економікою Наваррра вона як мертвому припарка. Азія просто ржатиме з дибілів.

Offline cheshuntt

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3045
  • Рептилоїд
Гм... Китай з Індією аплодують стоячи.

Це в сенсі виробництва фотовольтових панелей ? За індійські не чув , а Китай продукує спектр від повного лайна до досить пристойних .Думаю європейському ринку це не загрожує . Німці цю сферу контролюють досить щільно ( сімменс зокрема) по " еоліці" так на всі сто .
Карма безжалісна до довбойобів ( с) alejandro ФУП

Offline outsider

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4119
Гм... Китай з Індією аплодують стоячи.

Це в сенсі виробництва фотовольтових панелей ?

Так, вони з охотою їх продадуть. Продовжуючи таритися Іранською нафтою

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Да, ребята,  платите за фотоэлектрические панели...

Особенно китайские, тоько не забывайте спрашивать о снижении их эффективности в год в %%... Продавцов, особено. Их это вводит в ступор...

Ну и не забывайте протирать тряпочкой :) Это не сложно, когда их мало...

Посчитайте затраты на покупку, установку, протирание, потом посмотрите, сколько квт*ч вы могли бы купить на эти деньги по текущим ценам...


И выкиньте это дерьмо нахрен...

Оно окупается в одном случае - если оно не китайское и если можно избыток энергии продавать облэнерго...


Например, вас неделю нет на даче, а энергия с батарей поступает в сеть, и вам копейка капает...



Offline cheshuntt

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3045
  • Рептилоїд

Так, вони з охотою їх продадуть. Продовжуючи таритися Іранською нафтою

Такі варіанти теж є  :gigi:. Просто треба прибирати всі ці  " зелені" дотації.
В Іспанії прикладом мережа реверсійна ( можна було продавати електрику державі в приватний спосіб ) . Так от хитрі іспанські селюки підключали дизельні генератори і гнали реверс як " зелений " . Було й таке , зараз вже нема  :gigi: урвалась лафа  :smilie2:
Карма безжалісна до довбойобів ( с) alejandro ФУП

Offline outsider

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4119
Я таки давно не був в Іспанії))) Ще чотири роки тому такий "бізнес" був мейнстрім

Offline Cortex

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1840
  • Стать: Чоловіча
Якби в світі припинили викидати мільярди баксів платників податків на дотації, то всі еко-мудаки вимерли б за місяць. Атомна енергетика - чиста, компактна і дешева! :smiley24:

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Да, ребята,  платите за фотоэлектрические панели...

Особенно китайские, тоько не забывайте спрашивать о снижении их эффективности в год в %%... Продавцов, особено. Их это вводит в ступор...

Ну и не забывайте протирать тряпочкой :) Это не сложно, когда их мало...

Посчитайте затраты на покупку, установку, протирание, потом посмотрите, сколько квт*ч вы могли бы купить на эти деньги по текущим ценам...


И выкиньте это дерьмо нахрен...

Оно окупается в одном случае - если оно не китайское и если можно избыток энергии продавать облэнерго...


Например, вас неделю нет на даче, а энергия с батарей поступает в сеть, и вам копейка капает...

Не тільки. Є маса випадків, коли панелі окуповуються. В основному це вигідно там, де електроенергії взагалі немає або вона подається з величезними перебоями. Наприклад - для автотрейлеру сонячна панель на даху може підтримувати роботу холодильника та мілкого 12в освітлення. Для  далекої дачі також буде вигідно, особливо враховуючи ціни на встановлення трансформатору та протяжки опор різних. Є ще маса прикладів, де сонячні панелі є зручними та вигідними. Просто треба зрозуміти просту річ, якщо ви хочете повної автономії (пральні машини, холодильник, мікрохвильовки та ін поб. прилади від 220) - це буде дуже дорого і скоріше за все невиправдано. А от поставити 100-200 ватну панель для часткової економії (на тому ж освітленні) або і як основне джерело живлення на випадок віялових відключень - цілком можна, тим більше, що її можна буде взяти з собою в кемпінг

ЗІ: рівень падіння ефективності(деградації) є і для китайських панелей також.
ЗІЗІ: для приватного будиночку - ІМХО 100-200 вт сонячна панель + міні вітрячок - це покриватиме рядові витрати на ел. енергію типу освітлення, поливу та ін нехитрих витрат
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Оце клас!  :smiley24:
Справжні братні народи  :upa

От якби ще вони пішли у серію, та по Україні їздили.

це неможливо ще років 5, мабуть, а то і більше. Чому? подивіться на цілком стандартні ЛАЗи та Богдани автобуси та тролейбуси в тому ж Києві. Пошарпані із забитими то фанерою то жестянками вікнами, засмальцьовані і тп. ... а машинам то років по 5. Культури експлуатації ще вчитись і вчитись(пасажирам також, доречі). А коли з"явиться, тоді можна буде і про нові технології подумати )

Однак, поїзди метро з Кременчуга відпрацювали по зеленій лініі вже 10 років, а виглядають чудово  :smiley24:


невже їм вже 10 років? .... як час летить ...

шкода, що не купують цих красенів :( ...

взагалі в метро інша культура використання транспорту - важче варвару залишитись непоміченим(не в останню чергу завдяки розташуванню кріселок) - це багатьох зупиняє
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Tech

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2772
  • Стать: Чоловіча
 По моему троллейбус или трамвай все же и дешевле и зеленее. Аккумуляторы сами по себе дороги и не надежны, особенно в холод.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
По моему троллейбус или трамвай все же и дешевле и зеленее. Аккумуляторы сами по себе дороги и не надежны, особенно в холод.


якщо самої інфраструктури немає - то дорожче.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
По моему троллейбус или трамвай все же и дешевле и зеленее. Аккумуляторы сами по себе дороги и не надежны, особенно в холод.

Вопрос в том, насколько хватит аккумуляторов при таком режиме использования. Количество циклов заряд-разряд для свинцовых аккумуляторов ограничено обычно несколькими сотнями.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26914
По моему троллейбус или трамвай все же и дешевле и зеленее. Аккумуляторы сами по себе дороги и не надежны, особенно в холод.

Вопрос в том, насколько хватит аккумуляторов при таком режиме использования. Количество циклов заряд-разряд для свинцовых аккумуляторов ограничено обычно несколькими сотнями.

Свинцово кислотные не принто использовать в качестве тягловых

Там насколько я помню идут шелочные или железокислородные

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
По моему троллейбус или трамвай все же и дешевле и зеленее. Аккумуляторы сами по себе дороги и не надежны, особенно в холод.

Вопрос в том, насколько хватит аккумуляторов при таком режиме использования. Количество циклов заряд-разряд для свинцовых аккумуляторов ограничено обычно несколькими сотнями.

Свинцово кислотные не принто использовать в качестве тягловых

Там насколько я помню идут шелочные или железокислородные

Для них чуть больше, но все равно порядок тот же:
 
Цитувати
Наработка в режиме циклирования - не менее 1000 циклов для аккумуляторов типа ТНЖ и не менее 500 циклов для аккумуляторов типа ТНК.

Если за день автобус будет проезжать 300 км, что соответствует не менее, чем трем зарядкам, и будет выходить на маршрут каждый день, то через год аккумуляторы нужно будет менять.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26914
По моему троллейбус или трамвай все же и дешевле и зеленее. Аккумуляторы сами по себе дороги и не надежны, особенно в холод.

Вопрос в том, насколько хватит аккумуляторов при таком режиме использования. Количество циклов заряд-разряд для свинцовых аккумуляторов ограничено обычно несколькими сотнями.

Свинцово кислотные не принто использовать в качестве тягловых

Там насколько я помню идут шелочные или железокислородные

Для них чуть больше, но все равно порядок тот же:
 
Цитувати
Наработка в режиме циклирования - не менее 1000 циклов для аккумуляторов типа ТНЖ и не менее 500 циклов для аккумуляторов типа ТНК.

Если за день автобус будет проезжать 300 км, что соответствует не менее, чем трем зарядкам, и будет выходить на маршрут каждый день, то через год аккумуляторы нужно будет менять.

Значит нужно сравнивать стоимость аккумов и стоимость + обслуживание инфраструктуры

Offline DeadHead

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 892
це вітряки поміняють розу вітрів, що за дурниця

Offline serginio

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10644
  • Стать: Чоловіча
це вітряки поміняють розу вітрів, що за дурниця

і взагалі вітри дують тому що на деревах колихається листя....