Таки є конкуренція. Слід враховувати, що доставка порт-порт може складати лише невелику частину вартості транспортування. А до того ж порту в Україні може бути кількасот км, а в Китаї і пару тисяч. Плюс всі перевантаження в тих же портах. Вагоном же доставка йде від пункту до пункту.
Так що не став би я Сєню тут дуже критикувати.
Конкуренція - це добре., але тільки не у нас (маю надію, поки що) - у нас "комсомольці" будь-що роблять через СР@КУ!
порт-порт - ТАК. - це лише частина транспортної складової. АЛЕ, розклад:
- Китай - Порт Шанхай - Україна Порт Одеса - 30 (33)днів = 300-700дол.
- Китай - ст Достик (формування поїзду) - Україна порт Іллічівськ - 25 днів = 6500дол.
--- далі від Одеси/чи Іллічівська - не важливо куди - в км., один хрін.
Вантаж йде у контейнерах - і можна або авто з порту, або "перечепитися" і поїздом УЗ на найближчу ж.д.ст.
Далі картина така :
- вагон буде йти довше ніж авто. Завжди!., тарифи дешевші жд - але рахуються в два кінці (доставка і подача рухомого складу- Завжди!). Вагони часто плутають і чіпляють не до того поїзда (+ час - списують на доставку). Митних терміналів для роботи з вагонами - у нас майже немає - розвалили і розібрали, і їх адын-двє, і всЬО.
Треба приймати на ст, платити оформл на ж.д ст., маневрові роботи тепловоза і знову ж перевантажувати і тягти на контенеровозі на термінал митниці (де взяти контейнеровоз - там де вони не є типовим транспортом), або якщо є змога "замовляти митника" і ВІН, (коли у нього буде час) - виїде до вашого контейнера на станцію. далі - як звичане оформлення.
- якщо ж - авто-контейнеровоз з порту - то тут Так, доставка по Україні разів в 4-5 в грошах більша (800-1100дол проти 200-300 жд)., але - доставка 1 доба (майже завжди, рідко 2), прямо на "твій" термінал, де ти "прописаний"/оформлюєш і вивантаження (якщо треба навіть перевезення з терміналу в інше місце на "твій" склад.
на перевезенні Китай-Україна - ти попадаєш (грубо) в 5,0-5,7К дол. (300-700 проти 6000-6500) виграючи АЖ ПЯТЬ днів.
є можлива економія на внутр перевезенні, десь 800 дол, але, (я не рахував) - думаю що десь точно до 500 з'їсть локальне НРР (перевалка).
Лишиться - десь +300 в Україні і -5500 до України... = -5200 ох..ть, який чудовий баланс операції
- "Єкономіка должна быть єкономной" (с)Л.І.Брєжнев. - здається ця фраза саме сюди ?? (Сєня взагалі здається є не просто наслідувачем, а продолжатєлєм єкономічної теорії Брєжнєва - при курсі валют +300% у валютозалежній країні - +27% надходжень у нац валюті вважається Пірімогою. Хоча фактично це кошмарний "-").
Про конкуренцію і комсомольців:
- при кораблях - судноплавних ліній у Україну вже лишилося мало (вони скорочуються з причини нашого економічного піднесення і відновлення), але точно більше ТРЬОХ )), і вони між собою не наіграно конкурують - різні ліній, різні кораблі, різні маршрути, різін порти перевалок, різні ціни на корабельний і портовий сервіс.
Херо.. Поганий, але Є дійсно вибір.
- при тому поїзді який є зараз - Контейнери лише від "ЛІСКИ" (така собі приватна монополія з державним прикриттям) - хочеш бери, хочеш не бери. Маршрут і виконавець - ОДИН. Контейнер оплачується Замовником в ДВІ сторони (тому й так дорого). Вибірай - нєхачю.
І про ефективність:
- возити поїздом можна (як на мене - ну крім анаші і гашиша) - електроніку. Там маржа продукції витримає., але чи захочуть наші супер ефективні манагери УКР.БІЗНЕС - за свій рахунок компенсувати різницю транспортних витрат - десь так - з 0,5уе/шт до 4,0уе/шт. Маю сумніви!
Дешева продукція, з малою націнкою - не витримає ринку.. Або не витримає укр. споживач.
Та і якщо треба швидко - то електроніка "витримує" й літак - там десь буде 15уе/шт, але термін 3 дні +/-1 (замість 25).
Так що - крім "дрочіння" вати кацапітів (хоча цей факт МінСтець не використовує, щоб загнати по-більше рузьмирних в дурку) - як на мене решта має сумнівну практичну ефективність (ну крім фактору - чиновники, бабло і "східний вал" №2).
Концентратора для простої морської перевалки (хабу) - в нас немає, і ще не скоро буде.
Для Європи:
1 - ми (УА) отримуємо вантаж після Румунії (пізніше на 2-3 дні) - так що через Констанцу - воно швидше буде "там"., ніж через нас.
2 - з Китаю в порти Європи - НУ ПРОСТО ДУЖЕ БАГАТО ліній і кораблів. Термін - 35-37 днів (Гамбург/Антверпен), якщо Італія/Іспанія - 25-27. І це при нашому сервісі і виконанні і при порівнянні - їх сервіс.
3 - кому може бути цікаво: Польща 50/50 (до них з Китаю корабель йде 40 днів) , Білорусь (тут ясно - раді завжди - "морська" держава), і Прибалти (з Китаю корабель - 40-45 днів). - при наших 25днів + 5-7 - трохи можуть виграти. Але ж знову - ЦІНА = додаткова велика націнка (але до Прибалтів і Поляків - є мінімум 1, а то й 2 перевалки в портах - що збільшує їм вартість морського фрахту - то для них подорожчання навіть буде менше ніж для нас)
ось це - вихідні дані.
покажіть мені де "очень добре" ?? за що не критикувати сильно Кролєга (і взагалі - яким він боком тут? ідея здається від Міхо, але трошки не вдалося як було в Грузії).
ІМХО: заслуги Кроляга - поки що тягнуть на щось середнє між "розстріл" і 25р Ёлки в тайзі на Новий РІк рубати.
А стратегія у нього Є! тільки вона стосується особистих схем збагачення.. і ніяк не повязана з відновленням України і її розквітом.