це за рахунок прибутку оператора... - фактично - він "ділиться" з тобою частинкою своєї націнки (можна уявити яка вона - якщо знижки іноді доходили до 20%).
психологічно - якщо дати знижку (не взяти у тебе гроші) - классно, але так у всіх Є.
А тут наче ти вже оплатив.. змирився з витратою.., а тобі -хоп-па і щось повернули. ) і ти задоволений, акі слон.
механізм - у тебе є "подяка" від оператора - і він типу винен тобі гроші. ГРОШІ, з обмеженими можливостями і привязані до своїх магазинів, або партнерів, але всеж таки - це в деякій мірі гроші.
При пожертві на "допомогу дитині" - віртуальні гроші у тебе списують 1до1, як і в салоні-магазині , і (якщо не брешуть) перераховують в якийсь фонд (дай боже що не кишеньковий - але за цими наче не помічено - репутація мабуть дорожче), чи закуповують обладнання під замовлення (але тоді гемор з тим як його віддати, і як його прийняти - така у нас країна).
Але виграш у них все одно добрий - сума благодійної допомоги повністю стає на витрати й зменшує податки на прибуток "пожетвовачу" - тобто - віддаєш наче ТИ, а податки (а зараз це 18%) економлять ВОНИ.
Так що - і трохи доброго діла, і популізм, і матеріальна вигода для них. А тобі "чувство выполненного долга".
Добре, що абонента не світять перед податковою, як такого що отримав вигоду... бо ще й податки був би винен через рік. (як з приватом і їх бонусами).
у КС- був КиївСтар-клуб (який після приходу москаликів пох..рили)
- там давали 5% від суми витрат без ПДВ щомісяця для бізнес-сегменту, Накопичувалося - потім ти витрачаєш., а
- для приватних пакетів - знижка від 5% до 22% в залежності від постійного стажу (життя номеру) - заохочували щоб не міняли номери і були постійно з ними, поповнювали регулярно.
В старих пакетах - ще діє. В нових - таку лояльність вже рузькі інвестори прибрали в принципі, бо їм бідним грошей не вистачає мабуть.
у ЮМС/МТС - лояльність діє до цих пір, але у них трохи інша схема. і трохи менше дають. Але хоч не прибрали зовсім. Тут вони більш коректні з клієнтом у порівнянні з КС.
- бонусні грн можна витратит на покупку у фірмовому салоні нового тел. (ціна правда теж фірмова), на квитки в кіно, міняти на бензин Окко, підписку журнали, ваучери на косметику, або пожертвувати на благодійні програми.
Раніше (при ЮМС - щедріше було), але знову ж при збільшенні "густоти" рузьких у керівництві (при МТС) - порізали й бонусну програму.
Але хоч не прибрали мовчки, як зробив КС. і програму зняли, і все що накопичив і не встиг забрати - списали ("колхоз" прямо якийсь).
Як на мене - більш чесна програма лояльності - "кеш-бек" - прозорий, зі сплатою податків і подачею звіту в податкову.
І в тебе гроші які ні до чого не привязані і без обмежень. Витрачай, жертвуй, знімай.. Просто, прозоро і зрозуміло. На заході - таких варіантів чимало, у нас - На даний час мною помічена така схема лише в укрсоцбанка (ЮніКредіт)., але здається що після того як туди припхалися москалі з Альфа-Груп - там теж це пох..риться.
Москаль -це діагноз.... і не важливо чий у нього паспорт і де він живе...,
а Пу@ін - ХЛО!