Основним торговельним партнером України в експорті товарів залишається Європейський Союз. За 4 місяці 2018 року його частка склала 42,9%. У порівнянні з аналогічним періодом у 2017 нам вдалося зробити якісний ривок в торгівлі до ЄС. Український експорт збільшився на 26,6% або на $1,4 млрд.
ЄС є “ринком у фокусі” для українського експорту згідно з Експортною стратегією України, а тому Мінекономрозвитку постійно веде діалог для розширення доступу українських компаній до ринку ЄС.
Нам є що запропонувати європейському ринку. Тільки за останні чотири місяці в структурі нашого експорту до ЄС з’явилося 366 товарних підпозицій. Серед них: пропілен, полівінілхлорид, електричне сигналізаційне обладнання для залізниць та трамвайних колій та, навіть, яйця птиці без шкаралупи, уявляєте?
Тож працюємо далі, і все буде #експортуй!
Про те, як почати експортувати на європейські ринки - розповідає Nataliya Mykolska в студії 112.ua:
http://bit.ly/2Kc1fIvМіністерство економічного розвитку і торгівлі України