Автор Тема: Ну от. От і почнеться звуження інфраструктури УЗ до мінімума  (Прочитано 1390 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Offline Бумеранг

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8154
  • Стать: Чоловіча
Так, нещодавно державний монополіст у сфері залізничних перевезень ПАТ "Укрзалізниця" вирішив розпочати цей процес не з оновлення колій, не зі збільшення кількості вагонів та тяги, не з підвищення якості обслуговування, а зі скорочення "непривабливих" для Укрзалізниці з економічної точки зору маршрутів.

Спеціалісти УЗ обрали 177 станцій, які припинять роботу з вантажами повністю або частково. Таку заяву зробив в.о. голови правління підприємства під час зустрічі з представниками Європейської бізнес асоціації.

Після численних скарг аграріїв кількість таких станцій скоротили до 66.

І якщо для окремих менеджерів Укрзалізниці ці станції - лише крапки на мапі, то для десятків тисяч людей, для сотень українських аграрних виробників, для підприємців-постачальників - це одна з ключових умов для ведення бізнесу.

https://www.epravda.com.ua/rus/columns/2018/06/25/637902/

Це те що я казав багато разів. Це є один з етапів в процесі поступового знелюднення території України.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Думаю, причина в тому, що деякі з цих станцій малоактивні, а обслуговуючому персоналу зарплату треба платити постійно.

Offline Бумеранг

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8154
  • Стать: Чоловіча
Думаю, причина в тому, що деякі з цих станцій малоактивні, а обслуговуючому персоналу зарплату треба платити постійно.

Повністю згоден! ( Кажу це без іронії)
Так і є. Бо в нас країна повчала робитися "малоактивною ще з початку 90-х. Ще тоді поступово почали згортатися підприємстваю Далі - більше. А зараз вже й не треба в такій кількості й залізниць і залізничників.
Процес деіндустріалізації не припиняється. Люди виїжджають. Територія України потроху знелюднюється.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Причина, здається, дуже проста. Аграрії люблять перевантажити фури, мабуть це дешевше ніж відправляти залізницею. Отже, проблема не у зниженні обсягів виробництва, а у відсутній відповідальності за нищення доріг.

Offline Бумеранг

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8154
  • Стать: Чоловіча
Та буває по всякому. Десь дешевше вагонами, десь фурами, десь доводиться комбінувати.
Але я не про це.
Я про те, що структура економіки України робиться такою, що вже залізниці для промислових перевезень використовуються дуже мало, бо промисловість ( особливо важка) поступово майже обнуляється.

А от аграрії - ще зрідка користуватимуться УЗ. Але як нема неаграрної економіки - то така кількість мешканців не є потрібна, відповідно, й не є потрібна більша частина залізничної інфраструктури, яка нам залишилась як совєцька інфраструктурна спадщина.

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47144
  • Never give in!
Паньство має знати, що пасажирські перевезення у світі без значних дотацій із боку держави неможливі в принципі.
Позаяк державний бюджет України на 2018 рік складає в умовах війни 36 мільярдів долярів (приблизно стільки ж має штат Іллінойс), то грошей на дотації залізницям просто нема.   :weep: :weep: :weep:
If you are going through hell, keep going.

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18399
Я про те, що структура економіки України робиться такою, що вже залізниці для промислових перевезень використовуються дуже мало, бо промисловість ( особливо важка) поступово майже обнуляється.

Важка промисловість зруйнувалася ще на початку 1990-х років.
а деградація пішла ще раніше - в середині 80-х.

тут треба розуміти, хто і для чого будував радянську промисловість. це були американці, і робили з двох причин - позатикати дірки в бюджеті Америки, і виростити силу, яка в двобої з Німеччиною зруйнує її, а потім і себе.
« Останнє редагування: Червня 26, 2018, 06:51:17 18:51 від svit »

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34636
  • Стать: Чоловіча
Та буває по всякому. Десь дешевше вагонами, десь фурами, десь доводиться комбінувати.
Але я не про це.
Я про те, що структура економіки України робиться такою, що вже залізниці для промислових перевезень використовуються дуже мало, бо промисловість ( особливо важка) поступово майже обнуляється.

А от аграрії - ще зрідка користуватимуться УЗ. Але як нема неаграрної економіки - то така кількість мешканців не є потрібна, відповідно, й не є потрібна більша частина залізничної інфраструктури, яка нам залишилась як совєцька інфраструктурна спадщина.

Макакій, ану розкажи нам ще щось про перевезення.

Займаюсь цим вже кілька десятиліть, так що цікаво про новий курс капловухої на транспорті послухати  :smilie7:

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34636
  • Стать: Чоловіча
Паньство має знати, що пасажирські перевезення у світі без значних дотацій із боку держави неможливі в принципі.
Позаяк державний бюджет України на 2018 рік складає в умовах війни 36 мільярдів долярів (приблизно стільки ж має штат Іллінойс), то грошей на дотації залізницям просто нема.   :weep: :weep: :weep:

Іудушка, ти теж, бля, транспортник невєпенний  :weep:

При правильній побудові інфраструктури і тарифів пас перевезення цілком собі рентабельна діяльність  :smilie7:

Offline shifr

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1069
Актуальна пісня  :smilie1:


Offline дехто

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 126
ну розкажи нам ще щось про перевезення.

Займаюсь цим вже кілька десятиліть, так що цікаво про новий курс капловухої на транспорті послухати  :smilie7:

хреново занимаешься - вагоны ободранные, погнутые, окна немытые
лучшее наверное на москву отправляете?

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34636
  • Стать: Чоловіча
ну розкажи нам ще щось про перевезення.

Займаюсь цим вже кілька десятиліть, так що цікаво про новий курс капловухої на транспорті послухати  :smilie7:

хреново занимаешься - вагоны ободранные, погнутые, окна немытые
лучшее наверное на москву отправляете?

Нахуй сходи, хуєсос бурятський  :smilie7:

Offline дехто

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 126
нахуй ездят горделивые львивяне

«Їздимо кілька разів на рік, — говорить один з пасажирів. — Працюємо два місяці, в основному. Яка робота, питаєш? Різноробочі. Шпаклюємо, цеглу кладемо... Москалі добре платять. Повертаємося з заробітків, три місяці на зароблене непогано живемо, а потім знову назад. І хоч тепер українці з росіянами воюють на сході, на роботі у нас всі свої. Ми навіть російською не говоримо, віриш? Українську у нас розуміють всі... Головне — політики не зачіпати».

В середньому на будівельних роботах у Москві українські чоловіки заробляють по 450-500 доларів. Цікаво, що схожі зарплати і в сусідній Польщі. Однак працівники, які віддають перевагу Росії, кажуть, що вже звикли їздити туди. Адже багато з них заробляли так ще задовго до Майдану. Чоловіки розповідають, що їхні батьки також були заробітчанами в Росії...


Original: https://golospravdy.com/poizdi-74-lviv-moskva-izdyat-do-rosii-perepovnenimi/

Offline Шильдер

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1182
ну розкажи нам ще щось про перевезення.

Займаюсь цим вже кілька десятиліть, так що цікаво про новий курс капловухої на транспорті послухати  :smilie7:

хреново занимаешься - вагоны ободранные, погнутые, окна немытые
лучшее наверное на москву отправляете?

Нахуй сходи, хуєсос бурятський  :smilie7:

Колись цю мавпу (RG) забанять чи нi?  :smilie11:

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47144
  • Never give in!
Шкода що кацапи цю наволоч там не пресують. Немає гіршого лайна ніж ці заробітчани. Вони навіть гірші за кацапів, які взагалі не є людьми.
If you are going through hell, keep going.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34636
  • Стать: Чоловіча
ну розкажи нам ще щось про перевезення.

Займаюсь цим вже кілька десятиліть, так що цікаво про новий курс капловухої на транспорті послухати  :smilie7:

хреново занимаешься - вагоны ободранные, погнутые, окна немытые
лучшее наверное на москву отправляете?

Нахуй сходи, хуєсос бурятський  :smilie7:

Колись цю мавпу (RG) забанять чи нi?  :smilie11:

О, тут ще один набутилочнік підтягнувся  :weep:

Кацапєрдь срана, ви в наглядачів від рамзанки вже сьогодні відсмоктали ?  :moskali:
« Останнє редагування: Червня 27, 2018, 07:29:04 19:29 від RG »

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34636
  • Стать: Чоловіча
Шкода що кацапи цю наволоч там не пресують. Немає гіршого лайна ніж ці заробітчани. Вони навіть гірші за кацапів, які взагалі не є людьми.

Вони просто забиті селюки. Але в порівнянні з тобою, підхуйловським презервативом, шкоди від них значно менше.

Знатно ти кацапу тут відсмоктав привселюдно. Поддєржал, бля, ольгінського таваріща словом  :weep: 

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 19368
ну розкажи нам ще щось про перевезення.

Займаюсь цим вже кілька десятиліть, так що цікаво про новий курс капловухої на транспорті послухати  :smilie7:

хреново занимаешься - вагоны ободранные, погнутые, окна немытые
лучшее наверное на москву отправляете?

Нахуй сходи, хуєсос бурятський  :smilie7:

Колись цю мавпу (RG) забанять чи нi?  :smilie11:

Пиздуй нахуй, кацапе, тут баяришника немає.  :smiley14:

Offline Бумеранг

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8154
  • Стать: Чоловіча
Я про те, що структура економіки України робиться такою, що вже залізниці для промислових перевезень використовуються дуже мало, бо промисловість ( особливо важка) поступово майже обнуляється.

Важка промисловість зруйнувалася ще на початку 1990-х років.
а деградація пішла ще раніше - в середині 80-х.

тут треба розуміти, хто і для чого будував радянську промисловість. це були американці, і робили з двох причин - позатикати дірки в бюджеті Америки, і виростити силу, яка в двобої з Німеччиною зруйнує її, а потім і себе.

Да? Ну то й що робити? Згортати життя в Україні повністю? Щоб не було нічого? Щоб населення України зменшувалось і далі?
Твоя репліка ( твій коментар) достатньо правильний.

За великим рахунком транспортні потоки - це важливий показник цивілізаційного розвитку країни взагалі.
Тут важко дати якісь конкретні поради чи рекомендації (щодо занепаду транспортних галузей в Україні)
Бо коли згортається ( звужується) життя країни загалом, то поступово зменшуються й транспортні потоки, поступово й робиться непотрібною транспортна інфраструктура.

Оця тема яку я відкрив - це тема про те, що всіма способами територія України всіляко зачищається від людської життєдіяльності, а значить - і від великої кількості людей які тут проживали ( і ще досі проживають).

Поступовий занепад залізничного транспорту - дуже важливий індикатор цивілізаційного стану(і демографічного стану) держави Україна.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Поступовий занепад залізничного транспорту - дуже важливий індикатор цивілізаційного стану(і демографічного стану) держави Україна.

Вантажопотік навпаки зростає по деяких напрямках. Але занепад спостерігається в більшій мірі по стану рухомомого складу (вагони, локомотиви), що створює затримки по часу доставки вантажів.
Декілька локомотивних депо оголосили "італійський страйк", відмовляючись виїжджати на несправних локомотивах. Багато локомотивів мають вік 50-60 років і по деяких депо обслуговування здійснюється неналежним чином, "лідером" вважається Львівська залізниця. Окрема тема - катастрофічний знос приміських електричок і дизель-поїздів. Тут теж відзначилась Львівська залізниця, де нещодавно люди перекривали колії, бо подали електричку 4 вагони замість 6-8.
На ділянці Київ-Хутір-Михайлівський все чи майже все вантажне перевезення забезпечують електровози РЖД. Залізницям бути - залізницям дружити!

Закупок нових електровозів, тепловозів та приміського складу нема. Ну є якась угода на поставку тепловозів GE, але жодного ще не надійшло. Було закуплено кілька десятків нових пасажирських вагонів, з яких сформували потяги категорії "нічний експрес".

Offline Бумеранг

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8154
  • Стать: Чоловіча
Поступовий занепад залізничного транспорту - дуже важливий індикатор цивілізаційного стану(і демографічного стану) держави Україна.

Вантажопотік навпаки зростає по деяких напрямках. Але занепад спостерігається в більшій мірі по стану рухомомого складу (вагони, локомотиви), що створює затримки по часу доставки вантажів.
Декілька локомотивних депо оголосили "італійський страйк", відмовляючись виїжджати на несправних локомотивах. Багато локомотивів мають вік 50-60 років і по деяких депо обслуговування здійснюється неналежним чином, "лідером" вважається Львівська залізниця. Окрема тема - катастрофічний знос приміських електричок і дизель-поїздів. Тут теж відзначилась Львівська залізниця, де нещодавно люди перекривали колії, бо подали електричку 4 вагони замість 6-8.
На ділянці Київ-Хутір-Михайлівський все чи майже все вантажне перевезення забезпечують електровози РЖД. Залізницям бути - залізницям дружити!

Закупок нових електровозів, тепловозів та приміського складу нема. Ну є якась угода на поставку тепловозів GE, але жодного ще не надійшло. Було закуплено кілька десятків нових пасажирських вагонів, з яких сформували потяги категорії "нічний експрес".

Я навіть не думав, що продовжу цю тему. :smilie8:
Дефіцит рухомого складу «Укрзалізниці» стає загрозливим – голова профспілки  https://glavcom.ua/news/deficit-ruhomogo-skladu-ukrzaliznici-staje-zagrozlivim-golova-profspilki--510267.html


Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34636
  • Стать: Чоловіча
Макакій, пистуй в тему про пистіж своєї мавпи, там розглагольствуй  :weep:

В транспорті ти просто тупий мудак, не надривай пукан  :smilie5:

Offline Бумеранг

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8154
  • Стать: Чоловіча
О, їбонутий цуцик Єгорка в тему заскочив  :gigi:

Цуцику, ану скажи , То це пиздьож, що на ділянці Х-М - Київ товарняки таскають кацапські електровози?  :smilie5:
Невже Коломойськовський "Главком" зраду качає :smilie7:

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34636
  • Стать: Чоловіча
О, їбонутий цуцик Єгорка в тему заскочив  :gigi:

Цуцику, ану скажи , То це пиздьож, що на ділянці Х-М - Київ товарняки таскають кацапські електровози?  :smilie5:
Невже Коломойськовський "Главком" зраду качає :smilie7:

Льогко можуть тягати і кацапські  :moskali:

В Україні і вагони кацапські є, відкрию тобі таємницю. Працюють на Хунту по повній    :smilie5:

А тепер пистуй в тему про пистіж твоєї мавпи   :smilie7:

Offline Бумеранг

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8154
  • Стать: Чоловіча
О, їбонутий цуцик Єгорка в тему заскочив  :gigi:

Цуцику, ану скажи , То це пиздьож, що на ділянці Х-М - Київ товарняки таскають кацапські електровози?  :smilie5:
Невже Коломойськовський "Главком" зраду качає :smilie7:

Льогко можуть тягати і кацапські  :moskali:

В Україні і вагони кацапські є, відкрию тобі таємницю. Працюють на Хунту по повній    :smilie5:

А тепер пистуй в тему про пистіж твоєї мавпи   :smilie7:
А як же це так може бути?  :smilie11: :smilie11: :smilie11:

То в нас війна чи що? Якщо багато укр. полоненів в кац. полоні і в той же час кац. вагони працюють на хунту по повній і локомотиви РЖД тягають аж на Київ товарняки, по території України.
то може арештувати ті локомотиви і вагони? А навзамін висунути якісь вимоги? то може щось доб"ємося?
.................
А може й варто транзит кац. нафти й кац. газу не пропускати укр. трубами, то може можна буде щось і ще більше вимагати?
Ми ж вже без кац. газу обходимось, котрий рік. Правильно? Я нічого не сплутав?
........................
Бо інакше ця гібридна війна триватиме ще довго.
Обрізати транзит кац. енергоносіїв і війна закінчиться дуже швидко.
Чи може цього хтось не хоче? Може не тільки Хуйло цього не хоче ?  :smilie7:

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 19368
Бума, коли буде камєнт про "новий курс" на "неескалацію" з хуйлом?  :Vedy_sebe:

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34636
  • Стать: Чоловіча
Бума, коли буде камєнт про "новий курс" на "неескалацію" з хуйлом?  :Vedy_sebe:

Стєсняєцця   :weep: