давайте розділимо проблему
- на міжобласних рейсах повинні їздити тільки автобуси, з кондиціонером, ремнями безпеки і т.д., бажано не старші 2010 року, без зупинок у кожному селі
- в межах області та приміське сполучення, можна допустити мікроавтобуси, але тільки від початку виготовлені, як пасажирські
- в межах міста - треба просто з 1 січня 2020 року заборонити транспорт з ДВЗ і мати спокій, тільки тролейбуси і елекроавтобуси чи трамваї
як людина, що постійно їздить у відрядження, то всі переміщення по ЗУ тільки БлаБлаКаром, бо ну його ті бусіки, до слова
з Шаленою Черепахою їздив пару раз з Чернівців до Тернополя і в зворотньому напрямку, рейс Рівне - Чернівці, мерс-спрінтер, перероблений з вантажного, крісла саме на двох болтах. Запхані так, що ноги не витягнеш і сидиш, як на бамбетлі, продають на нього 16 квитків (враховуючи одне місце коло водія), але жадібність своє робить, тому з автовокзалу виїзджає бусік з 16 пасажирами, за першим поворотом відкривються двері і талують людей скільки влізе, ще раз так. Кондиціонеру не має, вікна не відкриваються, сауна бля. А далі політ, з Чернівців до Тернополя 175 км (від автовокзалу до автовокзалу), долітає ця ШаленаЧерепаха за 2 год. 40 хв. з зупинками через село і перегрузом, що пиз...дь ну і дорога там така, що БлаБлаКаром на нормальній машині швидше 2 годин я не доїзджав, це без зупинок, а ні, один раз їхав з водієм, на службовому авто і дуже поспішали, то доїхали за 1 год. 50 хв. Якщо колись, не дай бог, ця Шалена Черепаха, що летить на виїзді з Чернівців далеко за 120 км/год. зловить фуру, то буде не 11 загиблих, а куди більше.