Між іншим, мені у дев'ятому класі непогано допомагала звичка писати по пам'яті оті двісті (втім, гадаю, менше... три-чотири листки було від руки) формул перед початком математичних вправ
Запам'ятовування формул - це неефективний метод і оцінка знань на основі зазубрювання формул не правильна.
В штатах на всі екзамени дають листочок з вибраними формулами.
Я спочатку, також дивувався, навіщо їм дають офіційні "шпаргалки", а потім зрозумів, що головне не запам'ятати формулу, а правильно її застосувати. Бувають ситуації, коли якась конкретна формула вилетіла з голови, але людина знає як її використовувати.
Крім того всі екзамени такого рівня в штатах обмешені по часу, тобто теоретично студент може знайти роз'язок проаналізувавши формулу, але практично на це не буде часу, якщо ти ніколи в житті не бачив ту формулу.
Фактично таким чином відділяють тих, хто зазубрив формули, але не розуміє їх сенсу, від тих, хто справді розуміє, що вони значать.