коли я дивлюся навкруги, то розумію, що вибір кловуна для більшості людей досить логічна річ, яка навіть не пов'язана з персоналією.
вся проблема в тотальній необізнаності, "бєзграмотності" у всіх сферах, незважаючи на доступність компа в кожній кішені і гугля в середині того пристрою.
справа не в кількості і доступності інформації, навіть не в її якості.
люди невзмозі критично до неї ставитися і логічно аналізувати. вони цьому не навчені. тому не вміють робити самостійних висновків.
школа у нас катострофічна. вона націлена на забивання знань в голови ніби то цвяхи.
логіка, філософія і риторика не мають критеріїв для оцінювання, а тому відсутні повністю по закінченню шкільного циклу.
тобто, наприкінці, на виході, маємо молоду людину, яка впевнена, що закладені в неї знання (по суті, штампи) - відзнака його розвитку. а це - хєрня, панове.
якісний стрибок маємо тільки в початковій школі, коли діти навчаються складати слова з окремих букв і засвоюють ази арифметики.
а далі все закінчується. і будь-яке навчання ведеться за принципом некритичного сприйняття готових рецептів під соусом "досвіду людства".
гаплик. маємо згодом купу халявщиків, які чекають "доброго дядю", що знає про вірне рішення.
а брати відповідальість за самостійні висновки - задача просто іраціональна в їхньому свтогляді. нє?