Саме в цьому сенс тієї машини. Там комп'ютерний контроль якості того масла, і нема потреби в окремій лабораторії.
ти не зрозумів. у нас тисячі підстанцій. тисячі масляних трансформаторів і тисячі масляних вимикачів.
контроль - то таке. злили з транса пробірку масла (а там не відро, як розумієш, а набагато більше) - одвезли в лабораторію, де по відомим методикам, які існують з 19-го сторічча, перевіряють масло на пробой, т.зв. вміст вологи, і ще кілька параметрів. після цього лабораторія видає бумагу, шо все в нормі і на підставі неї експлуатація обладнання продовжуеться. все.
якщо ситуація наближається до критичної, тоді масло потрібно регенерувати (повернути йому кондицію). от тут, я думаю, і потрібні ваші хлопці, які спрощують експлуатаційникам життя, роблячи цю операцію на місці, бо перекачують масло через свій причеп і повертають його назад в трансформатор прямо на врп, наприклад.
але все одно, після отримання їхньої бумаги, типу все - ок, кожного місяця.. ну, ти пойняв. лабораторія завжди є в системі.
у вимикачах ще й металізація присутня великою мірою. бо масло необхідне, щоби гасити дугу, яка виникає при комутації, а кожна дуга - це випаровування металу з поверхні контакту. три-чотири-п'ять вимикань під напругою і - прошу пана до гіляки - перевірка на пробой.
це дуже стисло і популярно. хоча й довго.
п.с. (05.02) наче ніхто не загинув при аварії. і добре.