Автор Тема: Літаки АН 148\158\140 та ін  (Прочитано 42795 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #180 : Січня 18, 2015, 03:54:38 15:54 »
Цитувати
Дмитрий Кива не нашел ничего лучше, чем передать всю документацию и технологию на это шасси в Россию, на нижегородский "Гидромаш".
Хочу особо обратить внимание, что на Ан-148/-158 применено уникальное цельнотитановое шасси - первое и пока единственное в мире. Это наше "ноу-хау", отмеченное Государственной премией Украины по науке и технике за 2005 год. Теперь эту технологию, благодаря Дмитрию Киве, получил и осваивает оборонно-промышленный комплекс России.

Якщо правда, то тільки за це Ківа має сидіти, наз зважаючи на усі нагороди і регалії.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #181 : Січня 18, 2015, 03:55:32 15:55 »
Цитувати
отому, повторюсь, странно слышать отговорки, что "Антонов" делает мало самолетов, потому что-де подводит "Южмаш". Он ведь поставляет шасси Ан-148 не только в Киев, но и в Воронеж на ОАО "ВАСО". За последние 5 лет ВАСО построил 24 серийных самолета Ан-148. В Украине построено 8. Так почему Воронежский завод получил в три раза больше шасси и ни одного срыва из-за этой позиции у них не было? Да потому, что он иначе работает - делает предоплату 50%, а не 10%, как ГП "Антонов". Мало того, ВАСО сам покупает заготовки для шасси и поставляет "Южмашу". Поэтому, конечно, в Днепропетровске заказы из Воронежа принимают с удовольствием и выполняют без всяких проблем. Дмитрий Кива вместо того, чтобы наладить отношения с тогдашним руководителем "Южмаша" Виктором Щеголем, понять, что шасси - это критическая позиция в сборке самолета, предпочел жаловаться на "Южмаш" на всех уровнях и в итоге отдать шасси в Россию. Не удивляюсь, если Дмитрий Кива до сих не встретился и с новым руководителем - Сергеем Войтом, хотя о чем ему с ним говорить? О том, что уже в ближайшем будущем Воронеж будет закупать шасси на свои Ан-148 в Нижнем Новгороде?
Источник: http://censor.net.ua/r311775


для розуміння глобальної проблеми сидіння пенсіонера у руля.

ЗІ: ви доречі знаєте, що це гівнюк збирав незаконні озброєні формування для того, щоб не пустити новопризначеного урядом ген. конструктора? ... тотаже
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #182 : Січня 18, 2015, 04:01:29 16:01 »
Цитувати
Дмитрий Кива не нашел ничего лучше, чем передать всю документацию и технологию на это шасси в Россию, на нижегородский "Гидромаш".
Хочу особо обратить внимание, что на Ан-148/-158 применено уникальное цельнотитановое шасси - первое и пока единственное в мире. Это наше "ноу-хау", отмеченное Государственной премией Украины по науке и технике за 2005 год. Теперь эту технологию, благодаря Дмитрию Киве, получил и осваивает оборонно-промышленный комплекс России.

Якщо правда, то тільки за це Ківа має сидіти, наз зважаючи на усі нагороди і регалії.


там є за що сидіти - за практично поховане літакобудування в країні ... тільки Ан70 та 140 чого варті. Я вже мовчу про підкилимну передачу технологій та оборутки з вантажними перевезеннями на Русланах
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #183 : Січня 19, 2015, 09:20:23 09:20 »
Новина із змішаними почуттями:

Міноборони прийняло на озброєння літак Ан-70

Міністерство оборони прийняло на озброєння військово-транспортний літак Ан-70, який розробляли з першої половини 1990-х років. Останні випробування Ан-70 закінчилися тільки навесні минулого року. "На озброєння Збройних сил України прийнято військово-транспортний літак короткого зльоту і посадки Ан-70. Відповідний наказ підписав міністр оборони Степан Полторак", - повідомив сьогодні в.о. спікера Генштабу Владислав Селезньов.

Ан-70 здатен розвивати швидкість до 780 км/год, здійснювати польоти на відстань до 7,8 тис. км і сідати на ґрунтові злітно-посадкові смуги завдовжки 600-800 м. Літак укороченого зльоту і посадки може перевозити до 300 десантників або 47 тонн вантажів. Вартість Ан-70 раніше заявляли на рівні $67 млн.

Довжина літака - 40,5 м, розмах крила - близько 44 м, висота - близько 16,5 м. Маса літака становить 74 тонни. Ан-70 є головним конкурентом російського літака Іл-476 і французького Airbus A400М.


http://ukr.lb.ua/news/2015/01/19/292472_minoboroni_priynyalo_ozbroiennya.html

І все ж, ура.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #184 : Січня 21, 2015, 07:38:40 19:38 »
Цитувати
19 января запорожская делегация во главе с президентом АО «МОТОР СИЧ» Вячеславом Богуслаевым и генеральным конструктором ГП «Ивченко-Прогресс» Игорем Кравченко отправилась в австрийский городок Винер-Нойштадт, где на местном аэродроме Винер-Нойштадт Ost в Нижней Австрии состоялся первый испытательный полет самолета DA50-JP7 производства местного завода «Diamond Aircraft» с запорожским двигателем.



Сегодня австрийский самолет украшают логотипы запорожских предприятий «МОТОР СИЧ» и «Ивченко-Прогресс», так как специалисты «Даймонда», оценив все преимущества и достоинства, приняли решение налаживать серийное производство этого самолета с новым более мощным турбированным двигателем (465 л.с.) запорожского производства AИ-450C вместо старого Teledyne Continental TSIOF-550J мощностью в 350 л.с.

Первый полет DA-50 датируется 2007-м годом, но тогда самолет комплектовался поршневым двигателем. Отныне он получил новое имя – DA50-JP7, новый двигатель и новые возможности.

«Мы очень рады, что среди немалого количества двигателей именно наш AИ-450С был выбран по результатам тендера, – говорит президент АО «МОТОР СИЧ» Вячеслав Богуслаев. – Это показатель того, что по многим параметрам наша продукция превосходит конкурентов. И отрадно, что главное в основе этого выбора не только или не столько цена. Мы впервые вышли со своей продукцией на устоявшийся и уже, практически сформированный европейский рынок. Это, несомненно, прорыв. Сегодня мы подписали договор о долгосрочном сотрудничестве в области авиастроения, и это не все. В планах АО «МОТОР СИЧ» и предприятия «Даймонд» сотрудничество в сфере производства, так называемых, комбайнов для производства электроэнергии. «МОТОР СИЧ» наладило выпуск великолепных по своим параметрам ветровых электростанций, а фирма «Даймонд» производит солнечные коллекторы. Мы уже достигли договоренности о совместном производстве станции для обеспечения электроэнергией фермерских хозяйств, удаленных от линий электропередач. Но это следующий этап нашего сотрудничества», – подчеркнул Вячеслав Богуслаев.

Знаковость сотрудничества украинских моторостроителей и австрийских авиастроителей подчеркнул и прибывший на испытания Чрезвычайный и Полномочный Посол Украины в Республике Австрия Александр Щерба.

Во время испытаний самолета DA50-JP7 в кабине сидел главный исполнительный директор предприятия «Diamond Aircraft» Кристиан Дриз и главный летчик-испытатель Ингмар Майербах. В сопровождении нескольких самолетов со всеми участниками события на борту самолет DA50-JP7 с двигателем АИ-450С производства АО «МОТОР СИЧ» совершил первый испытательный полет.
«Это просто фантастика! Я рад, что мы приняли решение установить на наш самолет двигатель мощностью 465 л.с. украинского производителя МОТОР СИЧ. Он легче, мощнее и экономичнее. Это позволило из пятиместного самолета сделать семиместный. Предприятие МОТОР СИЧ имеет огромный опыт создания авиационных двигателей, ведь украинский завод основан в 1907 году. Скажу откровенно, мы более полугода занимались стендовым тестированием нового двигателя, разработанного специалистами ГП «Ивченко-Прогресс» и изготовленного на АО «МОТОР СИЧ». Все из заявленных параметров выдержаны на 100%. Более того, нам удалось получить от этого мотора намного больше. В краткосрочной перспективе, мы уверены, его мощность возрастет до 560 лошадиных сил" – поясняет главный исполнительный директор «Diamond Aircraft» Кристиан Дриз.

«Прежде были только стендовые испытания, а сегодня этот двигатель меня просто поразил своими возможностями в ходе летных испытаний. Я уверен, впереди у нас большие перспективы долгосрочного и плодотворного сотрудничества. Это было потрясающе! Самолет вел себя именно так, как и ожидалось, мы очень довольны", – отметил главный летчик-испытатель австрийской фирмы Ингмар Майербах.

В дальнейших планах австрийского производителя – применение запорожских двигателей в оснащении более габаритных самолетов, предназначенных для доставки гуманитарной помощи в труднодоступные районы, и самолетов, которые должны прийти на замену морально устаревшим стендам-тренажерам для обучения молодых пилотов.
«Двигатель АИ-450С оснащен электронным управлением. Максимальная высота полета самолета с нашим двигателем прогнозируется на уровне 7000 метров над уровнем моря при показателе средней крейсерской высоты 2500-3500м. Максимальная скорость – приблизительно 400 километров в час", – добавил генеральный конструктор ГП «Ивченко-Прогресс Игорь Кравченко.

Ожидается, что в середине 2016 года DA50-JP7 пойдет в серийное производство. "Мы планируем продавать 50 и более машин в год. В качестве основных целевых рынков, – вступает в разговор Кристиан Дриз, – мы видим страны Восточной Европы, африканского континента и Китай. Прайсовую стоимость этого самолета хотим снизить до уровня одного миллиона евро».
В настоящее время компания «DiamondAircraft» занимает первое место в Европе и третье – в мире по производству легких самолетов.

Как сообщил директор по связям с общественностью АО «МОТОР СИЧ» Анатолий Малыш, в ближайшие год-два самолет DA50-JP7 с запорожским двигателем получит европейскую сертификацию и предприятие ожидает заказы на производство для австрийской компании до 100 двигателей в год.
Это громкий старт в Европу для украинского производителя и лучшая новость на сегодняшний день!


"Мотор Сич"
« Останнє редагування: Січня 21, 2015, 07:40:11 19:40 від monach »
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #185 : Січня 21, 2015, 10:04:07 22:04 »
скоро на ЛІС викотять північнокорейський літак ... підозрюю, що тема швидко розкрутиться лаптями, щоб посварити з сполученими штатами
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #186 : Січня 22, 2015, 01:07:48 01:07 »
>В дальнейших планах австрийского производителя – применение запорожских двигателей в оснащении более габаритных самолетов, предназначенных для доставки гуманитарной помощи в труднодоступные районы,

Антонов сам повинен почати виробляти такi лiтаки
Ринок величезний

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #187 : Січня 22, 2015, 01:17:04 01:17 »
>В дальнейших планах австрийского производителя – применение запорожских двигателей в оснащении более габаритных самолетов, предназначенных для доставки гуманитарной помощи в труднодоступные районы,

Антонов сам повинен почати виробляти такi лiтаки
Ринок величезний


так, погоджуюсь ... я трохи заофтопив ...

Антонов тут ні до чого взагалі. Та і з тим пенсіонером(Ківою) такий літак би ще років 10 плямкався би

а так сотні наших двигунів дадуть життя такому літачкові ;)
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #188 : Січня 22, 2015, 01:20:17 01:20 »
>В дальнейших планах австрийского производителя – применение запорожских двигателей в оснащении более габаритных самолетов, предназначенных для доставки гуманитарной помощи в труднодоступные районы,

Антонов сам повинен почати виробляти такi лiтаки
Ринок величезний


так, погоджуюсь ... я трохи заофтопив ...

Антонов тут ні до чого взагалі. Та і з тим пенсіонером(Ківою) такий літак би ще років 10 плямкався би

а так сотні наших двигунів дадуть життя такому літачкові ;)

для виробництва таких лiтакiв держава реально могла на 20 рокiв ввести льготи
нульове оподаткування першi 10 рокiв, а далi поступово вводити податки поки не досягнуть 100%
Це дасть пiднятися iндустрii яка зараз майже не iснуе

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #189 : Січня 22, 2015, 01:26:37 01:26 »
>В дальнейших планах австрийского производителя – применение запорожских двигателей в оснащении более габаритных самолетов, предназначенных для доставки гуманитарной помощи в труднодоступные районы,

Антонов сам повинен почати виробляти такi лiтаки
Ринок величезний


так, погоджуюсь ... я трохи заофтопив ...

Антонов тут ні до чого взагалі. Та і з тим пенсіонером(Ківою) такий літак би ще років 10 плямкався би

а так сотні наших двигунів дадуть життя такому літачкові ;)

для виробництва таких лiтакiв держава реально могла на 20 рокiв ввести льготи
нульове оподаткування першi 10 рокiв, а далi поступово вводити податки поки не досягнуть 100%
Це дасть пiднятися iндустрii яка зараз майже не iснуе

Ну то нехай береться, хто ж проти. А так першими випускатимуть Австрійці - вихід на західні европейські ринки подалі від Хуйла. Поки все добре.


а Антонов, коли ківа відійде (в лютому чи березні ... не пам"ятаю точно) матиме нагоду також переходити до хоч якогось виробництва та пошуку, нарешті, партнерів
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #190 : Січня 24, 2015, 10:49:11 10:49 »


AN178 вже з двигунами. Такими темпами таки злетить цього півріччя навіть
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #191 : Січня 26, 2015, 09:57:50 21:57 »
Порошенко почав використовувати Ан-148

26 січня 2015, 10:35





Президент Петро Порошенко почав використовувати як борт №1 вітчизняний літак Ан-148. Як повідомляє avianews.com, на літаку цього типу з бортовим номером UR-UKR він здійснив візит до Ер-Ріяда 24 січня. Показово, що кілька днів перед тим для короткого польоту на форум у Давосі Порошенко використовував A319.

Ан-148 UR-UKR випущено 2011 року на київському заводі "Антонов" і передано для польотів на рейсах авіакомпанії МАУ під номером UR-NTD. Фактичним експлуатантом авіалайнера виступали "Авіалінії Антонова". 2013 року МАУ зняла Ан-148 зі своїх рейсів, і повітряне судно передали державному авіапідприємству "Україна".

http://ukr.lb.ua/news/2015/01/26/293290_poroshenko_pochav_vikoristovuvati.html

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46794
  • Never give in!
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #192 : Січня 26, 2015, 10:03:54 22:03 »
За пересідання за АН - Пороху  :smiley24: :smiley24: :smiley24:
If you are going through hell, keep going.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #193 : Січня 26, 2015, 10:08:51 22:08 »
Повага Пороху за такий крок - справді важливий. Тим більше, що там у нас потенційний ринок був\можливо ще є

 UR-NTC ще забрали би у ДАП (теоретично його вже навіть перефарбували під них).

взагалі в ДАП мало бути 4 Ан148. 2 колишніх МАУ і 2 нових. Але з новими Ківа буде ше довго мурижити схоже
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #194 : Січня 27, 2015, 01:18:04 01:18 »
Антонову треба дати велике вiйськове замовлення.
На дрони та лiтаки спостереження

А ще краще - на 2 компанii, щоб була понкуренцiя

Offline andronchik

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1742
  • Стать: Чоловіча
  • Херсон
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #195 : Січня 27, 2015, 01:49:07 01:49 »
Той АН що зараз у Порошенко (Ан-148-100В) має дальність 3600 км. Трохи більше треба. До Лісабону навіть не вистачає.
Мы верим в бога, они - в Путина.

Offline ВУКЕР

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5012
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #196 : Січня 27, 2015, 02:08:11 02:08 »
Антонову треба дати велике вiйськове замовлення.

вже дали.

Цитувати
А ще краще - на 2 компанii, щоб була понкуренцiя
губу то закатай.
Яка друга?

Offline Chambaly

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 524
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #197 : Січня 27, 2015, 02:36:36 02:36 »
Антонову треба дати велике вiйськове замовлення.
На дрони та лiтаки спостереження

Антонов раскатал губу так, что ни у какого государства не зватит средств на его забаганки...
Сложные проблемы очень часто имеют простые,
наглядные и понятные всем неправильные решения...

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #198 : Січня 27, 2015, 03:57:49 03:57 »
Антонову треба дати велике вiйськове замовлення.

вже дали.

Цитувати
А ще краще - на 2 компанii, щоб була понкуренцiя
губу то закатай.
Яка друга?

Та будь яка - аби почали шось робити
Антонов - це як той слон, великий та повільний
Треба створити умови щоб з'явилися невеликі та гнучкі
Можливо з тих волонтерських организацій, яким тільки треба трошки допомогти

Offline ВУКЕР

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5012
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #199 : Січня 27, 2015, 09:18:30 09:18 »
Антонову треба дати велике вiйськове замовлення.

вже дали.

Цитувати
А ще краще - на 2 компанii, щоб була понкуренцiя
губу то закатай.
Яка друга?

Та будь яка - аби почали шось робити
Антонов - це як той слон, великий та повільний
Треба створити умови щоб з'явилися невеликі та гнучкі
Можливо з тих волонтерських организацій, яким тільки треба трошки допомогти
Вам як мед, то й ложкою. Такі монстри як антонов не створюються з нуля. А гаражні компанії їм не конкуренти.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #200 : Січня 27, 2015, 10:08:36 10:08 »
Антонову треба дати велике вiйськове замовлення.
На дрони та лiтаки спостереження

Антонов раскатал губу так, что ни у какого государства не зватит средств на его забаганки...


Не Антонов, а Ківа


ЗІ: доречі 2 літаки Ан70 вже оплачені МО, а Ківа стверджує, що лише на 5% ))) ... красавчєг.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #201 : Січня 27, 2015, 10:09:35 10:09 »


а взагалі ось. готується на злітно-випробувальні

літак для Північної Кореї. Навіть не знаю радіти цьому чи ...

Постачатиметься ніби знову через російську ІФК
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #202 : Січня 29, 2015, 03:07:25 15:07 »


Антонов намагатиметься встигнути зібрати Ан178 до Ле Бурже

ЗІ зверніть увагу на "прапорці" в АН70(для тих, хто в темі)  :gigi:
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #203 : Січня 29, 2015, 03:16:45 15:16 »
Цитувати
Згідно з раніше озвученими європейськими експертами оцінками, потреба світового ринку в авіатранспортних перевезеннях на найближчі 10 років оцінюється в 900 нових вантажних літаків таких типів: Ан-124-100М-150, Ан-70, С-17 і А400М

ДП “Антонов” (Київ), розробник прийнятого днями на озброєння української армії військово-транспортного літака короткого зльоту і посадки Ан-70, не відкидає можливості оснащення серійних літаків турбореактивними двигунами західного виробництва.
На прес-конференції в четвер у Києві президент-генконструктор ДП “Антонов” Дмитро Ківа схвалив рішення українського військового відомства про прийняття Ан-70 на озброєння ЗСУ.
“Прийняття на озброєння Ан-70 відкриває можливості для розгортання масштабного серійного виробництва цього літака”, – підкреслив він.

При цьому Д.Ківа зазначив, що у зв’язку із зовнішньою агресією РФ щодо України ДП “Антонов” почало роботи з імпортозаміщення комплектуючих у всіх своїх програмах. Генконструктор підтвердив можливість реалізації проекту Ан-70 у кооперації з зарубіжними партнерами.
“Так, переговори ведуться. Це буде модернізований варіант… Ми розглядаємо варіант (літака – ІФ) з турбореактивними двигунами з великим ступенем двоконтурності західного виробництва”, – повідомив він.

Як нагадав Д.Ківа, за своїми характеристиками, включаючи максимальну вантажопідйомність і обсяг вантажної кабіни, Ан-70 перевершує існуючі на сьогодні аналоги, у тому числі, європейський А400М. При цьому, навіть оснащений західними двигунами варіант буде відповідати вимогам західного замовника по мінімальній довжині злітно-посадкової смуги (ВВП) в 915 м (Ан-70 злітає з ВВП з ґрунтовим покриттям довжиною 600-700 м – ІФ), додав він.
“Документація на Ан-70 перебуває в Україні”, – підкреслив генконструктор, зазначивши: це відкриває можливості для модернізації та розвитку програми.

Як уточнив генконструктор, питання розміщення держоборонзамовлення на літак на сьогоднішній день залишається відкритим. “Рішення приймає Міністерство оборони”, – сказав він.

Як повідомив Д.Ківа, на сьогоднішній день замовники повністю розплатилися з розробником за роботи по НДДКР, виробництво двох літаків установчої серії профінансовано на 5%.
Модифікована під вимоги НАТО версія Ан-70 – Ан7Х розглядалася в якості базового нового європейського середнього транспортного літака, проте перевага була віддана А400М.

За своїми характеристиками Ан-70 перевершує існуючі на сьогодні аналоги, включаючи європейський А400М, у порівнянні з яким у нього удвічі нижча вартість купівлі й експлуатації. Максимальна вантажопідйомність Ан-70 – 47 тонн, заявлена А400M – 37 тонн, обсяг вантажної кабіни – 425 куб. м, у A400M – 340 куб. м. Вартість Ан-70 на сьогоднішній день становить $67 млн, А400М – EUR145 млн.

Ан-70 оснащений гвинтовентиляторними двигунами Д-27 розробки ДП “Івченко-Прогрес” і виробництва ПАТ “Мотор Січ” (обидва Запоріжжя), частину агрегатів для якого, і зокрема, гвинтовентилятори, виробляються в РФ.

Згідно з раніше озвученими європейськими експертами оцінками, потреба світового ринку в авіатранспортних перевезеннях на найближчі 10 років оцінюється в 900 нових вантажних літаків таких типів: Ан-124-100М-150, Ан-70, С-17 і А400М.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #204 : Лютого 06, 2015, 12:24:29 00:24 »
Ківа звільнений, Меренков звільнений.

Ківа призначений як в.о. до призначення нового ген-конструктора
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #205 : Лютого 07, 2015, 12:45:44 00:45 »
лапті пишуть про наш Антонов

http://www.airforce.ru/content/sovremennyi-period/1725-gp-antonova-v-lovushke-lozhnogo-vybora/



треба ділити на 10, ІМХО. Але тут є реальні проблеми. Антонов справді жиє за рахунок Авіаліній Антонова ... і коє хто мочить там свої брудні лапки на пенсійній посаді.

Але правди ніде діти... З кожним днем завод все важче і важче буде повернути до життя. Це ціна пожиттєвих старпьорів на посадах та відсутності якісного менеджменту.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #206 : Лютого 07, 2015, 03:50:23 03:50 »
Мабуть логічним було б розділити корпорацію на декілька підрозділів - оборонний, цивільний, авіаперевозки, інша продукція

В кожний підрозділ - незалежне керівництво, яке відповідатиме раді директорів.
Критеріі успіху повинні бути достатньо жорсткими, бо немає часу який ще можна втрачати

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #207 : Лютого 10, 2015, 05:50:48 17:50 »
Злетів у небо кореєць

Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #208 : Лютого 10, 2015, 06:41:25 18:41 »


Зліва імітація діяльності від Ківи (2 літаки, випуск яких перенесли на цей рік були на завершуючому стані вже минулого року(і тоді ж мали злетіти). Т.б цього року по ан148-158 робіт практично немає. Кубинське замовлення походу не отримало продовження до 10шт. Що не дивно з такими темпами поставок). Ще 1 літак, що має бути поставлений до "Україна" - колишній борт МАУ (2010 чи 11р. випуску).

отже в 2015 році Антонов не складе жодного нового літака з не старих запасів (при цьому там в ЦОС знаходиться близько 10). У Ківи знайдеться чудова відмазка - нестабільна ситуація з керівництвом заводу  :gigi:
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #209 : Лютого 16, 2015, 04:23:58 16:23 »
Цитувати
Колишній керівник АНТК імені Антонова Дмитро Ківа поки що не проходить як підозрюваний у справі про розтрату держкоштів на підприємстві.
Про це повідомив на брифінгу в понеділок у Києві генеральний прокурор Віктор Шокін, відповідаючи на запитання журналістів.
"Ківа там поки що не проходить як підозрюваний. Але слідство триває, тому все можливо", - сказав Шокін.
Як повідомлялося, військова прокуратура розслідує діяльність керівництва АНТК "Антонов", яке підозрюється в розтраті коштів на загальну суму 502 млн грн.
За словами головного військового прокурора Анатолія Матіоса тільки з 2006 по 2012 роки це підприємство безпідставно витратило 111 млн грн на розробку військово-транспортного літака АН-70, "а літака досі немає".
Крім того, протягом 2006-2012 років Україна, як держава не отримала жодної копійки дивідендів від участі діяльності іноземних компаній Ruslan SALISі Ruslan International, які фактично є субпідрядниками та користувачами військово-транспортних літаків "Руслан".
Українська правда
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.