Автор Тема: Літаки АН 148\158\140 та ін  (Прочитано 42786 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline dark_wing

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6999
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #150 : Грудня 13, 2014, 06:25:09 18:25 »
чому держава не замовить з десяток транспортникiв АН-70?
Звичайно, грошей нема - але коли вони будуть?

Там дофига комплектующих из хуйлостана.
Тот, кто предпочитает позор войне, получит и позор и войну одновременно

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #151 : Грудня 13, 2014, 06:52:16 18:52 »
Переработать/заменить их на свои-западные вполне возможно.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #152 : Грудня 13, 2014, 06:56:28 18:56 »
чому держава не замовить з десяток транспортникiв АН-70?
Звичайно, грошей нема - але коли вони будуть?

Там дофига комплектующих из хуйлостана.

що погано, що йдуть роки - а нi хера не робиться
завжди е об'ективнi причини

Поставте такого менеджера який буде шукати як швидко зробити, а не вiдгавкуватися - ми не змогли

Також за пару тижнiв можна прийняти довгостроковi льготи для виробникiв малоi авiацii - потенцiйний ринок величезний

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #153 : Грудня 13, 2014, 07:25:20 19:25 »
чому держава не замовить з десяток транспортникiв АН-70?
Звичайно, грошей нема - але коли вони будуть?


тому, що для такого літака(створення повної локалізації або перенесення її в іншу країну ніж московія. Одна тільки проблема з крилом літака чого варта) потрібні не лише 10 замовлень з України(МО України перевело кошти на 2 літаки АН70 на які навіть є фюзеляжи... але літаків не буде). Потрібен також не пенсіонер ген.конструктор ... там дуже багато але.


ІМХО має статися диво, для того, щоб 70ка полетіла. ... і скоріше за все дива не буде
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #154 : Грудня 15, 2014, 03:44:55 15:44 »
готується борт 04-02 для передачі Північній Кореї через російську ІФК.... цікаво чи знають про це в керівництві нашого уряду. Лапті намагаються підставити нас з цією поставкою на фоні активізації підтримки сполучених штатів Гамерики?
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #155 : Грудня 20, 2014, 11:19:34 23:19 »

Шасі з московії


Ан178


світлини звідси http://vk.com/antonov148l158?w=wall-63415490_223
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #156 : Грудня 20, 2014, 11:27:39 23:27 »
Шасі з московії
Ан178

От не розумію я, що такого страшенно складного в цьому шассі? Розібрати на детальки, і зробити своє, тільки краще. Не думаю, що там багато якихось супер-пупер ноу-хау, а навіть, якщо є, то не боги горшки ліплять. Там половина деталей стандартна, велика частина - звичайні литво і мехобробка.  Чого тягнуть?

Offline Stan

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1305
  • Стать: Чоловіча
  • Же през шаблю маєм права!
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #157 : Грудня 20, 2014, 11:32:00 23:32 »
Шасі з московії
Ан178

От не розумію я, що такого страшенно складного в цьому шассі? Розібрати на детальки, і зробити своє, тільки краще. Не думаю, що там багато якихось супер-пупер ноу-хау, а навіть, якщо є, то не боги горшки ліплять. Там половина деталей стандартна, велика частина - звичайні литво і мехобробка.  Чого тягнуть?
Так наскільки я чув, в 148 стійки шассі робив Південмаш титанові. Але там була затримка з тремінами виготовлення, тому замовлення перекинули в Росію. Хіба зараз не мож знову до южмашовських повернутися ?

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #158 : Грудня 20, 2014, 11:36:56 23:36 »
Шасі з московії
Ан178

От не розумію я, що такого страшенно складного в цьому шассі? Розібрати на детальки, і зробити своє, тільки краще. Не думаю, що там багато якихось супер-пупер ноу-хау, а навіть, якщо є, то не боги горшки ліплять. Там половина деталей стандартна, велика частина - звичайні литво і мехобробка.  Чого тягнуть?
Так наскільки я чув, в 148 стійки шассі робив Південмаш титанові. Але там була затримка з тремінами виготовлення, тому замовлення перекинули в Росію. Хіба зараз не мож знову до южмашовських повернутися ?


І може робити і зараз. Але там є причина у взаємовідносинах Антонова та Південмашу ... :). Верніше совковому менеджемнті Антонова
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Stan

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1305
  • Стать: Чоловіча
  • Же през шаблю маєм права!
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #159 : Грудня 21, 2014, 12:51:36 00:51 »
І може робити і зараз. Але там є причина у взаємовідносинах Антонова та Південмашу ... :). Верніше совковому менеджемнті Антонова
І то державне підприємство і інше. А домовитися не можуть. Це напевно точно, що таких невиправних совків тільки Сталін міг заставити ефективно працювати  :gigi:

А були б там приватні власники, то вирішили б усі проблеми за тиждень-два.
Може є зміст провести приватизацію цих промислових динозаврів радянської епохи ?

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #160 : Грудня 21, 2014, 08:59:04 20:59 »
А були б там приватні власники, то вирішили б усі проблеми за тиждень-два.
Може є зміст провести приватизацію цих промислових динозаврів радянської епохи ?

взагалi порошенко/яценюку потрiбна своя людина в кожному держпiдприемствi
Щоб тримати руку на пульсi

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #161 : Грудня 23, 2014, 09:59:48 21:59 »


Росіяни передали новому власнику перероблені борти, які колись призначались для М"янми (один з яких розбився, цілком можливо не без руки хуйла)
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #162 : Січня 15, 2015, 12:41:45 00:41 »
Цитувати
Turkey to produce regional passenger aircraft with Ukraine

After negotiating with 11 different companies from the aviation industry, Turkish Aerospace Industries agreed to sign a deal with Ukraine’s state-owned aircraft company, Antonov, to produce regional passenger aircraft

Producing its own regional passenger jet is listed among Turkey's goals for 2023 to be achieved by the centennial of the establishment of the Turkish Republic. According to respectable sources from the aviation industry, Turkey and Ukraine have decided to form a joint venture and the final agreement is expected to be signed during the upcoming visit of a Turkish delegation to Ukraine in March.

Turkey has been devoting continuing efforts to build its own medium-range civilian aircraft for a few years and so far Turkish authorities have conducted talks with 11 different companies from the aviation industry. During the recent months the Transportation Ministry announced that the number of foreign companies on Turkey's shortlist has been reduced to four. In the past years Turkey held talks with Brazil's Embraer and Canada's Bombardier, however these talks failed to bear fruit. On the other hand, industry sources indicated that ongoing talks between Turkish Aerospace Industries (TAI) and Ukraine's state-owned aircraft company Antonov have reached maturity and the companies agreed on the details of a joint venture agreement to develop medium-range aircraft. The industry sources also added that a Ukrainian company agreed to a technology transfer, which is considered a vital issue by Turkish officials.

In September 2013, then prime minister, President Recep Tayyip Erdoğan, took part in the presentation of the new generation Antonov aircraft AN-158 and examined the plane. The 99-passenger capacity AN-158 is designed to travel up to 3,000 kilometers. It was developed based on the AN-148 regional new generation jet. In addition, Transportation Minister Lütfi Elvan announced in September 2014 that Turkey's project to produce regional passenger planes is coming to its final stages and that the planes will be designed as narrow-body aircraft able to carry up to 120 passengers. The final agreement between TAİ and Antonov is expected to be signed during the upcoming visit by a Turkish delegation to Ukraine in March, sources also added.

The Turkish aviation sector is enjoying a boom in passenger numbers with 166 million passengers by the end of 2014 and the country is ranked 11th worldwide in terms of passenger traffic. This contrasts sharply with the years before as in 2003 the number of passengers was only 34 million.

During the last year, passenger numbers increased 4.6 percent throughout Europe, according to a European Aviation Union report. Two percent of this growth has been contributed by Turkish Airlines. Turkey is aiming to increase this figure to 350 million by 2023 as one of the goals of the 100th anniversary of the Turkish Republic.
« Останнє редагування: Січня 15, 2015, 12:43:16 00:43 від monach »
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #163 : Січня 15, 2015, 12:47:15 00:47 »
Харківський авіазавод отримає від держави майже 200 мільйонів

Цитувати
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство в 2015 р. планує отримати з держбюджету 177 млн. грн. для виплати процентного доходу за своїми облігаціями. Про це повідомляється в соціально-економічного розвитку Харківської області на 2015 р.

Як зазначається в програмі, завод також може отримати кошти в рамках державної цільової програми розвитку авіаційної промисловості до 2020 року, яка розробляється. В рамках програми Харківський авіазавод проведе повномасштабну модернізацію. Проводиться робота над отриманням державного замовлення на літаки Ан-140 і ХАЗ-30.

Довідка "SQ". У 2009 році ХДАВП випустило облігації на загальну суму 1,62 млрд. грн. Випуск складається з семи серій: А - на 300 млн. грн., В і З - за 70 млн. грн., D і Е - 220 млн. грн., F - на 357 млн. грн., G - 383 млн. грн. Термін обігу паперів - від 63 до 72 місяців. Погашення облігацій серій А-С було заплановано на 10-11 листопада 2014 року. Ставка купона за облігаціями серій А-F встановлена на рівні 11% річних на весь період обігу; за облігаціями серії G - 16,5% річних на перший рік обігу.

Підприємство оголосило про відсутність можливості розрахуватися за облігаціями серій А-Із загальною номінальною вартістю 440 млн. грн. у зв'язку з відсутністю коштів. Таким чином, виконання зобов'язань перед власниками буде здійснюватися у відповідності з умовами передбаченої з цінних паперів держгарантії.


http://uanews.kharkiv.ua/economy/2015/01/14/65931.html
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #164 : Січня 15, 2015, 07:12:04 07:12 »
Цитувати
Turkey to produce regional passenger aircraft with Ukraine


Буде ЕрдогАН-158? Хут! :smiley24:

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #165 : Січня 15, 2015, 05:05:29 17:05 »
Цитувати
Turkey to produce regional passenger aircraft with Ukraine


Буде ЕрдогАН-158? Хут! :smiley24:

вони хочуть літак на 120 посадкових місць ... АН158 має 99 в лоукост моделі ...


навіть не знаю чи зможуть :)


але модель на 120 місць  - це якраз те, що потрібно дуже багатьом перевізникам


ЗІ: єдине, що не чутно офіційних заяв від самого Антонова, де без 5 хвилин майбутній пенсіонер веде боротьбу за можливість залишитись на заводі. Сподіваюсь справа не обмежиться лише передачею технологій та ліцензійну збірку.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #166 : Січня 17, 2015, 11:04:00 23:04 »


Цитувати
Taras Chmut ‏@TarasChmut  1 год1 годину тому
Свіжовідремонтована пташка для Національної гвардії - Ан-72 яий не літав останні років 7...  #АТО #НГУ pic.twitter.com/DUaoz1Orxo
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #167 : Січня 17, 2015, 11:45:22 23:45 »
Можуть, коли хочуть!   :Prapor2:

Offline Agh

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5946
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #168 : Січня 18, 2015, 02:41:00 02:41 »



Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #169 : Січня 18, 2015, 01:43:33 13:43 »
Шасі з московії
Ан178

От не розумію я, що такого страшенно складного в цьому шассі? Розібрати на детальки, і зробити своє, тільки краще. Не думаю, що там багато якихось супер-пупер ноу-хау, а навіть, якщо є, то не боги горшки ліплять. Там половина деталей стандартна, велика частина - звичайні литво і мехобробка.  Чого тягнуть?

Вы очень и очень сильно заблуждаетесь.

Особенно, насчет технологий титановых сплавов для шасси. На коленке этого не сделать, без знаний деталей и принципов термической обработки - тем более...

Документацию так просто никто не подарит. ЗТМК и Южмаж совместно за пару лет могут сделать...

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #170 : Січня 18, 2015, 01:54:47 13:54 »
Шасі з московії
Ан178

От не розумію я, що такого страшенно складного в цьому шассі? Розібрати на детальки, і зробити своє, тільки краще. Не думаю, що там багато якихось супер-пупер ноу-хау, а навіть, якщо є, то не боги горшки ліплять. Там половина деталей стандартна, велика частина - звичайні литво і мехобробка.  Чого тягнуть?

Вы очень и очень сильно заблуждаетесь.

Особенно, насчет технологий титановых сплавов для шасси. На коленке этого не сделать, без знаний деталей и принципов термической обработки - тем более...

Документацию так просто никто не подарит. ЗТМК и Южмаж совместно за пару лет могут сделать...


Південмашу для налагодження крупно-серійного виробництва були потрібні станки та розширення виробництва - це передбачалось за введення літака в широку серію та наявності великої кількості замовлень. Широкої серії не вийшло, а на додачу додалась хідродупість керівництва Антонова, яке хотіло ніби не за 10% передоплати отримати готовий продукт (доречі, варто поцікавитись, чому у російського виробника немає проблем з Південмашівським шассі і чому його доставляють вчасно)
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #171 : Січня 18, 2015, 02:06:00 14:06 »
Особенно, насчет технологий титановых сплавов для шасси. На коленке этого не сделать, без знаний деталей и принципов термической обработки - тем более...

Документацию так просто никто не подарит. ЗТМК и Южмаж совместно за пару лет могут сделать...

Я не знаю, які саме сплави там використовуються. Але термообробку титанових сплавів, так само як і багатьох інших сплавів в нас в КПІ викладали на третьому курсі - четвертому курсі. За спеціальністью "Спецелектрометалургія" там випускалися спеціалісти вже в семидесятих роках. Чи було раніше, не знаю. Крім КПІ є інші спеціалізовані інститути, наприклад  в Дніпропетровську. Титано-магнієвий комбінат в Запоріжжі працював із титановими сплавами десятиліттями. Досвід є. Я все це веду до того, що навіть якщо ноу-хау на конкретний сплав, що йде на шассі, відстунє, то в Україні дуже швидко можна самостійно розробити заміну. Максимум півроку.  Я в цьому впевнений, бо трохи знайомий з темою.

Про передачу технологій я, взагалі, не писав.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #172 : Січня 18, 2015, 02:29:04 14:29 »


АН30
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #173 : Січня 18, 2015, 03:05:12 15:05 »
Шасі з московії
Ан178

От не розумію я, що такого страшенно складного в цьому шассі? Розібрати на детальки, і зробити своє, тільки краще. Не думаю, що там багато якихось супер-пупер ноу-хау, а навіть, якщо є, то не боги горшки ліплять. Там половина деталей стандартна, велика частина - звичайні литво і мехобробка.  Чого тягнуть?

Вы очень и очень сильно заблуждаетесь.

Особенно, насчет технологий титановых сплавов для шасси. На коленке этого не сделать, без знаний деталей и принципов термической обработки - тем более...

Документацию так просто никто не подарит. ЗТМК и Южмаж совместно за пару лет могут сделать...


Південмашу для налагодження крупно-серійного виробництва були потрібні станки та розширення виробництва - це передбачалось за введення літака в широку серію та наявності великої кількості замовлень. Широкої серії не вийшло, а на додачу додалась хідродупість керівництва Антонова, яке хотіло ніби не за 10% передоплати отримати готовий продукт (доречі, варто поцікавитись, чому у російського виробника немає проблем з Південмашівським шассі і чому його доставляють вчасно)

У меня есть другая информация по конфликту Антонова с Южмашем. Была сделана предоплата за несколько комплектов шасси. Сроки производства оказались в три раза больше, чем оговорено контрактом, при этом Южмаш не мог гарантировать исполнение дальнейших заказов. Готовые самолеты стояли без шасси.
В итоге Антонов нашел вариант изготовления шасси в Нижнем Новгороде.

К сожалению, Южмаш на сегодняшний день фактически банкрот.
Подробнее можно почитать здесь:

http://aviakvitok.ua/eng/news-read/25624
http://dneprnews.com.ua/society/2014/10/15/58592.html
http://yuzhmash.com.ua/presscenter/news/new?id=193

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #174 : Січня 18, 2015, 03:10:39 15:10 »
Старина, задайте собі питання, а чому Ан148 для Московії випускались вчасно і без проволочок?


причина буде в 10 чи 15% передоплати(принаймні мені відома саме ця версія), за які Антонов (читай Ківа) хотів отримати стойки. А там метал дорожче за ті 10-15%


А статті, що Ви навели, - насправді намагання Ківи хоч якось викрутитись

ЗІЗІ: інакше Ан158 для куби вже давно злетів би на нижньогородських стойках
« Останнє редагування: Січня 18, 2015, 03:12:17 15:12 від monach »
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #175 : Січня 18, 2015, 03:13:14 15:13 »
Красоту погубить нельзя, хотя озеро, конечно, можно (с)

Те, що Южмаш банкрут не заперечує фактів, що в Україні є потрібні технології і спеціалісти. Найкращих спеців можна довести до банкрутства при вмілому менеджменті. Таки треба щось в консерваторії підправить. Сорі за банальності.

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #176 : Січня 18, 2015, 03:35:58 15:35 »
Старина, задайте собі питання, а чому Ан148 для Московії випускались вчасно і без проволочок?


причина буде в 10 чи 15% передоплати(принаймні мені відома саме ця версія), за які Антонов (читай Ківа) хотів отримати стойки. А там метал дорожче за ті 10-15%


А статті, що Ви навели, - насправді намагання Ківи хоч якось викрутитись

ЗІЗІ: інакше Ан158 для куби вже давно злетів би на нижньогородських стойках

Статьи, которые я привел - это в том числе открытое письмо коллектива "Южмаша" президенту и подтверждение фактов, изложенных в письме, со стороны руководства "Южмаша".

Вот еще на тему того же конфликта (выделено мной), взято отсюда: http://minprom.ua/page8/news137070.html

Цитувати
Флагман украинского самолетостроения — государственное предприятие "Антонов" - срывает производственные планы из-за проблем с поставками шасси с Южного машиностроительного завода. Для улучшения ситуации ГП решило передать часть заказов российской компании "Гидромаш". Представители "Южмаша" недовольны этим и объясняют проблему отсутствием оборотных средств. "Антонову" это грозит срывом контрактов и ухудшением условий работы на внешних рынках, отмечают эксперты.

Генеральный конструктор ГП "Антонов" Дмитрий Кива отметил: "Когда "Антонов" делал небольшие заказы у "Южмаш", то проблем не возникало. Несмотря на то, что у нас были предложения от российских заводов, мы решили доверить крупный заказ украинскому предприятию. Однако после подписания договора выяснилось, что предприятие не имеет достаточного количества оборудования для выполнения нашего заказа. Также на заводе не желали подписывать графики поставок".

Вследствие этого срываются сроки поставок самолетов в Корею, Кубу и другие странны, отмечают в "Антонове". Предприятию приходиться нести дополнительные издержки, вызванные штрафными санкциями, однако с некоторыми заказчиками "Антонов" смог решить эту проблему, предложив дополнительные услуги, рассказывает Д.Кива.

Впрочем, ситуация с нехваткой шасси уже настолько критическая, что предприятие заключило договор на поставку во второй половине 2014 года 12 комплектов шасси с нижегородским заводом "Гидромаш". По словам Д.Кивы, "Антонов" уже передал российскому предприятию все чертежи и техническую документацию. Кроме того, "Антонов" готовится подать в суд на "Южмаш" с требованием выполнить условия контракта.

В "Южмаше" рассказали, что поставляли шасси "Антонову" в ущерб другим заказчикам. "В нынешнем году "Антонов" просил три комплекта шасси, и мы их поставили, однако предприятие не заплатило часть средств за металл, для одного-двух комплектов пришлось брать материал других заказчиков, из-за чего мы теперь задерживаем им поставку", — говорит заместитель генерального директора по производству "Южмаш" Виктор Денисов.

"Что касается контракта на десять комплектов, то он был заключен в марте и соответственно "Антонов" перечислил "Южмашу" средства в конце этого месяца, а минимальный срок производства составляет девять месяцев. Мы уже договорились с предприятием, что следующая поставка будет в январе 2014 года", — пояснил В.Денисов.

Проблема нехватки оборотных средств - это проблема "Южмаша". Если 10% предоплаты ему не хватает для организации производства, то нужно было либо требовать большую предоплату, либо брать кредит, если маржа позволяет, но не срывать контракты. Заказчиков "Антонова" не волнуют проблемы его взаимоотношений с субподрядчиками, им нужны самолеты в срок.

А задача "Антонова" - найти поставщика, который сможет изготовить детали требуемого качества за приемлемый срок с наилучшими финансовыми условиями. Заметьте, в 2013 году, когда все это происходило, войны между Украиной и Россией не было.

Конкретно в этой ситуации вины Кивы не вижу, извините. Я бы на его месте поступил бы так же.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #177 : Січня 18, 2015, 03:40:23 15:40 »

Проблема нехватки оборотных средств - это проблема "Южмаша". Если 10% предоплаты ему не хватает для организации производства, то нужно было либо требовать большую предоплату, либо брать кредит, если маржа позволяет, но не срывать контракты. Заказчиков "Антонова" не волнуют проблемы его взаимоотношений с субподрядчиками, им нужны самолеты в срок.

А задача "Антонова" - найти поставщика, который сможет изготовить детали требуемого качества за приемлемый срок с наилучшими финансовыми условиями. Заметьте, в 2013 году, когда все это происходило, войны между Украиной и Россией не было.

Конкретно в этой ситуации вины Кивы не вижу, извините. Я бы на его месте поступил бы так же.

проблема якраз Антонов :) - Антонов не дає більше 10% - і не отримує товар. Росія дає більше 10% -отримує товар.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #178 : Січня 18, 2015, 03:47:23 15:47 »
а ось, доречі, невеличкий уривок інтерв"ю Меренкова, який доречно характеризує Ківу:

Цитувати
Еще - последние два года из ГП "Антонов" постоянно слышны жалобы на "Южмаш" из-за срывов поставок шасси самолетов Ан-148/-158. Да, тогдашнее руководство днепропетровского гиганта имело свою позицию, свой гонор, но искусство договариваться - одно из важнейших качеств большого руководителя. К слову сказать, уж полгода как руководство "Южмаша" сменено, но Дмитрий Кива не нашел ничего лучше, чем передать всю документацию и технологию на это шасси в Россию, на нижегородский "Гидромаш".
Хочу особо обратить внимание, что на Ан-148/-158 применено уникальное цельнотитановое шасси - первое и пока единственное в мире. Это наше "ноу-хау", отмеченное Государственной премией Украины по науке и технике за 2005 год. Теперь эту технологию, благодаря Дмитрию Киве, получил и осваивает оборонно-промышленный комплекс России.
Мало того, теперь Россия с нашим "ноу-хау", которого раньше не имела, сможет улучшить характеристики и своих новых военно-транспортных самолетов, и перспективных бомбардировщиков, и будущих истребителей - благодаря бывшему руководителю ГП "Антонов", который, чтобы хоть как-то оправдаться, продолжает нападки на "Южмаш".
Так кто работает на Россию? Источник: http://censor.net.ua/r311775
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #179 : Січня 18, 2015, 03:53:48 15:53 »
Щоб з'явилися оборотнi кошти треба щоб кожен день приходила жива копiйка

Думаю е реальнi можливостi в малiй авiацii - невеликi лiтаки до 20 мiсць, недорогi та пристосованi для умов африки, бл. сходу, та пiвночi   

Cessna наприклад коштуе 250 вiд тис долл

Треба вивести якусь групу молодих спецiв в окреме виробництво, i дати iм агресивнi завдання