Автор Тема: Літаки АН 148\158\140 та ін  (Прочитано 42634 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #60 : Липня 29, 2014, 04:10:17 16:10 »

Мотор-Сич - акционерное общество, можете на бирже купить акции

Немає гарантій ніяких.
[/quote]

Гарантии возможны по привилегированным акциям, но я не слышал, чтобы этим инструментом кто-то из наших биржевых эмитентов активно пользовался, может просто не в курсе.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #61 : Липня 29, 2014, 04:15:14 16:15 »
Взагалі цей фюзеляж показує те, що Ківа(який дивом таки втримався на своїй посаді завдяки виганнянню заводського населення під стіни Кабміну) вчергове насвистів про строки реалізації Ан178 - цього року він вже не буде добудований.

щодо сотень замовлень, впевнений також неправда.

ЗІ: щодо кількості літаків - можуть випускати і більше 10, але не випускають. Причини у відсутності маркетингового мислення та підрозділів як таких + пенсіонери, які тримаються керма
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #62 : Липня 29, 2014, 05:47:15 17:47 »
Причини у відсутності маркетингового мислення та підрозділів як таких + пенсіонери, які тримаються керма

Точно. Це було очевидно ще в дев'яностих, коли перший Ан 70 розбився.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #63 : Серпня 02, 2014, 11:13:43 23:13 »
А тим часом на заводі головним конструктором Меренков, людина, яка була причетна до створення Ан140.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #64 : Серпня 03, 2014, 12:34:49 00:34 »
та там сміливо можна гнати всю стару гвардію, але нової свідомо не вирощували!

Можна найняти iноземного менеджера
Який наприклад працював довгий час на Airbus

Offline MakYury

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2733
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #65 : Серпня 03, 2014, 05:38:39 05:38 »
Ранее планировалось изготовления этих самолетов совместно с предприятиями РФ.

А зараз як? Типу передумали? Ким замінити збираються?

Діло в тому, що ми цей літак можемо випускати самі, які і випускаємо Ан-158. Але проблема в тому, що у нас немає потужних серійних заводів, які є в Росії. Зараз ми можемо виготовляти 6-10 літаків в рік, а це дуже мало. Завод Антонов потребує багато мільярдів гривень в модернізацію та розширення виробництва, але ж хто йому їх дасть? Було б доцільно цей завод продати проукраїнському олігарху (наприклад Порошенку чи Коломойському) з умовою проведення модернізації (автоматизації) виробництва та збільшення серії хоча б до 30-50 літаків за рік.

як нема?
хоч поцікавтеся, скільки літаків випускалося лише у Києві...
все занедбано, але все можливо відновити...

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #66 : Серпня 03, 2014, 09:18:03 09:18 »
Ранее планировалось изготовления этих самолетов совместно с предприятиями РФ.

А зараз як? Типу передумали? Ким замінити збираються?

Діло в тому, що ми цей літак можемо випускати самі, які і випускаємо Ан-158. Але проблема в тому, що у нас немає потужних серійних заводів, які є в Росії. Зараз ми можемо виготовляти 6-10 літаків в рік, а це дуже мало. Завод Антонов потребує багато мільярдів гривень в модернізацію та розширення виробництва, але ж хто йому їх дасть? Було б доцільно цей завод продати проукраїнському олігарху (наприклад Порошенку чи Коломойському) з умовою проведення модернізації (автоматизації) виробництва та збільшення серії хоча б до 30-50 літаків за рік.

як нема?
хоч поцікавтеся, скільки літаків випускалося лише у Києві...
все занедбано, але все можливо відновити...

єдино, що час пішов вже на години. Тб. операція має вже йти повним ходом. Сподіваюсь, що так і є
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #67 : Серпня 05, 2014, 10:45:26 10:45 »


можливий майбутній АН140 МНС
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #68 : Серпня 06, 2014, 02:04:11 14:04 »
ДП "Антонов" отримало нового керівника

http://www.epravda.com.ua/news/2014/08/6/480443/
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Blackout

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 483
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #69 : Серпня 06, 2014, 02:16:04 14:16 »
ДП "Антонов" отримало нового керівника

http://www.epravda.com.ua/news/2014/08/6/480443/
Для тих хто не в темі , це добре чи погано?

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27028
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #70 : Серпня 06, 2014, 02:16:40 14:16 »
ДП "Антонов" отримало нового керівника

http://www.epravda.com.ua/news/2014/08/6/480443/

Какойто мутный чувак

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #71 : Серпня 06, 2014, 02:21:12 14:21 »
ДП "Антонов" отримало нового керівника

http://www.epravda.com.ua/news/2014/08/6/480443/
Для тих хто не в темі , це добре чи погано?

Те, що Ківу нарешті прибрали - це дуже добре.


Чи краще буде Меренков? ... хз. По перше він людина відносно молода (особливо в порівнянні з Ківою), по друге він працював з Антоновим ще за Балабуєва (був розігнаний Ківою разом з рештою команди), він причетний до створення літака Ан140 (який київ всіляко не помічав разом з рештою літаків крім Ан1Х8)

Зміна бездіяльного ген.конструктора на молодшу людину - ІМХО плюс. А далі час покаже.


ЗІ: заводу потрібен хороший СЕО, який би активно продавав літаки + хорші конструктори літаків, щоб ті літаки проектувати-будувати
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27028
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #72 : Серпня 06, 2014, 02:23:32 14:23 »

Те, що Ківу нарешті прибрали - це дуже добре.


Чи краще буде Меренков? ... хз.


"Як повідомляла раніше юридична фірма "Ілляшев та Партнери", Меренков є колишнім працівником ДП, який в 2006 році був звільнений з АНТК ім. Антонова за розголошення інформації, що становила державну таємницю."

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #73 : Серпня 06, 2014, 02:26:34 14:26 »

Те, що Ківу нарешті прибрали - це дуже добре.


Чи краще буде Меренков? ... хз.


"Як повідомляла раніше юридична фірма "Ілляшев та Партнери", Меренков є колишнім працівником ДП, який в 2006 році був звільнений з АНТК ім. Антонова за розголошення інформації, що становила державну таємницю."



Ківа багатьох, хто працював з Балабуєвим вижив тоді ... якими методами це робилось, можу тільки уявити. Але саме його синок зараз на дивній посаді в Антонові (а хіба у нас в країні монархія? ;) ).


ДОречі на кого зараз працюють "Ільяшев та партнери" ви в курсі? судячи з їхньої заяви саме на ківу :).


зі:

Цитувати
Нет, ничего личного, только бизнес. Остатки супертяжелых машин "Авиалиний Антонова", которые кормили не укро-авиапром, а семейство Кивы и его приспешников + собственные аэродромы + куча земли, где можно снести производственные здания и сделать коттеджный город, не городок + золотая жила с липовым продлением ресурса, на которую сел кивёнок, жила иссякающая вместе с исчезновением самолётов АН.
Кива подлизывался ко всем, к любой власти, и к юЩЕНКУ и к Тимошенко - не меньше, чем к кучме и Януковичу. На это он мастер: один и тот же самолёт всем выкатывал. Вт на это он мастер.
Не пропадёт, долго доил АНТК
« Останнє редагування: Серпня 06, 2014, 02:31:41 14:31 від monach »
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #74 : Серпня 06, 2014, 09:24:00 21:24 »
Цитувати
Сергій Меренков: "Від РФ нікуди не піти. Там три заводи, що випускають Ани"

24 липня Міністерство промислової політики призначило нового керівника ДП «Антонов» - ним став Сергій Меренков, який до 2008 року працював головним спеціалістом АНТК імені Антонова по пасажирському літаку Ан-140. «Сегодня» перші поспілкувалася з призначенцем про його роботу в Росії, про «Антонівському» минулому і обіцянках на майбутнє

— Сергію Вадимовичу, ви взагалі розумієте, куди йдете? Чи як в армії - накази не обговорюються, а виконуються?

— Звичайно, розумію - це моє рідне підприємство, на якому виріс і відбувся. І радий, що знову можу зайнятися улюбленою справою. Стан фірми об'єктивно можна буде оцінити тільки в ході роботи. Але те, що тринадцятитисячним підприємством за п'ять років справило всього 15 літаків, три з яких поки ніхто так і не купив, - тривожний симптом. За твердими замовленнями залишилося поставити ще три літаки - що далі? Відповіді на це питання і багато інших - попереду.

— Як звучить назва вашої посади?

— Як записано в наказі Мінпромполітики - в.о. президента-генерального конструктора ДП «Антонов».

— Які ваші завдання - мінімум і максимум? З чого почнете, якщо все-таки отримаєте кермо влади? Чому?

— Поки озвучу мінімум, реалізація якого потребуватиме серйозної реорганізації - як адміністративної, так і виробничої. Це забезпечення експлуатаційної підтримки літаків «Ан» за принципом «24-7-365»; збільшення серійного виробництва Ан-148/158 до 18-20 на рік. Отримання замовлень на 70-80 літаків цього типу не є чимось фантастичним, але чекати поставок десятиліттями ніхто не буде. Далі - модернізація Ан-140 і відновлення його виробництва в Харкові - конкурентний йому франко-італійський ATR-42-600 відчутно пішов уперед. Тим не менш, ринок нашої машини - не менше 200 літаків. Ще один напрямок - модернізація «Руслана»: версія Ан-124-111, створення якої стартувало три роки тому, не ввійшла навіть у паперову стадію. Якщо Ан-124-111 не з'явиться десь із 2017 року, «Руслани» не допускатимуться в цивілізований повітряний простір. Потім - модернізація Ан-74: не реалізована і половина потенціалу цього літака. Тільки у військово-транспортної версії, модифікованої під стандарти НАТО, ринок перевищує 100 літаків. Наступний крок: рампова версія Ан-140 - заміна Ан-26 і Ан-32. Затребуваність його на ринку дуже висока - на рівні 500 літаків. Окрема тема - програми Ан-70 і Ан-2-100. І давно назріла тема - створення бойових літаків і БПЛА (безпілотних літальних апаратів). Звичайно, про винищувачі мова не йде, але літаки безпосередній авіапідтримки військ, патрульні і розвідувальні нам цілком по плечу.

— У перший день ви не змогли приступити до обов'язків. Що сталося?

— Мене спробували не пустити на підприємство, моє робоче місце було замкнено, перший заступник відмовився приймати наказ про моє призначення. Я почав збирати керівників, що було перервано приходом більше сотні робітників. Відбулася майже півгодинна розмова, часом переходить в цілком конструктивне русло. Мені вдалося донести до співрозмовників наступне. Перше: ніхто не збирається ні «утискати», ні закривати «Антонов». Друге: пан Ківа був ознайомлений зі своїм звільненням у встановленому законом порядку. Третє: мої плани пов'язані з розвитком фірми. Все закінчилося тим, що я і люди у моєму супроводженні повернулися на прохідну, куди під'їхав керівник Мінпромполітики, якого ніхто не збирався пропускати. У зв'язку з чим виникає питання: йдеться про державне підприємство або про приватне? Як не дивно, про державне. До людей у мене абсолютно нормальне ставлення, в тому числі і до тих, хто протягом останніх двох-трьох місяців підписувався під листами в різні інстанції, що містять наклеп на мою адресу. Все одно нам належить ще довго і плідно разом працювати над новими «Анами». А демонстрації на вулицях наших внутрішніх протиріч не несуть користі іміджу української авіапромисловості.

— Які у вас взаємини з Кивою?

— Зазначу одне: звільнений ще 26 травня керівник вже більше двох місяців здійснює управління фірмою. Її персоналом, майном, фінансами. З ким і про що укладаються договори, чи вистачить коштів, наприклад, для зарплати тринадцятитисячному колективу, яку необхідно буде видати вже в найближчий тиждень?

— Ви колись працювали в АНТК імені Антонова - що змінилося після того, як пішли? Чи не сприймають вас як чужака, особливо після декількох років роботи в Росії?

— Що змінилося - відповім пізніше, коли детально розберуся. Поки можу констатувати, що якість проектів знизилося. Причому якраз з Росії, куди і адресувалися практично всі ці проекти, це було дуже добре видно. На фірмі Антонова я пропрацював 22 роки, з 1986-го по 2008-й, в Росії - три. З осені 2011 року практично безвиїзно перебуваю в Києві, так що чужаком тут не можу бути за визначенням. Що змінилося в людях, неможливо зрозуміти за підсумками годинного перебування після довгої відсутності. Як за останні роки «закручувати гайки» в ОКБ і на ЛІіДБ (льотно-випробувальної і доводочній базі), знав від тих, хто там працює. Після добровільно-примусового відходу три роки тому понад 200 старих конструкторів, носіїв конструкторської школи, менше стало реальних авторитетів, які працювали ще з Олегом Антоновим. На жаль, за своє майже 6-річне існування ДАК «Антонов» не виконав жодної задачі з основного напрямку діяльності - не розроблені і не реалізувані жоден спільний (з учасниками ДАК) проект. У всякому разі саме так Мінпромполітики інформувало Верховну Раду в травні.

— Деякі експерти вважають, що ДП живе за рахунок авіакомпанії «Авіалінії Антонова», точніше, використання великотоннажних Ан-124 «Руслан» і Ан-225 «Мрія». Чи так це, і якщо так, то чому?

— Експерти недалекі від істини: частка, яка припадає на доходи від перевезень «Авіалініями Антонова», як правило, не опускається нижче 70% від усіх доходів ГП. А правильно було б навпаки - коли 70% йдуть від продажів серійних літаків і їх експлуатаційної підтримки.

— Яка ваша думка про україно-російській співпраці в сфері авіабудування? З одного боку, країни знаходяться майже в стані війни, правда, неоголошеної, з іншого - підприємства пов'язані контрактами, зрив яких потягне санкції і утримання. Як бути? І співпрацювати не можна, і відмовитися неможливо?

— Поки можу тільки нагадати слова президента України: і що географічно ми нікуди не підемо від Росії, і що рано чи пізно відновимо відносини. Але встановлювати відносини прагматичні завжди розумно і завжди своєчасно. Стосовно «Антонова» слід нагадати, що половина заводів (три з шести), що виробляють наші літаки, знаходяться в Росії, і майже половина літаків «Ан» експлуатуються в СНД. Забути про це або віддати комусь на відкуп було б не по-державному.


Джерело: "Сегодня"
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #75 : Серпня 07, 2014, 02:36:42 14:36 »
ще одне цікаве інтерв"ю:

Сергей Меренков о сотрудничестве с Россией, судьбе АН-70 и вероятности создания украинского штурмовика

http://www.dsnews.ua/economics/i-o-prezidenta-gp-antonov-mir-bolshoy-sobrat-samolet-07082014090200
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Читач

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4622
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #76 : Серпня 07, 2014, 02:43:48 14:43 »
ще одне цікаве інтерв"ю:

Сергей Меренков о сотрудничестве с Россией, судьбе АН-70 и вероятности создания украинского штурмовика

http://www.dsnews.ua/economics/i-o-prezidenta-gp-antonov-mir-bolshoy-sobrat-samolet-07082014090200

Рашисти запустили проект знищення Антонова.
Вже друге інтерв'ю цього ватника з вказівкою посади - нам без Росії ніяк.
А він навіть до кабінету ще не заходив.
Зрозуміло, що джинса, але яка цілеспрямована.
Так от, як кров свою лили батьки за Москву і Варшаву, і вам, синам, передали свої кайдани, свою славу!

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #77 : Серпня 07, 2014, 02:47:51 14:47 »
ще одне цікаве інтерв"ю:

Сергей Меренков о сотрудничестве с Россией, судьбе АН-70 и вероятности создания украинского штурмовика

http://www.dsnews.ua/economics/i-o-prezidenta-gp-antonov-mir-bolshoy-sobrat-samolet-07082014090200

Рашисти запустили проект знищення Антонова.
Вже друге інтерв'ю цього ватника з вказівкою посади - нам без Росії ніяк.
А він навіть до кабінету ще не заходив.
Зрозуміло, що джинса, але яка цілеспрямована.

не погоджуюсь і маю внутрішнє відчуття, що з новим гк справи таки зрушаться з мертвої точки (фото АН140 для МНС вище тому підтвердження)


він досить правильно все каже - Антонов вгрузав завдяки Ківі та братським відносинам в російське болото по повні вуха. І це треба розуміти. Повністю і одразу кидати буде тупо (там споживач) але тікати звідтам(про що і каже Меренков) потрібно
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Читач

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4622
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #78 : Серпня 07, 2014, 03:25:18 15:25 »
не погоджуюсь і маю внутрішнє відчуття, що з новим гк справи таки зрушаться з мертвої точки (фото АН140 для МНС вище тому підтвердження)
він досить правильно все каже - Антонов вгрузав завдяки Ківі та братським відносинам в російське болото по повні вуха. І це треба розуміти. Повністю і одразу кидати буде тупо (там споживач) але тікати звідтам(про що і каже Меренков) потрібно

Не погоджуюсь, маю фактичне підтвердження, що він новим ГК навіть не буде, і не є зараз.
Антонов вгрузав завдяки Ківі бо його цікавив не Антонов, а власне збагачення і влада.
Нагадую, що споживач зараз знаходиться в стані фактичної війни з виробником.
І у споживача є альтернатива, яку він просуватиме бо у нього політика така.
Меренков не каже про тікати звідти він затягнув плач а ля Богуслаєв - всьо трудно вєздє, а с Росієй хоть как-то.
Так от, як кров свою лили батьки за Москву і Варшаву, і вам, синам, передали свої кайдани, свою славу!

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #79 : Серпня 07, 2014, 03:29:02 15:29 »
Меренков зараз в.о. Буде чи ні гк - покаже час.

Антонов вгрузав саме завдяки Ківі - погоджуюсь.

Щодо останнього твердження - не погоджуюсь, він про інше написав :)

Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Читач

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4622
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #80 : Серпня 07, 2014, 03:34:28 15:34 »
Меренков зараз в.о. Буде чи ні гк - покаже час.
Антонов вгрузав саме завдяки Ківі - погоджуюсь.
Щодо останнього твердження - не погоджуюсь, він про інше написав :)

він в.о. на папірці виданому міністерством, що проходить реорганізацію,
а насправді він навіть прибиральницями там не командує

що до останнього то це не важливо, саме через те що написано вище
джинса була проплачена інтерв'ю пішли, але статус у нього залишився паперовий
Так от, як кров свою лили батьки за Москву і Варшаву, і вам, синам, передали свої кайдани, свою славу!

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #81 : Серпня 07, 2014, 03:38:54 15:38 »
Меренков зараз в.о. Буде чи ні гк - покаже час.
Антонов вгрузав саме завдяки Ківі - погоджуюсь.
Щодо останнього твердження - не погоджуюсь, він про інше написав :)

він в.о. на папірці виданому міністерством, що проходить реорганізацію,
а насправді він навіть прибиральницями там не командує

не знаю яким чином реогранізація міністерства впливає на рішення міністерства, якщо там таки є печатка цього відомства. Але думаю питання переходу від в.о. - питання часу.

Можливо Меренков і не є супер альтернативою, але він однозначно краще за старого вороватого гк. Потім в державному підприємстві давно назріла зміна на СЕО та людей, які розробляють літаки. А гк - це людина, яка має відношення до створення літаків, продавати їх мають інші люди


ЗІ: доречі в цих статтях Меренков значно розумніше виглядає навіть по основним тезам розвитку літакобудування за його попередника. Також читав його відгуки, які він не боявся ставити до літаків Ан140 мало не до цих днів - це людина, яка переймається авіацією. на відміну від старого гк
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Читач

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4622
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #82 : Серпня 07, 2014, 04:05:31 16:05 »
не знаю яким чином реогранізація міністерства впливає на рішення міністерства, якщо там таки є печатка цього відомства. Але думаю питання переходу від в.о. - питання часу.

формальностей потрібно дотримуватись суворо, бо так можна прийти і з печаткою міністерства культури,
через реорганізацію, міністерство, що видало йому папірець з печаткою не є керівною організацією Антонова,
на момент видачі папірця

в іншому з вами згоден,
хоч я статті його бачу під іншим ракурсом
Так от, як кров свою лили батьки за Москву і Варшаву, і вам, синам, передали свої кайдани, свою славу!

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #83 : Серпня 07, 2014, 10:41:37 22:41 »
Сергей Меренков о сотрудничестве с Россией, судьбе АН-70 и вероятности создания краинского штурмовика



http://stailker.livejournal.com/580330.html

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #84 : Серпня 09, 2014, 12:46:43 12:46 »


Пофарбований
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #85 : Серпня 09, 2014, 12:56:10 12:56 »
Ніби полетів до Куби


http://www.flightradar24.com/data/airplanes/cu-t1715
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Taras.ua

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4005
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #86 : Серпня 15, 2014, 07:56:43 19:56 »
Россия отказалась от возобновления производства самолетов «Руслан»
http://top.rbc.ru/economics/15/08/2014/943139.shtml


Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #87 : Серпня 16, 2014, 12:01:23 00:01 »
Россия отказалась от возобновления производства самолетов «Руслан»

Цілком прогнозований крок. Тут Росію треба підтримати і всі сили кинути на пошуки партнерів на заході, не зважаючи на ціну. Воно все одно згодом окупиться. І навпаки, продовження співпраці з Росією буде завжди збитковим в довготривалій переспективі.

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #88 : Серпня 16, 2014, 12:08:42 00:08 »
Россия отказалась от возобновления производства самолетов «Руслан»

Цілком прогнозований крок. Тут Росію треба підтримати і всі сили кинути на пошуки партнерів на заході, не зважаючи на ціну. Воно все одно згодом окупиться. І навпаки, продовження співпраці з Росією буде завжди збитковим в довготривалій переспективі.

Я б ще дав мiнiмальнi орiентири по росту доходiв концерну.
Як мiнiмум повинно бути зростання на 5% на рiк, у реальних термiнах в долл США
Держава може пiдтримати концерн вiйськовим заказом

Offline Sergius

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3902
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #89 : Серпня 16, 2014, 12:56:51 00:56 »
Ще треба активно працювати над отриманням закордонних замовлень на компоненти лiтакiв.
Тут можна працювати по двом напрямкам - як самому концерну активно шукати замовлення, так i працювати з партнерами Украiни з великоi сiмки по отриманню якихось замовлень на рiвнi державноi допомоги.

Я б оцiнював менеджера цього напрямку тiльки по зростанню пакета замовлень. Нема зростання - до побачення.