.. Таке спрацювало б з першого разу ..
ні.
таке ніколи не спрацьовує одразу. тим більше ви дивилися ролик, адресу якого я теж надав.
у них механізми бігають за логікою координатного верстата (не дарма вони демонстрували його при розповіді).
тільки підігнаний полігон і точна програма маршруту.
робота по балансуванню враховується, але не має відношення до розв'язання задачі маршруту. так запрограмовано. пересунь підставку трохи правіше-лівіше і все розсиплеться.
щодо механіки: для координації в просторі (як датчик положення), застосовані гіроскопи, а як датчики розбалансу (для зворотного зв'язку) - сельсини.
електроніки не бачив, але певен, що гіратори відіграють не останню роль, можливо, в купі з тензодатчиками.
щодо гідравліки: скоріш за все використовують ідею постійного над-тиску в системі.
математично, процеси однаково працюють що в електроніці, що в гідравліці. тобто, фізика різна, але мат.моделювання здійснюється за одним принципом.
рішень (або реалізацій) може бути повно, як старовинних, так і новітніх, але матмодель не міняється. грає роль лише технологічна складова.
п.с. самий габаритний гіроскоп у тих андроїдів розміщений в яйцях.
- мабуть, там і є центр балансування.