Автор Тема: За рік поїздка на метро м. Києва подешевшала з 0.20 до 0.16 долл.  (Прочитано 4886 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Вже встановили 4грн і наземний тр. 3 грн...

Тобто киянам, що можуть купувати оптом поїздки на метро по 3.50 грн

Ну хоч через рік і два місяці роздуплились, тількі пізно. Кияни впевнено сунуть у бік відсутності гр. транспорту у місті взагалі...

Знову будуть красти із збитків та державних дотацій.

З такою ціною можна було б погодитись до кінця року, за умови повної ліквідації пільг...

Вони думають адекватні ціни встановлювати, что будуть далі страдать хєрней???

Скількі можна тянути кота за хвіст???  :smiley24:

Ви самі можете порахувати експлутаційні витрати метрополітену з урахуванням хоча б поточної амортизації, ну і не страждаючи ідеалізмом, накинути 25% на крадіжки, яки все одно будуть відбуватись ще довго, сподіваюсь, у меньших відсоткових розмірах.

І не треба про рекламу, реклами вже практично 20% від позаминулого року фізично. Настількі, що у нових вагонах навіть не починають її розміщувати.

Та навіть теоретично не може бути проїзду по 14 центів. 25-30 то мінімум...

Наразі для Києва абсолютно нормальною була б вартість 10 за разову поїздку і 6 грн оптову (проїзний на півроку)

То є нормальне співвідношення до середньої заробітньої платні у Києві (5600 грн) - може порівняти як співвідносятся вартість проїзду у Європі із середніми зарплатами.
« Останнє редагування: Лютого 07, 2015, 08:57:17 20:57 від Anreal68 »

Offline dimoto

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3792
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #1 : Лютого 03, 2015, 10:47:16 10:47 »
а какое дело "австралийцам" до КиевПасТранса?


Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #2 : Лютого 03, 2015, 10:49:35 10:49 »
Приблизні мінімально обгрунтовані тарифи, щоб було за нормальними опробованими схемами десь такі...

Річний проїздний на метро (виходячи із 600 поїздок за 3 грн) = 1800 грн.

Річний проїзний на всі види транспорту, (виходячи з 2,45 на 1500 поїздок) = 3200 грн

Річний проїзний на все включно з комерційним маршрутними таксі в межах Києва - 4000 грн

Річний проїзний на комерційні маршрутні таксі в межах Києва - 2500 грн.

-------

Місячний проїзний на все (включно маршруток) - 500 грн

Метро+електротранспорт/автобус  - 400 грн

Метро або електротранспорт/автобус - 300 грн

--------

Разовий проїзд у маршрутному таксі - 5 (грн до 3км, далі 8 - грн)

Разовий проїзд у метрополітені - 15 грн. За умови купівлі 10 поїздок - 10 грн, 50 поїздок - 7 грн.

Разовий проїзд  електротранспортом, автобусом - 10 грн.

-------------


Ця схема дасть змогу працюючим киянам не переплачувати у рази, в той самий час знімати справедливу ренту з туристів та гостей міста, що приїздять на день-два-тиждень.


Offline Tvladrat

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2027
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #3 : Лютого 03, 2015, 10:51:13 10:51 »
Вони думають адекватні ціни встановлювати, что будуть далі страдать хєрней???


Скількі можна тянути кота за хвіст???  :smiley24:

Что такое "адекватные цены"?

Почему перевозчики на маршрутках требуют разрешения увеличить цены на проезд мотивируя это тем, что бензин подорожал, а сами ездят на газе, который практически не подорожал?

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #4 : Лютого 03, 2015, 10:51:58 10:51 »
а какое дело "австралийцам" до КиевПасТранса?

Ну так, хвилююсь. Хочу поширити гарний досвід визнаних міст із кращим громадським транспортом у світі, наприкалад, Мельбурну.

До речі, за населенням - аналог Києва.

А де Вас навчили "гарним манерам з переведення теми обговорення на особистості".

Ще більше - на базі якихось фантазій.  Сумно. 


Offline dimoto

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3792
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #5 : Лютого 03, 2015, 10:52:14 10:52 »
сначала полный аудит всей хозяйственной деятельности и только потом изменения цен.

лохов пусть в Зимбабве поищут....

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #6 : Лютого 03, 2015, 10:55:21 10:55 »
сначала полный аудит всей хозяйственной деятельности и только потом изменения цен.

лохов пусть в Зимбабве поищут....

Вот вы сами в это верите???

Вы у себя в офисе уже добились, чтобы сотрудники не сидели на форумах и соц.сетях, не таскали из бытовой комнаты чай и кофе домой и не печатали свои копии на принтерах компании???

Вот попробуйте, а потом расскажите, как оно.

Вам любой аудитор скажет, что метрополитен по 10 центов и ОТ по 7 центов работать не может в принципе.

Или это непонятно.

Я и так даю очень щадящую схему.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #7 : Лютого 03, 2015, 11:01:11 11:01 »
Стосовно мне, я мешканець міста Києва, і дуже непріємно шокований, що всупереч обіцянкам, базові тарифи не піднято з 2 та 1.50 ХОЧА Б до 4 та 3 грн.

Кличко та київраді - ГАНЬБА  :smiley23:

Offline dimoto

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3792
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #8 : Лютого 03, 2015, 11:07:50 11:07 »
Стосовно мне, я мешканець міста Києва, і дуже непріємно шокований, що всупереч обіцянкам, базові тарифи не піднято з 2 та 1.50 ХОЧА Б до 4 та 3 грн.

Кличко та київраді - ГАНЬБА  :smiley23:
никто не запрещает покупать два билетика за один проезд....

Offline noxious

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1397
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #9 : Лютого 03, 2015, 11:09:20 11:09 »
Лично меня цена не очень волнует, но общий подход не шибко правильный.
Чел, каждый день проезжающий на работу и обратно с Дорогожичей до Золотых ворот, платит столько же как и тот, кто ездит с Академгородка до Красного хутора.
Логики ноль. 

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #10 : Лютого 03, 2015, 11:10:03 11:10 »
підвищувати потрібно. Але я би вводив поетапно. зараз до 3грн. Вже восени до 4 + система тарифів для гуртових покупців поїздок.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #11 : Лютого 03, 2015, 11:12:51 11:12 »
Лично меня цена не очень волнует, но общий подход не шибко правильный.
Чел, каждый день проезжающий на работу и обратно с Дорогожичей до Золотых ворот, платит столько же как и тот, кто ездит с Академгородка до Красного хутора.
Логики ноль.

Ну, по крайней мере переход на пересадочных узлах сделать платным не сложно...

 

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #12 : Лютого 03, 2015, 11:14:05 11:14 »
підвищувати потрібно. Але я би вводив поетапно. зараз до 3грн. Вже восени до 4 + система тарифів для гуртових покупців поїздок.

А чего так?  Нормальный мировой стандарт - 0,1% средней зарплаты за поездку.

Для Киева это - 5грн70 коп...


Offline noxious

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1397
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #13 : Лютого 03, 2015, 11:16:48 11:16 »
Ну, по крайней мере переход на пересадочных узлах сделать платным не сложно...

Вот это как раз был бы пестес. Толпа в часпик поубиваеца напроч.
Карточка на входе и карточка на выходе должна использоваться. Снимается со счета цена проезда с учетом длины и пересадок.
Для тех, у кого нет карточки за ненадобностью, жетон по цене 15 грн.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #14 : Лютого 03, 2015, 11:27:03 11:27 »
Ну, по крайней мере переход на пересадочных узлах сделать платным не сложно...

Вот это как раз был бы пестес. Толпа в часпик поубиваеца напроч.
Карточка на входе и карточка на выходе должна использоваться. Снимается со счета цена проезда с учетом длины и пересадок.
Для тех, у кого нет карточки за ненадобностью, жетон по цене 15 грн.

Та ладно. Проще сделать две зоны и снять вообще все турникеты. Любой контроль на входе.

Оплатил свой проезд в автомате и вперед.

Попался без оплаты - получи штраф в размере среднегодовой зарплаты (65 000 грн) и пару недель ареста.

Тогда хватит двух контролеров на весь город  :smiley24:

И никаких турникетов и кассиров не надо, даже в ЕС есть много городов с такой системой ...

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #15 : Лютого 03, 2015, 11:32:02 11:32 »
Зараз потрібна проста схема без врахування пересадочних вузлів.

оптимальне підняття, яке можна впровадити вже зараз без викликання хвилі невдоволень - 3грн. Наступне зробити за півроку
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #16 : Лютого 03, 2015, 11:36:10 11:36 »
Зараз потрібна проста схема без врахування пересадочних вузлів.

оптимальне підняття, яке можна впровадити вже зараз без викликання хвилі невдоволень - 3грн. Наступне зробити за півроку

Та ладно. Среднеоптовая 4 грн - одиночная поездка - 15 грн.

Никакого возмущения не будет. Например, 575 маршрутка по 4 грн ездит и никто не бастует, полная.

Вот ликвидировать наличную оплату на маршрутных такси - таки стоит...

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #17 : Лютого 03, 2015, 11:59:57 11:59 »
Зараз потрібна проста схема без врахування пересадочних вузлів.

оптимальне підняття, яке можна впровадити вже зараз без викликання хвилі невдоволень - 3грн. Наступне зробити за півроку

Та ладно. Среднеоптовая 4 грн - одиночная поездка - 15 грн.

Никакого возмущения не будет. Например, 575 маршрутка по 4 грн ездит и никто не бастует, полная.

Вот ликвидировать наличную оплату на маршрутных такси - таки стоит...

буде :). Маршрутки і метро взагалі - речі, які не порівнюються
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline rZ0

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1600
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #18 : Лютого 03, 2015, 12:48:50 12:48 »
сначала полный аудит всей хозяйственной деятельности и только потом изменения цен.

лохов пусть в Зимбабве поищут....

Вот вы сами в это верите???

Вы у себя в офисе уже добились, чтобы сотрудники не сидели на форумах и соц.сетях, не таскали из бытовой комнаты чай и кофе домой и не печатали свои копии на принтерах компании???

Вот попробуйте, а потом расскажите, как оно.

Вам любой аудитор скажет, что метрополитен по 10 центов и ОТ по 7 центов работать не может в принципе.

Який стосунок має факт виносу додому чаю та кави вашими співробітниками до ціни на проїзд?
Правильно я розумію що роздруковуванням особистих документів на принтерах компанії ви намагаєтесь виправдати отаке:

Чиновники закупили вагони метро учетверо дорожче і тепер хочуть підняти ціну на проїзд
Цитувати
Київський метрополітен провів тендер на закупівлю ста нових вагонів. Переможцем торгів стала лізингова компанія, створена напередодні тендеру, повідомляє "ТСН".

Після прибуття вагонів в Київ їх вартість збільшилася в чотири рази. На двох російських заводах - в Петербурзі і Москві - випустили 75 вагонів загальною вартістю 329 млн грн. Вартість одного вагона становить майже 4,5 млн грн. Далі вагони закупила Кіпрська офшорна компанія і вивезла їх на склад у Литву. Потім вагони купила британська компанія зі стартовим капіталом 1 фунт стерлінгів. А очолює її молода мешканка Сейшельських островів.

Уже на кордоні з нашою країною ці вагони різко подешевшали: замість 4,5 млн грн кожен вагон коштував 3,5 млн грн. Так держава недорахувалась 13 млн грн податку на додану вартість.

Зазначимо, що у британської офшорки вагони купила фірма "Мервін", яка передала їх донецькій фірмі "Буенор". Однак такої фірми за адресою: Донецьк, вул. Світлого шляху, 3 - не існує. Тут є приватне акціонерне товариство "Ізоляція".

Внаслідок навколосвітньої доставки 75 вагонів подорожчали з 320 млн грн до 1,3 млрд.

Нагадаємо, столичний метрополітен звернувся до Київської міської державної адміністрації з проханням дозвіл підвищити ціну за проїзд до 2 грн до 3,5 грн у зв'язку з власними збитками.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #19 : Лютого 03, 2015, 01:16:35 13:16 »
сначала полный аудит всей хозяйственной деятельности и только потом изменения цен.

лохов пусть в Зимбабве поищут....

Вот вы сами в это верите???

Вы у себя в офисе уже добились, чтобы сотрудники не сидели на форумах и соц.сетях, не таскали из бытовой комнаты чай и кофе домой и не печатали свои копии на принтерах компании???

Вот попробуйте, а потом расскажите, как оно.

Вам любой аудитор скажет, что метрополитен по 10 центов и ОТ по 7 центов работать не может в принципе.

Який стосунок має факт виносу додому чаю та кави вашими співробітниками до ціни на проїзд?
Правильно я розумію що роздруковуванням особистих документів на принтерах компанії ви намагаєтесь виправдати отаке:

Чиновники закупили вагони метро учетверо дорожче і тепер хочуть підняти ціну на проїзд
Цитувати
Київський метрополітен провів тендер на закупівлю ста нових вагонів. Переможцем торгів стала лізингова компанія, створена напередодні тендеру, повідомляє "ТСН".

Після прибуття вагонів в Київ їх вартість збільшилася в чотири рази. На двох російських заводах - в Петербурзі і Москві - випустили 75 вагонів загальною вартістю 329 млн грн. Вартість одного вагона становить майже 4,5 млн грн. Далі вагони закупила Кіпрська офшорна компанія і вивезла їх на склад у Литву. Потім вагони купила британська компанія зі стартовим капіталом 1 фунт стерлінгів. А очолює її молода мешканка Сейшельських островів.

Уже на кордоні з нашою країною ці вагони різко подешевшали: замість 4,5 млн грн кожен вагон коштував 3,5 млн грн. Так держава недорахувалась 13 млн грн податку на додану вартість.

Зазначимо, що у британської офшорки вагони купила фірма "Мервін", яка передала їх донецькій фірмі "Буенор". Однак такої фірми за адресою: Донецьк, вул. Світлого шляху, 3 - не існує. Тут є приватне акціонерне товариство "Ізоляція".

Внаслідок навколосвітньої доставки 75 вагонів подорожчали з 320 млн грн до 1,3 млрд.

Нагадаємо, столичний метрополітен звернувся до Київської міської державної адміністрації з проханням дозвіл підвищити ціну за проїзд до 2 грн до 3,5 грн у зв'язку з власними збитками.

Ну и что, они воруют дотации...

У вас есть калькулятор и прайсы на электричество, ремонты, зарплаты, отчисления, амортизацию сооружений, прочее...

Если даже ничего не красть, метро не может работать за 2 грн. В принципе.

Еще раз повторяю - тамошние воры воруют дотации.

Единственный способ это прекратить - отменить льготы и дотирование и ввести нормальные цены.

Если они даже выйдут на большую прибыль - это будет прибыль города.

Offline PamTam

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 13525
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #20 : Лютого 03, 2015, 01:22:49 13:22 »

Ну и что, они воруют дотации...

У вас есть калькулятор и прайсы на электричество, ремонты, зарплаты, отчисления, амортизацию сооружений, прочее...

Если даже ничего не красть, метро не может работать за 2 грн. В принципе.

Еще раз повторяю - тамошние воры воруют дотации.

Единственный способ это прекратить - отменить льготы и дотирование и ввести нормальные цены.

Если они даже выйдут на большую прибыль - это будет прибыль города.
тю. так воруют с дотаций, повысите тарифы, будут воровать с собранной платы за проезд. какая им разница шо воровать. а метро так и будет убыточным, хоть по 100 грн жетончики продавайте, просто воры будут богаче.

Offline noxious

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1397
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #21 : Лютого 03, 2015, 01:24:20 13:24 »
тю. так воруют с дотаций, повысите тарифы, будут воровать с собранной платы за проезд. какая им разница шо воровать. а метро так и будет убыточным, хоть по 100 грн жетончики продавайте, просто воры будут богаче.

Контроль финансов должен быть в любом случае.
И цена должна быть более-менее реальная.

Offline PamTam

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 13525
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #22 : Лютого 03, 2015, 01:31:12 13:31 »
тю. так воруют с дотаций, повысите тарифы, будут воровать с собранной платы за проезд. какая им разница шо воровать. а метро так и будет убыточным, хоть по 100 грн жетончики продавайте, просто воры будут богаче.

Контроль финансов должен быть в любом случае.
И цена должна быть более-менее реальная.
угу. а вор должен сидеть в тюрьме.

Offline noxious

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1397
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #23 : Лютого 03, 2015, 01:36:07 13:36 »
угу. а вор должен сидеть в тюрьме.

Если есть доказательства, то конечно да.

Offline dimoto

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3792
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #24 : Лютого 03, 2015, 01:38:36 13:38 »
самая простая проверка - взять списки всех "вождей" Метрополитена
потом покататся и посмотреть какие у них домики-квартиры-машины.

Если стоимость имущества больше миллиона вечнозелёных то можете меня не убеждать что это всё честно заработано...

Offline noxious

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1397
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #25 : Лютого 03, 2015, 01:45:43 13:45 »
самая простая проверка - взять списки всех "вождей" Метрополитена
потом покататся и посмотреть какие у них домики-квартиры-машины.

Если стоимость имущества больше миллиона вечнозелёных то можете меня не убеждать что это всё честно заработано...

Убеждать -- это такое дело.
У нас полстраны получает 1200 гривасов и не в обносках ходят.
А доки нужны.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #26 : Лютого 03, 2015, 02:13:00 14:13 »
самая простая проверка - взять списки всех "вождей" Метрополитена
потом покататся и посмотреть какие у них домики-квартиры-машины.

Если стоимость имущества больше миллиона вечнозелёных то можете меня не убеждать что это всё честно заработано...

Димото, миллион вечнозеленых - это 6-7 дней работы системы...

Даже если вы их раскулачите на 10 мегабаксов, больше чем на два месяца вы агонию метро не продлите... :( Увы.


Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #27 : Лютого 03, 2015, 02:17:06 14:17 »
самая простая проверка - взять списки всех "вождей" Метрополитена
потом покататся и посмотреть какие у них домики-квартиры-машины.

Если стоимость имущества больше миллиона вечнозелёных то можете меня не убеждать что это всё честно заработано...

Убеждать -- это такое дело.
У нас полстраны получает 1200 гривасов и не в обносках ходят.
А доки нужны.

Именно в обносках и ходят. Просто вы не присматриваетесь...

Например, я сейчас вынужден ходить в сгоревших на Майдане в бензине ботинках (им и так 4 года), заклееных скотчем и замазанных кремом - потому что новых я не могу купить в принципе. Это около 1000 грн, где то так... Ну и где их взять? с голоду пухнуть...? Квартплата в общем теперь около 1000 в месяц..

Хорошо, хоть зима не холодная и малоснежная...

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #28 : Лютого 03, 2015, 04:51:08 16:51 »
самая простая проверка - взять списки всех "вождей" Метрополитена
потом покататся и посмотреть какие у них домики-квартиры-машины.

Если стоимость имущества больше миллиона вечнозелёных то можете меня не убеждать что это всё честно заработано...

Убеждать -- это такое дело.
У нас полстраны получает 1200 гривасов и не в обносках ходят.
А доки нужны.

Именно в обносках и ходят. Просто вы не присматриваетесь...

Например, я сейчас вынужден ходить в сгоревших на Майдане в бензине ботинках (им и так 4 года), заклееных скотчем и замазанных кремом - потому что новых я не могу купить в принципе. Это около 1000 грн, где то так... Ну и где их взять? с голоду пухнуть...? Квартплата в общем теперь около 1000 в месяц..

Хорошо, хоть зима не холодная и малоснежная...


якщо брати наше взуття можна обійтись і в 600-800грн(якщо цікаво, підкажу навіть де в приватних). Хоча це звісно вже офтоп
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Anreal68

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3625
  • Ми працюємо
Re: Так що там Київпастранс та метро?
« Reply #29 : Лютого 03, 2015, 05:12:18 17:12 »
самая простая проверка - взять списки всех "вождей" Метрополитена
потом покататся и посмотреть какие у них домики-квартиры-машины.

Если стоимость имущества больше миллиона вечнозелёных то можете меня не убеждать что это всё честно заработано...

Убеждать -- это такое дело.
У нас полстраны получает 1200 гривасов и не в обносках ходят.
А доки нужны.

Именно в обносках и ходят. Просто вы не присматриваетесь...

Например, я сейчас вынужден ходить в сгоревших на Майдане в бензине ботинках (им и так 4 года), заклееных скотчем и замазанных кремом - потому что новых я не могу купить в принципе. Это около 1000 грн, где то так... Ну и где их взять? с голоду пухнуть...? Квартплата в общем теперь около 1000 в месяц..

Хорошо, хоть зима не холодная и малоснежная...


якщо брати наше взуття можна обійтись і в 600-800грн(якщо цікаво, підкажу навіть де в приватних). Хоча це звісно вже офтоп

Конечно оффтоп... Только мне зарплату в последний раз платили 22 декабря... Хотя работаю на двух работах, и еще делал работу частному лицу, который тоже отмораживается, что ему не платят и обещает завтра вечером дать 100 грн в счет его долга в 650...

И даже не обещают, да... На одной работе профком наконец решил, что всем дадут по 45% ставки за январь , хоть так, но они же еще неделю думать (оформлять)  будут...

На второй вообще бюджет разделенный на фонд оплаты - дает возможность проплатить 4 месяца из 12.  Поэтому за январь будет большое спасибо, а за февраль - еще не решили.


Я, конечно, рад, что что то кто то может купить за 600-800 грн...

Но, тем не менее, транспортные тарифы надо повышать немедленно и до разумных значений.

Может быть, я иногда пройдусь пешком, но я хочу, чтобы метро в принципе было.

По 2 или 3 грн - его очень скоро вообще не будет...