Ну все ж таки постанови Замойського Синоду не були абсолютно категоричними.
Це в сенсі statutory ? а хочаб навіть і так , замість диспуту щодо виконаннь постанов синоду в 21 столітті , пропоную до Вашої уваги ось оце.
Червень 1341 . собор ( Константинопільский Патріархат ) за підтримки імператора Андроніка ІІІ ( прихильника і друга Палами ) засуджує Варлаама Калабрійця.( противник Палами )
Березень 1342 . Андронік ІІІ помер. Збираєься черговий собор . рішення не прийнято , бо Палами втікає з собору , побоюючись засудження .
Червень 1342 .Собор ( черговий ) приймає рішення про спалення праць Палами і видає наказ про його заарештування .
Листопад 1344 . Паламу відлучають від Церкви .
Лютий 1347 . Собор ( черговий ) засуджує Акидина ( противник Палами )
Травень 1347 . Собор ( під головуванням Патріарха) підтримує Паламу .
Травень 1347 . Собор єпископів зкидає Патріарха і засуджує Паламу
Серпень 1347. Патріарх скликає новий собор який відлучає всіх учасників попереднього собору від Церкви .
Липень 1351 . Влахернський собор приймає паламістські догмати .
Скажу Вам чесно , навіть глянувши на все це , відпадає будь яке бажання брати в цьому участь . Крім того , як казав один з російських знавців традиції Святих Отців ( не Мейендорф і не Лоський, призвище забув ) : Сам Палама знався на паламизмі на досить посередньому рівні .
А от тепер виикає цікава " загогуліна ". Християнський напрямок який тепер називається " православіє " це тупо одна з теологічних доктрин - паламізм . холєра забирай, ну не може християнська ортодоксія бут замінена доктриною якогось монаха , навіть у нього сємь пядєй ао лбу . Потім вони розказують про 7 ( 8 ) Вселенських соборів ....
А Влахернський Собор 1351 року це що таке ? І з якої бані седмиця " Св . Григорія Палам " це тепер седмиця тожества Православія ( ортодоксії тоб- то ) ?