Автор Тема: Літаки АН 148\158\140 та ін  (Прочитано 42881 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Point

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 354
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #240 : Серпня 01, 2016, 12:14:27 00:14 »
Цитувати
• не створені дієві служби маркетингу та продажу (мабуть тому що не збиралися щось серійно будувати), а штучні продажі нових літаків виконувалися через посередників;

• практично втрачені всі ринки збуту і нова команда зараз пробує їх знайти;

• не розроблялися і не втілювалися новітні технології, матеріали і др. розробки і виробництва літаків. Все лишилось на рівні 15-50-річної української давнини;

• відсутнє серійне виробництво нових літаків в Україні, а авіабудівна галузь перетворена на майстерню по штучному виготовленню літаків для піару і збереження на «хлібній посаді»;

1 рік перебування на посаді в.о. президента ДП «Антонов» М.О. Гвоздева. Занепад галузі продовжується, йде добровільно-примусове звільнення пенсіонерів - носіїв знань створення літаків марки «Ан». Коли всі провідні країни світу створюють новітні літаки використовуючи нові композитні матеріали, новітнє обладнання і двигуни, технологічні процеси, автоматизують процеси розробки і складання літаків і багато багато іншого, в Україні на планер 50-річної давнини встановлюють досить застаріле закордонне обладнання і двигуни. Серійного виробництва літаків в Україні не має і не передбачується. Ведуться пошуки нових замовників і ринків продажу, але за відсутністю конкурентноспроможних літаків, їх серійного виробництва і сервісної підтримки (папєрєднік за 11 років все розтринькав), крім підписання купи меморандумів і протоколів та піару в українських ЗМІ, далі діло не просувається.
http://wartime.org.ua/27818-tochka-zoru-do-70-yi-rchnic-zasnuvannya-dkb-okantonova-zanepad-avabuduvannya-ukrayini.html

 :smilie11:

Offline Kiama

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 437
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #241 : Серпня 01, 2016, 09:35:12 09:35 »
Все так и есть, с чего удивляться

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 19238
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #242 : Серпня 01, 2016, 10:02:22 22:02 »
на планер 50-річної давнини

Це що за хуйня? Про який конкретно планер іде мова?

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #243 : Серпня 29, 2016, 11:22:48 11:22 »
По азербайджанському контракту:

"Проведення сертифікаційних випробувань Ан-178 сьогодні одна з першочергових задач для нашого підприємства. Ми випробовуємо літак з застосуванням вимог європейських норм CS-25. Ми маємо тверде замовлення на постачання 10 таких літаків авіакомпанії з Азербайджану. На "Серійному заводі "Антонов" розпочато роботу з розгорнення виробництва Ан-178", - зазначає президент підприємства Коцюба.

http://www.epravda.com.ua/news/2016/08/29/603509/

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #244 : Серпня 31, 2016, 08:24:27 20:24 »
Новини по багатостраждальній другій Мрії, і Мріях взагалі.

Китай розпочне виробництво літаків "Мрія" в 2019 році - ЗМІ
Середа, 31 серпня 2016, 16:17

30 серпня китайська компанія China airspace і українське держпідприємство "Антонов" підписали договір про співпрацю.
Про це йдеться в повідомленні каналу CCTV на сторінці в Facebook.

"Згідно з угодою до Китаю переходить право власності на гігантський літак-транспортер АН-225, включаючи використання креслень і специфікацій літака. Переговори щодо залучення китайських інвесторів велися ще в травні 2016 року", - йдеться в повідомленні. Як зазначається, після підписання договору з українською компанією, Китай отримав доступ до унікальних технологій в галузі авіабудування.

"Планується, що перший китайський АН-225 вже буде випущений в першій половині 2019 року. АН-225 "Мрія" є найважчим вантажопідйомним літаком, який коли-небудь піднімався в повітря", - йдеться у повідомленні. Також наголошується, що літак АН-225 існує в єдиному екземплярі.

При цьому у прес-службі ДП "Антонов" спростували інформацію про те, що до Китаю переходить право власності на літак-транспортер АН-225. "Ми Батьківщину не продаємо. Більш докладний коментар буде пізніше", - заявили в прес-службі.


http://www.epravda.com.ua/news/2016/08/31/603901/

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27059
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #245 : Серпня 31, 2016, 09:46:33 21:46 »
По сути Китай наверно единственный кому этот самолет может быть интересен в плане производства.
Европа и США тоже могут быть заинтересованы но там место плотно забито "национальным производителем"

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #246 : Серпня 31, 2016, 10:27:25 22:27 »
І тим не менше, ймовірність того, що справи підуть, думаю, десь 50 на 50, попри усі підписані угоди і найсолодкіші усмішки діячів з  Піднебесної. Хотілося б, щоб для роботи знайшли серйозних китайців.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27059
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #247 : Серпня 31, 2016, 10:33:53 22:33 »
І тим не менше, ймовірність того, що справи підуть, думаю, десь 50 на 50, попри усі підписані угоди і найсолодкіші усмішки діячів з  Піднебесної. Хотілося б, щоб для роботи знайшли серйозних китайців.

Та понятное дело, учитывая то что не совсем даже понятно что подписали.
Просто "Мрия" специфический товар. Создавалась она под конкретный груз, а потребности в воздушных перевозках таких маштабов не очень много. Антоновцы сами писали что не делают второй самолет (он вроде полуготов) только потому что и первый то недогружен заказами

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #248 : Серпня 31, 2016, 11:03:42 23:03 »
Я чув що, навпаки, замовлень багато. Правда вже тільки із відкритих джерел. Але перший літак вже застарів морально, а частина систем і фізично. Крім того, за останні десятиліття з'явилися нові економічніші двигуни. Крім того, можна спробувати поставити ролс-ройсівські, або пратт-уїтнівські двигуни, з ними літак легше продаватиметься. Тобто, причин для виготовлення нових машин багато.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #249 : Серпня 31, 2016, 11:33:07 23:33 »
Таке собі too good to be true, але ось продовження:

Оновлення 21:05.
Президент ДП "Антонов" Олександр Коцюба в коментарі виданню "Ліга" запевнив, що "про будь-яку передачу прав власності, технологій" в угоді не йдеться.

"Є угода, яка передбачає подальшу співпрацю. Окремі контракти потім буде підписано. Ми підтверджуємо наміри добудувати другу "Мрію", модернізуємо її і продамо Китаю. Йдеться про планер, який у нас стоїть на заводі "мертвим вантажем". Китайці інвестують свої гроші. Ми добудовуємо сучасний літак на базі "Мрії"", - сказав він.

При цьому Коцюба стверджує, що паралельно "Антонов" виготовлятиме для Китаю 25 літаків Ан-178.

"Вони взяли на себе зобов'язання авансувати виробництво літаків Ан-178. Це буде йти паралельним проектом. Це велика транспортна корпорація, і їм потрібні такі літаки для використання в своїх транспортних хабах", - сказав Коцюба.

http://ukr.lb.ua/news/2016/08/31/344063_ukraina_dobuduie_drugiy_litak_an225.html

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27059
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #250 : Вересня 01, 2016, 12:38:14 00:38 »
Таке собі too good to be true, але ось продовження:

Оновлення 21:05.
Президент ДП "Антонов" Олександр Коцюба в коментарі виданню "Ліга" запевнив, що "про будь-яку передачу прав власності, технологій" в угоді не йдеться.

"Є угода, яка передбачає подальшу співпрацю. Окремі контракти потім буде підписано. Ми підтверджуємо наміри добудувати другу "Мрію", модернізуємо її і продамо Китаю. Йдеться про планер, який у нас стоїть на заводі "мертвим вантажем". Китайці інвестують свої гроші. Ми добудовуємо сучасний літак на базі "Мрії"", - сказав він.

При цьому Коцюба стверджує, що паралельно "Антонов" виготовлятиме для Китаю 25 літаків Ан-178.

"Вони взяли на себе зобов'язання авансувати виробництво літаків Ан-178. Це буде йти паралельним проектом. Це велика транспортна корпорація, і їм потрібні такі літаки для використання в своїх транспортних хабах", - сказав Коцюба.

http://ukr.lb.ua/news/2016/08/31/344063_ukraina_dobuduie_drugiy_litak_an225.html

Теперь более понятно. Удачи

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #251 : Вересня 09, 2016, 10:07:02 10:07 »
"Антей" вилетів у перший комерційний рейс після відновлення
9 вересня 2016, 09:47

Літак замовили для доставки котушки з Цюриха в Абу-Дабі.


Літак Ан-22 "Антей" 8 вересня вилетів у перший комерційний рейс після відновлювальних робіт і заміни гвинтів, здійсненої в німецькому Лейпцигу.




Як повідомляла прес-служба ДП "Антонов", літак вилетів з київського аеропорту на вулиці Туполєва в Цюрих. Там він візьме на борт промислову котушку вагою 25 тонн і доставить її в Абу-Дабі (ОАЕ), пише профільне видання ЦТС. Для перевезення цього вантажу фахівці ДП "Антонов" розробили спеціальну раму, оскільки котушку необхідно транспортувати у вертикальному положенні.

Нагадаємо, "Антеї" випускали в період між 1965 і 1976 роками. Транспортник здатен піднімати до 80 тонн вантажу. "Антонов" зазначає, що його використання дозволить вигідно доповнити флот літаків Ан-124-100 "Руслан", які здатні перевозити вантажі до 150 тонн, і Ан-225 "Мрія" вантажопідйомністю до 250 тонн.

ДП "Антонов" має тільки один літак такого типу. Він не піднімався в небо з 2009 року, але був відновлений на початку 2016-го. Вік відновленого літака - 42 роки.

http://ukr.lb.ua/news/2016/09/09/344717_antey_viletiv_pershiy_komertsiyniy.html



В журналістів традиційно проблеми з арифметикою. Відновленому Антею 52 роки. А взагалі дивовижно, що літаки, розроблені в Україні півстоліття тому, досі лишаються конкурентноспроможними. Це при тому, що тоді ніхто не чув про вінглети.


Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 19238
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #252 : Вересня 09, 2016, 08:06:43 20:06 »
А взагалі дивовижно, що літаки, розроблені в Україні півстоліття тому, досі лишаються конкурентноспроможними. Це при тому, що тоді ніхто не чув про вінглети.

Ніхуя дивовижного тут немає: 40-50 років для вдало спроектованого літака - це хуйня.

Основна "робоча конячка" кривавої натовської ВТА - Сі-130 - вперше полетів у середині 50х. Бі-52 - з тих ж часів літає і наводить жах на кацабонську підарню.

У пасажирських: Боінг 737 - середина 60х, 747 - кінець 60х. Обидва залишаються конкурентноспроможними і досі.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #253 : Вересня 09, 2016, 11:40:33 23:40 »
40-50 років для вдало спроектованого літака - це хуйня.

Літати можуть і дуже старі літаки. Я говорив про конкурентоспроможність. У військових літаків трохи інші критерії придатності. Там головне виконати задачу, для бомбардувальників  доставити бомбу у потрібне місце і скинути її. Вартість місії стоїть не на першому місці, тим більше, що бомби скидають не щодня, а розробка нового бомбардувальника справа дорога.

Транспортники працюють щодня. Економія 5% палива, або збільшення допустимої ваги на таку ж величину розглядаються, як величезні досягнення. Тому виглядає дивним, що машина, розроблена на початку шестидесятих, досі цілком конкурентоспроможна. Де нові літаки конкурентів з кращою аеродинамікою і економічнішими двигунами? Півстоліття минуло.


P.S.
Боїнги 60-х і сучасні літаки - абсолютно різні машини, не зважаючи на однаковий номер моделі.

Offline jia

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2761
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #254 : Вересня 09, 2016, 11:44:39 23:44 »
Ніхуя дивовижного тут немає: 40-50 років для вдало спроектованого літака - це хуйня.

Хіба ти не бачиш посил?
Країна "404" не просто неіснує, а навіть в змозі ремонтувати дуже старі "савєцкіє лєгенди" і потім здавати їх як фуру в найм!

Савєтадроти апають на це

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27059
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #255 : Вересня 09, 2016, 11:49:14 23:49 »
40-50 років для вдало спроектованого літака - це хуйня.

Літати можуть і дуже старі літаки. Я говорив про конкурентоспроможність. У військових літаків трохи інші критерії придатності. Там головне виконати задачу, для бомбардувальників  доставити бомбу у потрібне місце і скинути її. Вартість місії стоїть не на першому місці, тим більше, що бомби скидають не щодня, а розробка нового бомбардувальника справа дорога.

Транспортники працюють щодня. Економія 5% палива, або збільшення допустимої ваги на таку ж величину розглядаються, як величезні досягнення. Тому виглядає дивним, що машина, розроблена на початку шестидесятих, досі цілком конкурентоспроможна. Де нові літаки конкурентів з кращою аеродинамікою і економічнішими двигунами? Півстоліття минуло.


P.S.
Боїнги 60-х і сучасні літаки - абсолютно різні машини, не зважаючи на однаковий номер моделі.

Ну не зря же им винты меняли, в этом наверно и модернизация была.
Что там в современных самолетах отличается от старых? - Приборы и движки. Поменять это невелика проблема.
А планер менять смысла нет, да и стоит он наверное немало

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 19238
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #256 : Вересня 10, 2016, 12:17:28 00:17 »
40-50 років для вдало спроектованого літака - це хуйня.

Літати можуть і дуже старі літаки. Я говорив про конкурентоспроможність.

Hаведено достатньо прикладів конкурентноспроможних літаків старої розробки. Так, їх модернізують, але довгий ресурс і придатність до модернізації - це один з критеріїв "вдалого" літака.

А на питання "де коні, блядь, де коні"(с) відповідь дуже проста: розробка цієї хуйні настільки довга і дорога, що "за 5%" мутити принципово новий літак ніхто не буде, поки не зносилися старі. Плюс, бувають канхвузи типу Сі-5, котрий теоретично попадає в ту ж нішу, що Ан-22 та 124, але із-за пройоба з ресурсом літає мало і з обмеженнями по вантажу в половину від тієї цифри. Але і в цьому випадку замість розробки принципово нового літака взялися за заміну крила у існуючих (а це ровесник 22-го плюс-мінус рік). І не "за 5%", а тому, що вони, блядь, тріскаються.

Треба розуміти, що ніша "літак, котрий бере 100 тон габаритного вантажу" дуже і дуже вузька. Та навіть ніша "літак, котрий бере 40 тон габаритного вантажу" теж не така вже широка. І потрібно це в основному військовим.

Більшість ж цивільного вантажного флоту у світі - це просто модифікації масових пасажирських машин. Часто після "кар'єри" у якості "пасажира".

Для вантажів типу "мульон карайобачєк федексом" їх більш ніж достатньо.



Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27059
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #257 : Вересня 20, 2016, 09:31:57 09:31 »
Участники американского YouTube-шоу о дронах Rotor Riot посетили Киев, где сняли ролик о самом большом самолете в мире – АН-225 "Мрия".


Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #258 : Липня 15, 2017, 07:12:26 19:12 »
Український АН-74 відправиться у Казахстан
СУБОТА, 15 ЛИПНЯ 2017, 15:20





Український літак АН-74, зроблений у Харкові, відправиться у Казахстан.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.
Як повідомляється, замовник вже виплатив за літак 15 мільйонів доларів, але машину ще не отримав.
За словами генеральний директора Харьківського авіазаводу Олександра Кривоконя, з Казахстану очікується замовлення ще на 4 машини.

http://www.epravda.com.ua/news/2017/07/15/627124/

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #259 : Липня 15, 2017, 07:22:43 19:22 »
Попередня новина цікава тим що рік тому росіяни, вистрибуючи із штанів від радощів, дуже детально обсмоктували в інтернеті "остаточне припинення співробітництва між Україною і Казахстаном у авіаційній галузі", коли Україна не змогла вчасно поставити казахам АН-74, у зв'яку із браком компонентів, який виник внаслідок російської загарбницької війни проти України. Значить знайшли способи будувати літаки самостійно. І це добре.

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46843
  • Never give in!
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #260 : Листопада 02, 2017, 08:45:09 20:45 »
 Кувейт виявляє інтерес до перспективних модифікацій нового українського транспортного літака Ан-178 вантажопідйомністю 18 тонн виробництва ДП "Антонов"(Київ)

В ході показу Ан-178 кувейтська сторона озвучила інтерес до перспективних модифікацій нового українського транспортника, інформує "Інтерфакс-Україна".

"Кувейтських військових, зокрема, зацікавила можливість експлуатації літака на непідготовлених аеродромах в пустелі", - уточнив співрозмовник агентства.

В ході показу в Кувейті Ан-178 виконав демонстраційний політ для ВПС Кувейту над пустелею.

Літак продемонстрував свої характеристики льотчикам і інженерам кувейтських ВПС, що знаходилися на борту літака. Після закінчення показу Ан-178 повернувся на літно-випробувальну базу ГДП "Антонов".

    Ан-178 створюється на заміну Ан-12. За оцінками фахівців, у ряді регіонів також може стати сучасною заміною американському С-160. Літак має змінену форму фюзеляжу, рампу для вантаження і вивантаження габаритних вантажів і здатний перевозити до 18 тонн вантажу, у тому числі великовантажні морські контейнери 1С.
---------------------------------------------

Кувейт - гарна країна, бо там гарні люди.  :smiley24:
If you are going through hell, keep going.

Offline Doctor

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 760
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #261 : Листопада 02, 2017, 09:55:45 21:55 »
Кувейт виявляє інтерес до перспективних модифікацій нового українського транспортного літака Ан-178 вантажопідйомністю 18 тонн виробництва ДП "Антонов"(Київ)

В ході показу Ан-178 кувейтська сторона озвучила інтерес до перспективних модифікацій нового українського транспортника, інформує "Інтерфакс-Україна".

"Кувейтських військових, зокрема, зацікавила можливість експлуатації літака на непідготовлених аеродромах в пустелі", - уточнив співрозмовник агентства.

В ході показу в Кувейті Ан-178 виконав демонстраційний політ для ВПС Кувейту над пустелею.

Літак продемонстрував свої характеристики льотчикам і інженерам кувейтських ВПС, що знаходилися на борту літака. Після закінчення показу Ан-178 повернувся на літно-випробувальну базу ГДП "Антонов".

    Ан-178 створюється на заміну Ан-12. За оцінками фахівців, у ряді регіонів також може стати сучасною заміною американському С-160. Літак має змінену форму фюзеляжу, рампу для вантаження і вивантаження габаритних вантажів і здатний перевозити до 18 тонн вантажу, у тому числі великовантажні морські контейнери 1С.
---------------------------------------------

Кувейт - гарна країна, бо там гарні люди.  :smiley24:

недаром Порох на Ближний Восток поехал..

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #262 : Листопада 03, 2017, 08:12:16 08:12 »
Вмiння шукати партнерiв та домовлятися -  :smiley24:

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46843
  • Never give in!
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #263 : Листопада 03, 2017, 03:50:55 15:50 »
Українська компанія "Антонов" уклала угоду про спільне виробництво найбільшого у світі літака Ан-225 "Мрія" в Китаї. Перший українсько-китайський транспортний авіалайнер планують випустити у 2019 році. Більше новин - на нашому сайті http://dw.com

&feature=youtu.be
If you are going through hell, keep going.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #264 : Грудня 05, 2020, 07:04:29 19:04 »
Поки що, наміри:


Вперше за 29 років в Україні побудують три літаки Ан-178
18:49, 05.12.20
Міноборони і ДП «Антонов» планують підписати відповідний контракт.







Міністерство оборони та держпідприємство «Антонов» планують підписати контракт щодо будівництва трьох літаків Ан-178. Про це заявив віце-прем'єр - міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський в інтерв’ю «Радіо Свобода», повідомляє прес-служба Мінстратегпрому.

«Вперше за 29 років ми маємо держзамовлення на будівництво нових вітчизняних літаків. За часи незалежності України ми жодного разу не замовляли нові літаки», - сказав Уруський. Також він зазначив, що планується ремонт бронетанкової техніки та закупівля артилерійських систем.

Ан-178 - український близькомагістральний транспортний літак на базі Ан-158, вантажопідйомністю 18 тонн. Літак позиціонується на ринку як заміна транспортним літакам Ан-12.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27059
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #265 : Грудня 05, 2020, 07:26:41 19:26 »
Поки що, наміри:


Вперше за 29 років в Україні побудують три літаки Ан-178
18:49, 05.12.20
Міноборони і ДП «Антонов» планують підписати відповідний контракт.



Так намерениями и останется, бабла катастрофически нехватает даже на социал

Offline Doctor

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 760
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #266 : Грудня 05, 2020, 08:07:45 20:07 »
Українська компанія "Антонов" уклала угоду про спільне виробництво найбільшого у світі літака Ан-225 "Мрія" в Китаї. Перший українсько-китайський транспортний авіалайнер планують випустити у 2019 році. Більше новин - на нашому сайті http://dw.com

&feature=youtu.be
главній вопрос - вопрос собственности

Offline Doctor

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 760
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #267 : Грудня 05, 2020, 08:13:03 20:13 »

Так намерениями и останется, бабла катастрофически нехватает даже на социал
При зеленых ничего не будет, Аваков грозился купить 1-2 для нацгвардии и гыде??

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #268 : Грудня 05, 2020, 08:23:07 20:23 »
главній вопрос - вопрос собственности

Питання із другою "Мрією" з 2017 року, здається лише посунулося назад. Питання власності не дискутується. Корпус належить Антонову і, поки що, ніяких змін не намічається.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4851
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #269 : Грудня 05, 2020, 08:23:53 20:23 »

Так намерениями и останется, бабла катастрофически нехватает даже на социал

Зараз немає підстав думати інакше.  :smilie2: