значить, мені просто не повезло. бо сидячи у 20 ряду навпроти динаміка (там два величезні динаміки з двох боків сцени), мені доводилося реально прикривати вуха, і це коли гучність була середньою (тобто, якщо слухати студійний запис тих пісень, то гучність мала би бути середньою). Коли ж по сюжету там було forte, то в динаміках було дзз....бринь... дззз. Співчуваю тим людям, які, заплативши по кілька тисяч за квиток, сиділи в перших рядках. Вони точно мали б частково оглухнути.
Звукооператору треба поламати руки за таку роботу і звільнити за профнепридатністю.
Не завжди звукорєж винуватий) А Ви бували на інших концертах такого типу? Бо воно завше не так, як в студії. особливо, ящко навпроти динаміка сидіти)
а хто винуватий у тому дзз---бринь--дзззз замість звуку? Грає лише рояль, трохи голосніше - і все, жодної мелодії, тільки оці фіглі паразитні.
Наприклад, організатори, котрі зажали бабло на потужніший звук, відповідно, приходиться використовувати той, що є, щоб озвучити весь немаленький зал
тобто власну звукову систему палацу Україна треба викинути нафіг, якщо вона не в стані поширити звучання одного роялю на цілий зал. З Бобулом буде те саме.
Треба було придивится, чи там є ще щось, окрім тих двох гігантських (більше за людський зріст точно) динаміків обабіч сцени.
Більші за людський зріст - це не так вже й багато, для такого залу. Там би мали нормальні лінійні масиви бути, підвішені до стелі, а то мабуть саби.
І з чого Ви взяли, що це власне місцеві колонки, а не привезені? Я думаю, там на кожен концерт окремо ставиться
І, чорт забирай, моя думка тут таки грає більшу роль, як у людини, яка з музикою працює.
Це системна помилка. Наприклад, хороша їжа — це те, що смачно, а не те, що було приготовано згідно канонів кваліфікованими кухарями. І якщо музика Бобула чи Зіброва не подобається 99% твоїх знайомих професіоналів, тоце значить, що музика Бобула чи Зіброва не подобається 99% твоїх знайомих професіоналів, і не більше. Якщо приємно вважати, тих, кому вона подобається ідіотами, то це означає не те, що вони ідіоти, а те, що ти їх такими вважаєш.
А ось відвідуванність концертів — це справді об'єктивний покажчик.
І, скажі мені, чи Висоцький, наприклад, то якісна музика? Що там твої професіонали кажуть з цього приводу?
Висоцький - якісна) Хоча і проста, як дошка) Те саме з Цоєм, наприклад
І ні, блін, якщо мені кухар професійний буде говорити, що гамбургер з макдональдса - це отстой, і я їм його внаслідок низької культури споживання їжі, то звісно що я з ним погоджуся) Хоча їсти не пеерстану
Я ж кажу, чомусь в інших сферах людської діяльності немає такого ставлення до думки спеціалістів, тільки в музиці.
А ось відвідуванність концертів — це справді об'єктивний покажчик. - згідний. об"єктивний покажчик кількості людей, які не мають музичного смаку)