Більшість місцевих "стратегів" путають вольво в гаражі, і гіппен в небі. Це, вибачайте за грубість, тупо.
Ви рахували ціну інфраструктури для нових літаків, рем бази, персонал? Так вже набридло читати ці реляції, що скинувшись по червонцю, авіацію країни можна поставити на імпортне крило.
Тільки своє, що зможемо наклепати, те матимемо. Як і глибока модернізація МИ-24/8/2, так і Су, МИ. Лише своє, інакше голі і босі ходити будете. СССР у всій красі буде. Коли на оборонку йде абсолютно все бабло, а все інша по залишковому принципу.
А більше всього бісить, що маючи рембази, авіаційну промисловість, купу суміжних підприємств, ці стратєги ціною добробуту всього надору хочуть вздрочнути на гріпен і єврокоптер з якоїсь канадщини.
Вот чем Ваша стратегия от нашей отличается? Сделать свой истребитель это годы и годы, огрормные деньги и неизвестный результат. И да, может оказаться дороже шведских, т.к. рынок Украины слишком мал, а продвинуть его и на мировой еще...
Шведы же, как тут справедливо указали, дают возможность лицензионного производства, что для нас идеально. Со временем увеличивать локализацию самолета - это хороший путь к построению собственного производства.
стратегія мала би відрізнятися усвідомленням власних завдань...
саме у винищувачах у нас гострої необхідності нема і саме про них більше за все люблять помріяти...
ось це і є різниця між реаліями і фантастикою...
розробляти власний винищувач - утопія, а власний винищувач - бомбардувальник - саме те, що потрібно!
світу зараз просто необхідна заміна літаків типу Ягуар та Міг-23 і ще багатьох, більш спеціалізованих, але застарілих винищувачів, бомбардувальників, штурмовиків...
конфлікти продемонстрували значну ефективність техніки там, де вміють реалізовувати її переваги, а не мріють про красиві картинки...