літаки не боги випускають...
вузька спеціалізація чи кооперація пояснюються виключно національними та/чи блоковими особливостями розвитку галузей...
виробник мопедів може освоїти випуск літаків, а виробник одного типу літаків тим більше може освоїти виробництво інших...
нічого, крім грамотного планування та менеджменту для цього не потрібно...
Не боги. Но и число стран можно посчитать по пальцам. И даже самые развитые и богатые страны мира почему то предпочитают тут скооперироваться. И только Украина, по Вашему, может тут стать в один ряд с США, Россией и Китаем, переплюнув этот недоразвитый ЕС, причем с нуля.
И да, с мопедов к штурмовикам был непростой путь даже в 30-х годах, а к современным... Чего с мопедов? Давайте со скрепок начнем.
ну от Україна - з числа тих "пальців"...
кооперація будується на певній взаємовигоді, її можна шукати, а можна і не розраховувати на неї...
ринок країн НАТО є дефакто закритим для позаблокових країн і ніякі "заманухи" не змінять цього факту...
у військовій сфері там повим ходом йде розпилювання бюджету, яке дозволяє проектувати літаки по 20 років, поступово скорочуючи виробництва і т.і.. то не наша гра...
ми не краще і не гірше, в нас просто абсолютно інші потреби... більша частина вимог країн НАТО нас просто не стосується...
"Хонда" та "Бомбардьє" сміються над нашою слабкістю...